~2~

376 42 1
                                    

Yoongi

Mă trezesc cu o durere de cap îngrozitoare. Aish, iar am băut ca porcul. Dar stai, sunt în camera mea, cred că iar m-a adus Namjoon acasă, sau chiar Jungkook. Ma ridic din pat, si merg la baie, unde imi fac rutina de dimineață, pe urma, merg la bucătări, unde îl văd pe Hobi, găsind, miroase atât de bine. Se pare că Jin l-a învățat bine pe micul meu omega. Ce? Stiam ca este sufletul meu pereche încă de când ne-am mutat împreună. Știu, acum o sa-mi săriți toți în cap. Da, m-am culcat si cu alte fete, si nu numai.  Știu, sunt conștient ca-i provocam durere, dar la început, nu puteam crede că cel mai bun prieten meu, de la grădiniță, să imi fie suflet pereche, dar cu timpul m-am obisnuit cun ideea.
Acum, imi este frică de respingere, asta este frică mea cea mai mare. Să nu ma respinga, chiar dacă sunt clar convins, că, cel mai probabil, ma va respinge, după tot ce i-am facut. O sa-mi aleg o zi în care o să vorbesc cu el, dar momentan astept.

"Neața." Îl salut cand intru în bucătărie. "Ce gătești? " Cand ajung în spatele lui, imi las bărbia le umărul lui.
"Clatite." Avea o voce Ragusa si atât de frumoasa.
"Mmm, miroase atât de bine. Esti sigur că nu l-ai întrecut pe Jin în bucătărie? Nici clatitele lui Jin nu sunt atât de bune. "
"Spui asta, fiindcă, doar clatitele mele le-ai gustat. "
"Aici, cer să te contrazic, când nu veneam decât dimineața, rămâneam la Jin si Namjoon, iar Jin făcea clatite de obicei, si era gustoase, dar nu la fel de gustoase precum ale tale. "
"Dar ce făceai la Jin si Namjoon? Si cu mama dracului făceai la 11 seara, pe pagina unui pod, si beat. " Oh shit, nu Namjoon m-a adus acasă, ci Hobi. Oh doamne.
"Uhh, pai stii... Nu vreau sa vorbesc despre asta."
"Si ce aveai de ziceai ca ma iubesti si ca sunt sufletul tau pereche? Si te rog, dacă te m-ai inbeti, suna-ma, sau măcar fă-o intr-un loc public, cum ar fi un club sau ceva, dar nu pe marginea podului. Atât iti cer. " Wow, prima dată când îi vad privirea se omega parental, prima dată când îi această priviri.

Nu am mai stiu ce sa zic, si mișcare pe care am facut-o acum, este riscantă. M-am ridicat de la masa, si m-am îndreptat spre Hobi, unde l-am luat în brațe, si am inceput sa-i las săruturi pe toată fața. Îl văd cum rostește.  Ma îndepărtez, si merg spre camera mea.

Ma arunc în pat, cu față în perna si încep să tip.  Ce dracu este în mintea mea?!??!??!!
Acum cum o sa mai dau ochii cu el??!!

După 10 minute în care m-am crizat,  si am facut ca ultimul alpha în rut. Aud bătăi în ușa, si cel mai probabil este Hobi.
Ma ridic, si deschid, nu era nimeni, doar o tava cu câteva clatite, si o cafea, toate lângă un bilețel.
Ridic tava, si intru înapoi în camera. Las tava pe pat, si încep să citesc biletele cât beau din cafeaua făcută de Hobi.

Yoongi,
Sper doar ca, ce ai spus aseara, sa fie adevărat. Stii cum se spune, omul la bătaie spune adevărul. Si chiar aș vrea să te cred, dar hormonii mei de omega nu vor sa creadă.
Stii ca urmează să am căldurile, si o sa plec câteva zile la Namjin, asa o sa fie bine pentru amândoi. Acum am ieșit până în oraș sa mai cumpărat ce trebuie, si sa ma gandesc la tot ce s-a întâmplat. Dacă se intampla ceva, suna-ma.
Cu drag,
Hobi

Cât de dragut. Chiar as vrea sa-l ajute sa treaca peste căldurile sale, dar trebuie prima dată sa vorbesc cu el.
Deci, chiar i-am zis ca este sufletul meu pereche, si ca-l iubesc, si a spus bine, omul la beție spune adevărul, chiar am spus adevarul, n-am mințit cu niciun cuvintel.

Pot spune că, povestea noastră a început foarte frumos, cu noi doi, si prima zi de grădiniță.

Flash back

Stateam pe banca si ma uitam la picioarele mele care se balansau în fața si în spate. Nimeni nu a vrut să se joace cu mine, doar pentru ca spun că sunt prea mic, sau ca nu stiu sa ma joc. Cât stateam pe banca, simt o prezență, care se aseaza pe banca cu mine. Imi întorc capul spre s persoana respectivă, si s-au de un băiețel cu patul roșu, niște ochișori maronii închisi, si un zâmbet mare în formă de inima, era îmbrăcat intr-un tricou galben, si o salopeta de blugi albastră, era chiar dragut. Iar după miros, era omega.
"Hei, ce este aici cu tine, singur? "
"Nimeni nu vrea să se joace cu mine, toți spun că sunt prea mic, si ca nu stiu sa ma joc, dar nici nu m-am jucat cu ei, ca sa spuna asta. " Imi las privirea înapoi spre picioarele mele.
"Eu vreau sa ma joc cu tine, sunt Hoseok, dar imi poti spune Hobi. " În momentul acela, era prima mâna care imi era intensă, si singura persoană care nu m-a respins.
"Sunt Min Yoongi, sau Yoonie. " Chiar era foarte fericit ca am primul prieten.
Ce pot spune, sunt alpha, alpha adevărat, creația a doi alpha, si da, sunt bărbati si am doi Appa pe care îi iubesc foarte mult. Iar în grădiniță asta, sunt alpha, beta si omega, dar cei adevărați sunt dați la o parte. Si cred ca si Hobi este omega adevărat.

End flash back

Din ziua aceea, am fost de nedespărțiti, si acum suntem, doar ca ne-am mai răcit relația. Si sper, ca intr-o zi, sa redevenim cei mai buni prieteni, ca la început. Imi e dor sa ma trezesc lângă Hobi, care dormea pe pieptul meu, de fiecare dacă cand dormea la mine, sau cand mereu ma ruga sa-i cand ceva la pian. De la grădiniță, am urmat aceeași școală, liceu facultate, am crescut împreună, si trăit împreună, si nu as vrea ca asta sa se termină acum.

Cand sa duc tava înapoi în bucătărie, simt o durere uriașă în zona inimi, așezare repede tava pe masa, si încep să masez locul cu pricina.
Se întâmplă ceva cu Hobi, si este rănit. Ma așez pe canapea, durerea încă nu trecuse. Imi caut în disperare telefonul ai îl apelez pe Hobi. Nu răspunde, încerca sa-l sun de mai multe ori, dar nimic.
Sper doar ca Hobi sa nu fi patit ceva.

Sunshine || YoonSeokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum