1. Bölüm Başlangıç

531 12 1
                                    

Bugün okulun ilk günü. Çok heyecanlıyım.

Sabah fişek gibi kalktım ve hemen hazırlandım. Kahvaltıda bir tane tost yedim. Fazla uzatmayacaktım. Okula doğru yürümeye başladım.

Okula geldiğimde en yakın arkadaşım Özlem'e sarıldım. Çok özlemiştim. Sonra en yakın erkek arkadaşım(yanlış anlamayın)Eftal'e de sarıldım. Çok seviyorum onları.

Derse gitmeden önce kantine indik ve kahvaltı yaptık. Tabii Eftalin kahvaltısı gofretti. Ben de gofret yedim. Özlem de bir tost bir de meyve suyu içti. Derse gittik.

Sınıfa girdiğimde ilk işim yeni gelenleri aramak oldu. Sanırım üç dört kişi vardı. Sayalım:

En arka sırada kahverengi kısa saçlı bir kız var.

En ön sırada saçları normal,gözlüklü (muhtemelen inek) bir erkek.

Ve sarı saçlı bir kız var.

Hepsi de çok çirkin. Hıh!

İlk ders matematikti. Sabah sabah bu ne ya! Hem de okulun ilk günü! Abi bir de direk yeni konuya geçiyorlar! İnsan bir giriş konuşması falan yapar ya! Çok sinirim bozuldu. Neyse ben yine de not alayım da sınavda kalmayayım.

Bu arada ben size hayat planımı söylemedim di mi? Hemen başlayayım.

Üniversitede hukuk okuyacağım. Üniversite için Fransa'ya gideceğim. Kardeşim Almanya'ya, erkek kuzenim İtalya'ya ve kız kuzenim de İngilterede okuyacak. Kısacası Avrupa'da okuyacağım. Üniversiteyi bitirince ilk dört yılımı işte geçireceğim. Ara sıra Almanya, İtalya ve İngiltere'ye gideceğim. 30-31 yaşlarında evleneceğim ve..

Aman boşver.

Allah bilir.

Ders bitince teneffüse çıktık. Ben bahçeye. Özlem de peşimden geldi. Okul beni tanıyordu. Diğer sınıflardan eski arkadaşlarım benimle fotoğraf çektiriyordu. Sonra da Instagram'a falan koyuyorlardı. Erkeklerin de gözleri üstümdeydi yani. Hihihihi... Neyse bu konudan fazla bahsetmeyeyim. Kısacası okulda popülerdim. Bahçede bir banka oturdum. Daha sonra onu gördüm. İlkokuldan beri hoşlandığım kişiyi, dünyanın en tatlı çocuğunu, onu görünce kalbimin hızla çarpmasına neden olan kişiyi gördüm.

Mert'i.

Bana doğru geliyordu. Hemen onu görmemiş gibi yapıp ayağa kalktım ve sınıfa doğru yürüdüm. Sınıfa girerken kolumdan tuttu. Sanırım kalp krizi geçireceğim. Lağn tutun beni yapışacam dudaklarına!!!

"Niye benden kaçıyorsun?!"

"Kim, ben mi?"

"Ben kime bakıyorum?!"

"Iııı... Şeyy... Bana?"

"Evet seni ilerizekalı (!)"

"Bak benimle düzgün konuş!"

"Nedenmiş?"

"Rahatsız oluyorum bırak beni!"

"Nooluyor burada?!" Eftal gelmişti. Ohh Allah razı olsun senden Eftal! Yapışıyordum Mert'in dudaklarına ya!

"Bırak kızı!"

"Niyeymiş?" kafasını döndürünce ensesindeki parfümün kokusunu aldım.

Allahım sana geliyorum!

Yardım et bana!

"Ece! İyi misin?"

Derin bir karanlık.... Sanırım bayıldım hihihihi...

~~~~~~~~
HERKESE MERHABA ARKADAŞLAR! 1. BÖLÜM NASILDI? LÜTFEN HİKAYEYİ OKUYUN. SİZLERİ SEVİYORUM!!!

MALEFİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin