~4 Haziran 2020 Perşembe~
Herkese merhaba görüşmeyeli 8 gün oldu. Ne kadar yazmak istesem de yazmaya üşeniyorum. Bu kadar gündür genelde uyudum yemek yedim. Bir gün teyzem çağırdı annemle onlara gittik. Bahçelerinde mangal yaptılar. Mangal mideme dokundu hasta oldum sonra hiçbir şey yiyemedim.Dün deneme vardı uzun zamandır ilk defa saat 7 gibi uyandım. Deneme saat 10.00'da olacaktı. Hazırlandım bir şeyler atıştırıp dershaneye gittim. Deneme kolaydı. Abartmıyorum ilk defa 53 doğru yaptım. Normalde en fazla 32 doğrum olmuştur denemelerde. Bu yüzden bu gelişme beni mutlu etti. Türkçede 33D 5Y 2B vardı. Yanlışlarımın 3'ü iki şık arasında kaldıklarımdı. Tarih bildiğiniz gibi hiç iyi değilim zaten çalışmayı da bıraktım. Tarihten 2D 2Y 1B vardı. Normalde de böyle yapıyordum hiç şaşırmadım. Coğrafya 4D 1Y yaptım normalde 3D 2Y yapıyordum. Bu gelişme beni memnun etti. Felsefe aynı 2D 2Y 1B vardı. Din 4D 1Y vardı. Sosyalden toplamda 12D 6Y 2B vardı. Sosyalde daha iyi yaptığım olmuştur. Matematikte 8D 4Y yaptım emin olmadığım iki soru vardı onları işaretlememiştim ve doğru çıktılar işaretleseydim 10D olacaktı. Nasip normalde işaretlediğim zaman yanlış çıkıyordu. İşaretlemediğim de ise doğru çıktı. 8 gündür matematikten 1 konu bitirdim bugün yeni konunun bir testini bitirdim instagramda biriyle tanıştım(kız). Saat 4 Buçuğa kadar konuştuk biraz dertleştik. Saat şuan 04.45 iyi geceler♡.
~5 Haziran 2020 Cuma~
Herkese merhaba bu sabah boşuna kalktım denemem saat 1'e ertelenmiş. Biraz uyumaya çalıştım sonra kalkıp kahvaltı ettim ve hazırlandım. Dershaneye gittim. İki gün önce tyt denemesi olmuştum bugün ayt denemesi oldum. Dershaneye gittiğimde Sedanur arkadaşımla karşılaştım. Daha denemeye yarım saat vardı. Bizde avm'ye gittik benim kulaklığım bozulmuştu kendime yeni bir kulaklık aldım sonra Sedanurla dershaneye gidip deneme oldum. Deneme bittiği gibi eve geldim hiç iyi geçmedi. Matematiğe hiç bakmadım. Ben eşit ağırlıkçıyım. Puanım çok düşecek ya offf. Eve geldiğim gibi denemenin cevap anahtarına baktım ve tahmin ettiğim gibi çok kötüydü Edebiyat ve sosyal de çok kötü. Söylenecek gibi değil berbat.
Bunu kafaya takmayacağım. Deneyeceğim.
Akşama doğru tyt denemesinin puan listesini hoca gruba attı. 256 puan almışım. Evet o kadar iyi bir puan değil ama öncekilerden iyi hiç 182 puanın üzerine çıkmamıştım. Dersanedeki arkadaşlarımın puanlarına baktım inek gibi çalışan arkadaşlarım vardı. Yani bir kaçından yüksek yapmıştım. Bu benim için iyiye işaret gelişiyorum ama ayt'de geriliyormuşum gibi hissediyorum. Fakat denemekten vazgeçmeyeceğim. Kendimi hep deneme yapacağım ve bu denemelerden kendimi geliştirmeye çalışacağım.