♡Merhaba♡

28 1 0
                                    

Merhaba benim adım Alyel
19 yaşındayım. Bu yıl 12 sınıftım. Ben bir yıl okula gidemedim belki şu an üniversite öğrencisiydim. Hayırlısı böyleymiş bu yıl üniversite sınavına gireceğim yani şu anda bu yazıyı yazdığım da üniversite sınavına 35 gün kalmış olacak açıkçası sınavı kazanacağımı hiç zannetmiyorum büyük ihtimalle mezuna kalacağım ama şu anda konuları bitirmem gerekiyor ki eğer mezuna kalırsam sorun yaşamayayım. Yani eğer istediğim puanı alamazsam en azından konuları bitirmiş olurum ve seneye sadece soru çözerim ve kendimi denemeye yaparım ama bu yıl elimden geleni yapmaya çalışacağım inşallah istediğim üniversiteyi kazanabilirim. Lütfen kazanmam için dua edin çünkü kazanırsam hayallerimi gerçekleştirmem için önümde çok fazla engel kalmayacak.

~22 Mayıs 2020 Cuma~
Bugün bu kitabı yazmaya karar verdim çünkü bu kitap dertlerimi, hayatımı anlattığım tek arkadaşım olacak. Artık içimdekileri, hayatımı bu kitaba dökmek istiyorum. Yks'ye hazırlanıyorum. Ama içimden hiç ders çalışmak gelmiyor. Hayallerimi gerçekleştirmem için bu sınava ihtiyacım var biliyorum ama kitabın başına geçince sıkılıyorum olmuyor. Bugün maalesef sadece 12 tane problem sorusu çözdüm. Berbat bir haldeyim. Rakiplerim günde binlerce soru çözüyorken ben sadece 12 soru çözdüm. Neden böyle oluyor bilmiyorum.

Bugün annem evde değil. Bu sabah ablamın kayınpederi öldü. Sabah erkenden cenazeye gittiler ve annem ile ablam mecburen orada kaldılar. Babamda gitmişti ama bizim için geri döndü. 4 gün boyunca sokağa çıkma yasağı var. Babam işi için mecburen geri döndü ve benle kardeşimi evde yalnız bırakamazdı.

Şimdi kardeşim ve babam uyuyor ben de balkona geçtim. Hava çok güzel saat gece 02.06 balkonda ders çalışmak en azından daha iyi. Demin problem sorularını çözmüştüm. Birazdan tarih çalışacağım en azından önceden yarım bıraktığım iki sayfalık konuyu bitirmeye çalışacağım.

~23 Mayıs 2020 Cumartesi~
Tabiki çalışmadım. Kendimi yorgun hissedip odama gittim ve saat 5 gibi uyudum.

Bugün genelde hep uyudum. Öğleden sonra uyanıp evi temizledim ve odama gidip birkaç film izledim sonra iftara kadar uyudum yine. İftardan sonra sofrayı topladım bulaşık azdı elimde yıkadım ve babama çay hazırladım.

Balkona geçip dizimi izledim. 2 bölüm izledikten sonra da tarih çalıştım ünitenin bitmesine 2 sayfa var ama beynim durdu çalışamıyorum. Saat 1.46 biraz daha çalışmaya deneyeceğim. Uykum geldi ve yatağıma geçtim. Telefonda takıldım. Saat 3.50 artık gözlerim kapanıyor iyi geceler.

~24 Mayıs 2020 Pazar~
Bugün ramazan bayramı. (Geçmiş) Bayramınız kutlu olsun. Sabah erkenden babam uyandırdı. Evi temizledim ve hep telefonda takıldım. Kardeşim bugün beni çok sinirlendirdi. Sokağa çıkma yasağı var salak dışarı çıkmaya çalışıyordu. Çok sinir bozucu bir çocuk. Yeni ergenliğe girdiği için + sinir bozucu.

Ben baba tarafıyla konuşmuyorum. Yani babamın akrabağlarıyla konuşmuyorum çünkü bize hiçbir zaman sahip çıkmadılar. Biz hep onlar için yabancıydık. Bunu anlattım çünkü onlar yüzünden bugün yine üzüldüm. Babamın 7 kardeşi var. Babam 3. Çocuk kardeşlerinin abilerini aramaları gerekirken babam onları aradı ve kuzenlerimide aradı. Kuzenlerim onu amcaları olarak görmüyorlar onu aramıyorlar babam onları arıyor. Şaka gibi ya. Babamın yaptığı yanlış değil ama babam onları arıyorken neden onlar da babamı ve bizi aramıyor ki. Biz onların yeğenleri, kuzenleri değilmiyiz. Onlar bizi takmıyorken babamın onlara böyle davranmasına dayanamıyorum.

Ben üzüldüğüm zaman sanki birileri enerjimi alıyormuş gibi hissediyorum. Bugün hiçbir şey yapasım gelmiyor. Bu olay olmadan önce bugün kendimi çok iyi hissediyordum ama enerjimi söküp aldılar hiçbir şey yapmak istemiyorum. Telefona bile dokunmak istemiyorum. Boş boş uzanmak istiyorum. Ne kadar kötü enerjilerden kurtulmak istesemde olmuyor gelip bir şekilde beni buluyorlar.

♡Yaşamak İçin Tek Sebebim♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin