După mică vacanta petrecută la părinții lui Yoongi, ambii trebuiau să se întoarcă în Seoul, și peste cateva zile, să plece spre părinții lui Hoseok.
Dar cum mereu, trebuie ceva sa le strice momentul, și mică vacanta pe care au avut-o, nu i-a pregătit mai deloc pentru ceea ce urma să se întâmplă. Acum putem doar să ne rugam pentru ei.
Când cei doi îndrăgostiți intraseră în apartament, au avut șocul vieții lor, părinții li Hoseok, erau pe canapea și linustea din apartament nu aducea nimic bun. Și ca un amândoi aveau telefoanele închise cât au fost pe tren din cauza faptului că, subliniez, Lui Yoongi Îi Este Somn, Și Nu Vrea Să Fie Deranjat De Nimeni.
Așa că și Hoseok si-a inchis telefonul, și se aștepta să aibe măcar un apel pierdut, dar când l-a deschis și a văzut 15 de la Jin, 23 de la tatal lui, și vreo 5 de la mama lui, știa prea bine ca, viu nu mai scapă.
Seokjin trecuse zilele trecute pe la ei, pentru a lua un dosar cu acte, care rămăsese la Yoongi, și când ajunsese la apartamentul celor doi, se pare că deja cineva era acolo, sau bine zis, se pare că cineva aștepta la usa.
Tatăl lui Hoseok.Acesta știa prea bine ca, tatăl lui lui Hoseok, domnul Jung, era un barbat destul de impunător, chiar și pentru un simplu profesor de literatură, materie pe care nu a iubit-o, apropo, dar nu asta conteaza acum. Când îl văzuse pe bărbat, în fața ușii, dar și nervos știa că o să iasă urat.
Se apropie de ușa, începând să caute prin buzunare, cheile de la apartamentul lui Hoseok.
"Ma scuzați, căutau pe cineva?" Intreaba Seokjin în timp ce scotea un set de chei de buzunar.
"Oh, Seokjin. Păi am vazut sa il vad pe Hoseok. Dar tu ce cauți aici?" Îi răspunde domul Jung cu o ușoară aroganță.
"Am vazut să i-au niște acte de la Yoongi."
"Hoseok încă mai este prieten cu el?"
"Da, și sunt cei mai buni, și stiti foarte bine, ca și mine, ca Hoseok nu l-ar lasa niciodată pe Yoongi, și invers." Pe fata lui Seokjin se așternu un zâmbet când găsește cheile. "Dar totuși, cu ce intenții îl căutați pe Hoseok? Să știți ca nu este acasă acum, este plecat în Daegu cu Yoongi. I-am trimis cu ceva treaba acolo."
"Am venit doar să vad ce face. E fiul meu până la urma."
"Cearta" celor doi se mutase în apartament, cât să nu îi deranjeze pe ceilalți vecini."Uneori ma intreb ce tată nu îi accepta pe prietenii fiului său. Adică na, Yoongi nu V-a făcut nimic."
"O să îl influențeze pe Hoseok să fie gay, dacă tu deja nu ai facut-o. Ca tot am zis, mai esti cu baiatul ala, cum îl chema? Namkun? Hamjoon?" Domnul Jung știa foarte bine ca Namjoon este un subiect foarte sensibil pentru el.
"Este Namjoon, și nu vad care este treaba dumneavoastră dacă mai sunt sau nu intr-o relatie cu el, este viața mea personală. Și dacă Hoseok ar avea altă orientare, nu vad care ar fi problema." Seokjin începuse să caute prin studioul băieților, dar nici urma de ele, și se temea să nu fie în dormitorul lor.De când se mutaseră împreună, Hoseok și Yoongi au împărți același pat, asa când erau mici. Mereu au dormit împreună. Chiar și când erau certați, Hoseok fiind mai sensibil, fie ca el dormea pe canapea sau Yoongi, mereu ajungeau împreună, dar și Yoongi, nu suporta să doarmă fara Hoseok.
