Bol to ten pán ktorého som stretla u šéfa. Keď som ich vyrušila. Spomenula som si na to a začervenali sa mi líca.
„Dobre. Spravím ju dajte mi email aby som vám ju mohla poslať“ ńavrhla som mu.
„Netreba ja tu pracujem. Dolná kancelária čierne dvere. Presne pod tou tvojou“ pozrel sa na mňa jeho modrými očami a usmial sa. Bola som rada.
„Fajn.Dovi“ zapísala som si objednávku a pozdravila som sa mu.
„Ahoj. A kľudne mi tykaj“ po svojich slovách zatvoril dvere.Pustila som sa do robenia krížoviek a v tom mi prišiel email. Bol od šéfa. Okamžite som ho otvorila a čítala.
„Choďte spraviť kópiu kríživiek. Poďte si pre ne do mojej kancelárie. Kópiu spravíte v dolnej miestnosti.Nájdete to“ prečítala som a išla pre krížovku.
Šéf mi strčil krížovku do ruky a poslal ma spraviť kópie.
Zišla som po schodoch a hľadala miestnosť kde by som mohla spraviť kópie. Potom som ju našla a vošla do nej. Uvidela som stroj ktorým treba robiť kópiu a nemala som potuchy ako to treba používať. Vložila som doň papier a pokúšala som sa to vyriešiť. Nešlo to a ten papier sa tam zasekol a nedalo sa ho vybrať.
„Pomóóc“ poprosila som o pomoc. A všetci sa pozreli na mňa. Prišiel ku mne ten pán ktorého som stretla dneska.„Mimochodom volám sa Mike“ predstavil sa a spravil mi kópie krížoviek. Cítila som jeho vôňu pravdepodobne mal na sebe sprej adidas. Milujem tú vôňu.
„Stačí?“ dal mi do ruky kópie. Prikývla som.
„Fakt ďakujem. Ako sa ti môžem odvďačiť?“ spýtala som sa.
„Mohla by si ma pozvať na kafé. Do našej reštaurácie?“ navrhol. Čakala som že odpovie inteligentne a povie že to bolo jeho potešením pomôcť mi. No mýlila som sa.
„Fajn. Tak o 14:30“ povedala som mu čas a odišla.Zaniesla som kópie šéfovi. Práve u neho bola moja sekretárka.
„Choď do kancelárie a sprav tam poriadok medzi objednávkami“ prikázala som jej aby som so šéfom mohla zostať sama. Tu máte kópie.
„Ďakujem.Teraz môžeš ísť aj ty“ poďakoval a poslal ma preč. Odišla som spolu s Bet.Elizabeth P.O.V
Vošla do kancelárie môjho otca bez zaklopania. Práve som s ním riešila ju a ona si vošla len tak.
„Choď do kancelárie a sprav tam poriadok medzi objednávkami“ ešte mi aj prikázala.
Odišla som spolu s ňou lebo môj otec ju poslal preč.
Myslí si že som nejaká handra.
Vošli sme do jej kancelárie a musela som jej pohádzať nejako tie objednávky aby sa nesťažovala môjmu otcovi.
Zazvonil mi mobil. Prišla mi SMS-ka od otca.
„Už si tam dala tú kameru?“ čítala som si v duchu čo mi otec písal.
„Nie. Veď je tu. Ak sa vyparí“ odpovedala som mu na SMS-ku a položila si mobil do vrecka.„Aj toto tam daj“ Ashley mi dala ďalší príkaz. Spravila som to tak a uvidela som že si píše ďalšie poznámky.
Ashley P.O.V
Je milá. Spraví všetko čo jej prikážem aj keď bez úsmevu ale aspoň to spravila.
„O 14:30 končím“ povedala som jej.
„Dobre. Ak si si spravila prácu tak môžeš odísť aj teraz“ zasmiala sa Bet. Začala som sa baliť lebo som mala už len 24 minút. Kým som sa pobalila bolo už 14:23.„Tak ja idem. Ahoj“ pozdravila som sa jej a odišla.
