2.part

41 4 2
                                    

Ashley P.O.V
 „Chcela som sa len spýtať kde má mama teplomer?" ozvala sa do mobilu Grace. Už som sa bála že sa mame niečo stalo.
„V skrinke vedľa jej posteli" povedala som.

„Ashley poď sem rýchlo" krik z kuchyne prerušil môj hovor a tak som Grace zložila.
„Prosím?" spýtala som sa.
„Hľadajú niekoho do knižnice. Dnes je posledný termín. Chcela si stále pracovať v knižnici tak to choď skúsiť" bola som prekvapená z novinky. Nečakala som už ani sekundu. Obula som si topánky. Nahodila som si kabát a išla do knižnice. Vedela som kde je pretože keď sme sem išli Jack išiel okolo nej.

Otvorila som dvere a pozdravila sa.
„Dobrý deň"
„Dobrý. Vás som tu ešte nevidela. Kľudne si choďte vypožičať knižku" povedala pani za pultom.
„Nie nie. Čítala som že hľadáte zamestnancov" povedala som a dúfala že ma príjmu.
„No musím vás sklamať. Už sme našli. Ale ak som dobre počula vo firme ktorá je hneď za našou budovou hľadajú zamestnancov" ukázala rukou do ľave strany a ja som sa poďakovala.
„Ďakujem. Dovidenia" odišla som a zatvorila dvere.

Išla som sa pozrieť do veľkej firmy. Až som tam došla uvidela som meno firmy: ANTHOLLA. Odvážila som sa a vstúpila som dnu. Všade pobehovali ľudia. Išla som rovno a narazila som do dámy ktorá držala kafé. Obliala mi celý kabát.
„Prepáčte" ospravedlnila sa a išla ďalej.

„Dobrý. Počula som že hľadáte zamestnanca. Chcela by som tu pracovať. Kde sa môžem ohlásiť? A popýtať sa?" požiadala som pána o radu.
„Pôjdete hore na 2.poschodie tam budú čierne dvere. Tam zaklopete" poradil a išiel ďalej. Ako vidím každý tu má veľa práce. Premávali sa tu ako na trhu. Bolo ich tu viac než 30.

Zaklopala som na čierne dvere a spoza dverí sa ozval pán.
„Ďalej" vošla som.
„Dobrý. Počula som že hľadáte nejakého zamestnanca. Chcela by som tu pracovať" povedala som a čakala na odpoveď.
„Áno hľadáme. Potrebujeme zamestnanca na vytváranie krížoviek" povedal a ja som hneď kývla hlavou.
„Stačí ak vyplníte pár papierov a zajtra môžete nastúpiť" podal mi papiere a pero a ja som musela len vyplniť. Bolo tam dosť otázok a za 10 minút som to mala vyplnené.  Podala som to šéfovi prečítal si to a povedal.
„Ste prijatá!"
„Nastupujete zajtra o 6:00. Za každé meškanie hoci aj minútu meškania sa Vám strhne z výplaty 1€" dodal. A z týchto pravidiel som bola pripravená.

Do mobilu som si nastavila budík na 5:00 aby som nezabudla. Nie som zvyknutá na skoré vstávanie. Došla som domov a čo ma privítalo bola Linda s otázkou.
„Prijali ťa?"
„Áno ale vo firme ANTHOLLA" odpovedala som jej s úsmevom.
„Zajtra nastupujem o 6:00" dodala som a išla som do mojej izby. Pripravila som si všetko čo si zajtra oblečiem.

„Dnes príde ešte Jack" vetu ktorú som od Lindy mohla čakať.

Radšej som sa osprchovala. Po sprche niekto klopal na dvere. Myslela som si že je to Jack ale keď som sa pozrela von kukátkom stál tam niekto iný. Jeho som tu nečakala.


NOVÁ ČASŤ JE NA SVETE :3 TROŠKU KRATŠIA :/  ZA KAŽDÝ VOTE&COMMENT ĎAKUJEM SAMOZREJME AJ ZA RADY. :3 ♥  BOLA BY SOM RADA KEBY STE HODILI COMMENT A NAPÍSALI AKÝ MÁTE NA STORY  NÁZOR. MUSÍTE SA TEŠIŤ NA ĎALŠIU ČASŤ BUDE ZAUJÍMAVÁ. PRIDÁM JU ZAJTRA ♥ . ZA CHYBY A ZLE URČENÉ ÚVODZOVKY SA OSPRAVEDLŇUJEM :) (pre info: budem pridávať aj cez Vianoce :) teda tú jednu časť :)

ChangeWhere stories live. Discover now