Iar Yoongi, își dăduse seama că, fără Hoseok, nu poate dormi, chiar dacă este și pentru o singură noapte, atunci când a fost nevoit să doarmă la un coleg de facultate, pentru un afurisit de proiect, iar când ajunsese acasă, Hoseok îi sărise în brațe și continuă să plângă, asa cum o făcuse toată noapte.
Dar acum, revenind la Seokjin și domnul Jung. Și se pare că, răspunsul lui Seokjin îl cam ne mulțumea pe domnul Jung. Și tot odată, ghinionul lui Seokjin continuă, se pare că, dsoarele se aflau chiar în camera celor doi.
"Pentru ca este dezgustător, să fii bărbat și să îți placa de alt balba-" Domnul Jung își înghiți se cuvintele, în momentul în care intrase în camera celor doi. "Asta îi camera lui Hoseok sau a lui Yoongi?"
"Cum ati reacționa dacă v-am spune că, este camera L-O-R, amândoi dorm aici. "
"Dar apartamentul asta nu avea două dormitoare?"
"Ba da, dar unul l-au transformat in studioul lui Yoongi, iar pe acesta îl impart."
"Și când se întoarce Hoseok? "
"Maine seara. "Când Hoseok îl sunase pe Seokjin, și acesta îi povestise tot ce s-o întâmplat între ei și tatăl acestuia, și din ceva motive, Hoseok simțise nevoia sa il pună pe difuzor, ca să audă și Yoongi, care în acel moment, pregătea ceva de mâncare.
Mai pe seara, după ce toate treburile au fost rezolvate, toată lumea se mai calmase, bine, mai puțin domnul Jung. Și se pare că, doamna Jung, știa că, Hoseok și Yoongi, sunt suflete pereche.
În apartament, era o liniștite oribilă, pe care Hoseok încerca să o acopere cu orice. Yoongi era în studioul său, și lucra la o piesa. Și Hoseok știa că, Yoongi nu suporta să fie deranjat, când este concentrat, sau se concentrează pe ceva.
Dar în acel moment, Hoseok isi lua inima în dinți, și intră în studioul lui Yoongi. Ceea ce se află în interiorul lui, îl fascina pe Hoseok. Era atât de primitor, cât și de dur și rece. Yoongi era cu castile pe urechi, și mult prea concentrat la accepțiunea pe care o făcea, că să il simta pe Hoseok.
Acesta inspecta camera, și inima I se topească, când vedea poze cu ei, figurinele pe care Hoseok i le făcuse lui Yoongi cu mult timp în urma, mai multe poze cu ei, perna în formă de chicken nuggets a lui Hoseok, pe care a crezut că si-a pierdut-o, dar decât era la Yoongi în studio.
Hoseok se apropie de scaunul lui Yoongi, punând mâna pe spătarul sau, întorcându-l printr-o singură mișcare, astfel, Yoongi era în fața lui, privindu-l derutat. Roșcat nu mai statu de ganduri, și îi sării în brațe strângându-l tare.
Mirosul de plăcintă cu mere și scortisoara al lui Yoongi, îl calma pe Hoseok, și îl făcea să se simta în siguranta. Yoongi vazandu-l așa pe Hoseok, își înfășura brațele în jurul corpului lui. O mână îi înconjura corpul, iar cealaltă îi era în parul sau roșcat.
Yoongi își atintii privirea spre Hoseok, urmând să își bage nasul în părul acestuia. Mirosul de alune și pădure, îl făcea să se simtă euforic.
"Ce s-a întâmplat bebe mic?" Acesta îl sărute pe frunte pe roșcat, în timp ce continuă să il mangaie.
"Nimic, doar, te iubesc enorm."
"Și eu te iubesc Sunshine. "
CITEȘTI
Sunshine || YoonSeok
FanficYoongi lucreaza ca barman, alaturi de Hoseok, cel mai bun prieten al sau inca de la gradinita. Is știau rolurile de alpha si omega, dar nici unul nu stia, dar, erau suflete pereche. [N/a: Hai ca le-am facut pe toate, dar mai urmeaza o tonă de carti...