" Vakarėlis "
Tik atsikėlusi, iškart pašokau išlipau iš lovos, pasidariau kavos. Namai tušti, tėvų nėra namie, mama ir tėtis darbe... Įsijungusi facebook'ą neįsivaizdavau ką jame veikti, beveik visos mano "draugės" iš šios istorijos prisijungusios, negaliu parašyt nė vienai, o kitų tiesiog nėra on... Nieko nelaukusi puoliau trinti savo bičiules iš draugų. Negana to, dar ir užblokavau. Supratusi, kad prie kompiuterio nėra ką veikt, išjungiau jį. Pasiėmiau mp3, įsikišau ausinukus. Klausiausi muzikos, ji man padeda, darant namų darbus, bandant pralinksmėti, nuramina. Su linksma daina susitvarkiau stalčius, spintas (pagaliau). Pasidariau valgyti. Bet tokia " šūdina " nuotaika. Šiandien žadėjau papasakoti dalį šios istorijos.
Taigi, nuo ko viskas prasidėjo? Ogi nuo vienos gražios dienos. Tarėmes su Agne ir dar kitomis mūsų draugėmis susitikt kavinėje esančioje miesto centre. Rašiau Agnei. Staiga už ~45 min. girdžiu pokštelėjimą telefone, matau žinutę. " Sori, Aušri, nepamačiau tavo sms, už valandos būk prie kavinės. Lauksim. Neturiu laiko rašinėtis, daug darbų. ;*" . Pradėjau ruoštis. Netruko kol jau stovėjau prie labai jaukios kavinukės, oras nuostabus, žvilgtelėjau į laikrodį. Atėjau 15 minučių anksčiau... Netrukus visa linksma atėjo Kristė, neva greitai išvažiuoja į Ameriką, tuomet Greta, Justė, Emilija ir galiausiai dirbtinę šypseną nutaisiusi Agnė.
Tai mūsiu šešiukė, visur visos kartu, viena kitai esame geriausios draugės ar bent jau geros draugės. Neilgai trukus sedėjome jau kavinėje, kaip visada užsisakiau karšto šokolado, Agnė irgi, Kristė su Greta pieno kokteilių, o Justė su Emilija ledų. Gavus savo saldžius gėrimus kalba pakrypo apie vakarėlį.
- Agne, rengsi vakarėlį? - paklausė Greta
-Kokį?! - nesupratau.
- Na tą... tavęs tuomet nebuvo kai apie tai kalbėjom.
Kada rengsit, kur? - smalsiai klausinėjau.
- Planuojam šeštadieni, mano tėvai penktadienį išvyksta į užsienį, bus laisvas plotas - gurkštelėjo karšto šokolado ir nusišypsojo Agnė. - mano brolis parūpins gėrimų. Susimetam po 10 litų, nieko neštis nereiks viską parūpinsime mes...
- Štai - padavė Greta pinigus
- Iškart? - nusistebėjo Agnė
- Ai, dar vėliau pamiršiu. Dėl visa ko duodu iškart.
- Kokius gėrimus pirksim?
- Sidro? -pasiūlė Emilija
- Alaus? - pridūrė Justė
- Man tiks Sidras - atsakiau - atrodo aš irgi turiu 10 litų dar - knisdamasi rankinuke garsiai masčiau ir greitai atradau banknotą.
- Va, duodu iš anksto, tu gan tolokai nuo manęs gyveni, vakarėlis greitai.
- Puiku. Pasikviesiu į vakarėlį puse klases ir gerus draugus - pasiimdama bloknota atsakė Agnė.
* * *
Eidama namo mąsčiau, kad nenorėčiau į vakarėlį, neturiu jokio noro sedėti ir gerti... "Atkentėsiu" pasakiau sau. Ko tik nepadarysi dėl savo draugių. Negaliu jų nuvilti!
Aušrinė.
2012.06.29 16:54
YOU ARE READING
Vasara
RandomIstorija apie merginą vardu Aušrinė. Vieną diena ji ima ir susipyksta su savo keliomis draugėmis. Dėl vakarėlio! Aušrinė jaučiasi labai įskaudinta, ji ima rašyti į bloknotą istoriją apie tai kas įvyko ir kaip eina vasaros gyvenimas toliau. Kviečiu...