Bála som sa. Mike už stál pred reštauráciou. Bol tam z nejakou babou ktorú objal. Bola som prekvapená lebo som si myslela že nikoho nemá. Potom jej dal pusu a uvidel mňa.
„Ahoj“ pozrel sa na mňa.
„Ahoj“ pozdravila som sa mu tiež. Vošli sme do reštaurácie a ja som objednala kávu.
„Dáš si ju tiež?“ spýtala som sa pre istotu ešte Mika.
„Áno“. Objednávku som nezmenila a sadli sme si. Čakali sme na našu kávu.
„Bývaš tu od narodenia?“ spýtal sa ma Mike.„Nie prisťahovala som sa pred pár dňami s kamoškou“ usmiala som sa.
Keď nám kávu priniesli začali sme ju piť a už len niekedy padlo pár slov.
„Tvoja sekretárka je Elizabeth však?“ smutno mi dal otázku.
„Áno prečo? Je strašne zlatá“ odpovedala som.
„Vyzerá tak. Ale je úplne iná. Časom to zistíš. Tiež píšem krížovky. Mal som ju za sekretárku. Obťažovala ma tak som si musel vybaviť inú u šéfa. Teda náš šéf je Elizabethin otec“ Po týchto vetách som bola veľmi prekvapená.
„Ak sa mám priznať bol som s ňou. A vtedy som zistil aká naozaj je“ dodal Mike a odpil si z kávy. Ja som z kávy už nemala čakala som na Mika.
„Nemôžem tomu uveriť“ stále som ešte rozmšľlala nad tým ako to môže byť pravda.Mike dopil kávu a pozdravila som sa mu.
„Ahoj.Tak v pondelok“ odišla som domov. Pri otváraní dvier som začula Jackov hlas.
„Ahojte“ pozdravila som sa im.
„Ahoj“ zakričal Jack.„Ahoj.Zohriaty máš obed daj si“ Linda ma prišla pozrieť a oznámila mi.
Ja som sa išla prezliecť do domáceho oblečenia.
Umyla som si ruky a nabrala si z polievky. Zasadla som za stôl a za pár minút za mnou prišiel Jack.
„Počúvaj nechcem počuť že budeš chodiť s Mikom“Jack P.O.V
Pozeral som sa s Lindou na televízor no v tom prišla Ashley. Medzitým ako Linda išla za Ashley som si prečítal SMS-ku od Elizabeth.
„Dnes mi dal Mike pusu ale uvidel Ashley a išiel radšej za ňou“ prečítal som SMS-ku a čakal kým do obývačky príde Linda.
„Prepáč že som sa zdržala“ po pár minútach vošla s vetou.
„To nič ja si idem odskočiť“ samozrejme Linde som musel zaklamať. Nemohol som jej povedať že niečo s Ashley idem riešiť.„Dohodnime sa takto. Nebudeš chodiť s Mikom ja ti len chcem dobre“ zaklamal som jej. Ja chcem dobre mojej sestre Elizabeth a nie handre ktorú si donesie moja frajerka s ktorou by som najradšej skončil.
Až vyriešim veci s Ashley a Mikom rozídem sa s Lindou. Napadol ma vynikajúci nápad a nenápadne som sa usmial.
„Čože?“ prekvapene sa spýtala.
„Prečo by som s ním nemohla byť?“ dodala.
„Nepýtaj sa!“ zvýšil som trošku hlas a vošiel do obývačky.Ashley P.O.V
Bála som sa lebo som nevedela o čo mu ide. No povedala som si že si dám väčší pozor.
„Ďakujem“ zakričala som ešte na neho. Doumývala som riad a išla si do izby zapnúť notebook. Pomaly sa zapol naťukala som si facebook a prihlásila som sa. Prekvapila ma správa.TAK MOŽNO TU BUDE VIAC CHÝB ZA čO SA OSPRAVEDLŇUJEM :/// ... ZA KAŽDÝ VOTE&COMMENT ĎAKUJEM ♥ Aj za názory a rady :)