Šípkový MaTTem

755 99 102
                                    

Bylo nebylo, v dalekém království plném draků a magických tvorů (žádní tam nebyli, šňupali kokain), žili byli dva králové. Dejzr a Vitaa.

Jednoho dne došli k názoru, že chtějí potomka, který bude vládnout po jejich smrti. Jenže se jim jaksi nedařilo.

Doktoři nevěděli co s tím, a tak se rozhodli zajít za starou čarodějnicí.

,,Ej čus more Morry, co děláš?"

,,Tak víš co, plánuju vaši smrt, ale tak what ever. Co tady chcete?"

,,Chceme mimino, tak naval děcko šuline!"

Morry se otočil od svého compu. ,,Chlapi, co vám jebe?"

,,Hubu drž!"

,,Abraka dabraka, experto patronum, do roka a do dne se vám narodí zbrusu nový model, dle vašeho výběru."

Králové už chtěli odejít, ale Morry je zarazil. ,,Ale tím to ještě nekončí! Musíte mě pozvat na křtiny vy dva koní ksichti!"

,,A to jako proč?"

,,Jinak bude velký špatný."

A přesně jak čarodějnice říkala, do roka a do dne se narodil dvoum králům syn, kterého pojmenovali Šípkový MaTTem.

(Neptejte se mě jak ho vytvořili, já to taky nevím...)

A co se nestalo, ti dva šuldové pozvali na křtiny všechny v okolí, kromě čarodějnice.

Právě sudičky věšili děťátku budoucnost.

,,Milý MaTTeme, předpovídám ti, že budeš pěkný šulin po tvých otcích, ale o to s tebou bude větší prdel." Věštila první sudička, jménem Stayinátor.

,,Budeš hnusnej jak kravská prdel, ale lásku svého života si stejně najdeš." Věštila sudička druhá, Vetus.

Najednou se rozrazili dveře a v nich stála čarodějnice. Přistoupila k malému MaTTemovi.

,,Až ti bude sedmnáct let, bodneš se do prdele a chcípneš."

K postýlce přispěchala další susička- ehm teda sudička v červené mikyně.

Všichni ji zaujatě pozorovali.

,,Ehm... Hello there. Jo, musím ho zachránit, že... Takže nechcípneš, jen budeš prostě chrápat. Spánek přece ještě nikoho nezabil, ne? Ze spánku tě vysvobodí až polibek pravé lásky."

Kery se odmlčel. ,,Ehm to je všechno, děkuji za pozornost."

Nikdo nevěřil tomu, že se to opravdu stane, ale přeci.

V sedmnácti letech si MaTTem omylem sedl na špendlík a celé království upadlo do spánku. (Včetně čarodějnice, protože ta blbka si neuvědomila, že také žije v království.)

Naštěstí se našel jeden chrabrý rytíř, který uměl zacházet s mečem v minecraftu, ale v realitě... kdo ví...

Říkal si Lord Měsíček L.

Vydal se do království, kde všichni jako kdyby zamrzli.

Uviděl sedět Klarisu, Raye, Staye a Merilin jak jí sushi. (Vlastně nejí, ale tak co už.) Jelikož dostal z craftění dřevěného meče velký hlad, tak jim to všechno sežral.

Pak se vydal do věže s MaTTemem se špendlíkem v prdeli a políbil ho.

Celé království se probudilo a vše bylo v cajku.

Konec, vole.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 22, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Špalíček youtube pohádekKde žijí příběhy. Začni objevovat