Įvadas

469 17 1
                                    

" Įtūžis "

Mm... Na ir kaip dabar man į tave kreiptis? Mielas bloknotėlį, o gal brangusis bloknote? Chi, na ir pasijuokite dabar iš manęs... Neseniai buvo mano peklioliktasis gimtadienis, per kurį ji ir man padovanojo jį. Gavusi ir perskaičiusi jame esantį. palinkėjimą net nusijuokiau. Niekad netikėjau, kad imsiu ir rašysiu į šį mano geriausios draugės, dabar jau EX dovanotą blanknotą. Niekad nemėgau rašyti dienoraščių ar panašiai na, dabar atsirado noras, dėl vieno skambučio prieš 5 min...

Pamiršau prisistatyti.. Taigi, mano vardas yra Aušrinė. Kaip jau supratot, man 15 ir jau būsiu devintokė. Gyvenu Vilniuje, ir man labai jame patinka, nes jame visuomet verda gyvenimas. Ypatingai mėgstu važinėtis riedlente arba riedučiais prie VCUP esančioje aikštelėje, arba esančioje prie mano klasiokės Indrės namų. Tiesa, ten ne taip gerai, kaip pirmajame, bet jame lankausi dažniau, nes jis arčiau mano namų. Patinka klausytis muzikos, šokti , piešti ir lankstyti origami.

Geras dalykas tos atostogos, bet aš vis dar nieko gero nenuveikiau. Visų pirmą prastas oras, ir visų antrą buvau susirgusi peršalimu... Keistai galbūt skamba sirgti peršalimu vasarą, bet aš sugebėjau. Jau greitai viskas turėtų pasitaisyti, kadangi jau greitai išvažiuoju 2 savaitėms poilsio į Palangą, pas močiutę. Tiesiog laukiu nesulaukiu tos akimirkos. Norisi greičiau išvykt iš Vilniaus...

Jaučiuosi labai įskaudinta, nustebau.Tikrai labai norisi miego. Galėčiau parašyt daugiau, bet akys limpa. Nenuostabu, jau beveik pirma nakties. Jau rytoj įraše pasistengsiu išdėstyti dalį kaip viskas buvo. Taigi, pasakojimas jau kitame įraše, dabar man įtužis truputuka praėjo, einu miegoti.

Aušrinė ;*

2012.06.28 12:34 t.y. 2012.06.29

VasaraWhere stories live. Discover now