Ashley P.O.V
„Dobrý večer” vo dveriach stál môj šéf. Hodila som si na seba bundu a otvorila mu dvere. Po mojom pozdrave len kývol hlavou.
„Tu máte odznak a šaty v ktorých zajtra prídete do práce” povedal a do ruky mi strčil čierno-biele šaty a biely odznak s mojim menom. Poďakovala som a zatvorila dvere.Šaty som si teda pripravila a oblečenie ktoré som si zajtra chcela dať kým som nedostala šaty som vrátila do skrine. Na šaty som si pripla odznak. A položila som ich.
Chcela som zaspať no keď som počula že prišiel Jack bol tu krik. S Lindou sa zabávali a ja som nevedela zaspať.
„Mohli by ste byť trošku tichšie? Ja zajtra idem do práce!” zakričala som na nich spoza dverí a na chvíľu stíchli.Po pár minútach som zaspala.
Môj spánok prerušilo zvonenie budíka. Vôbec sa mi nechcelo vstávať ale keď som pomyslela na to čo sa stane ak zameškám rýchlo som vstala.
Vstala som a vyšla do kuchyne. Tam som si pripravila jedlo a sadla si. Rožok s maslom a salámou na raňajky nikdy nemôžem vynechať. Teda niekedy. Ale viac ako týždeň bez toho jedla nevydržím.
Zahryzla som a vychutnávala si skvelý rožok. Síce už nebol čerstvý. Až som rožok dojedla išla som si umyť zuby čo som mala za 5 minút.
Obliekla som si šaty a hodila do úst mentolovú žuvačku. Na vrch som si pre istotu dala kabát aby mi nebola zima. Obula som si topánky a odišla.
Bolo 5:43 a to by som mala presne stíhať. Došla som tam o 5:56 čo som presne stíhala.
„Dobré ráno” pozdravila som sa SBS-karom ktorý mi zobrali kartu zamestnanca ktorú treba použiť aby vedeli že som nemeškala.
Dnuka som sa zapísala do zošita že nechýbam.
Z rána tam nebolo veľa ľudí ale ja som nevedela kde mám kanceláriu.
Vošla som ku šéfovi a spýtala sa. On mi povedal že od týchto dverí do prava. Tam vraj budem mať sekretárku. Poďakovala som a odišla.
Na dveriach som si prečítala moje meno. Vošla som a tam bola nejaká dáma mala okolo 25 rokov.
„Dobré ráno. Som na správnom mieste? Mám vytvárať krížovky”
„Áno. Som vaša sekretárka Elizabeth. Prezývajú ma Bet alebo El. Mne je to jedno. Toto je tvoje kreslo. Tvoj mobil je tu na tento ti budú volať len na objednávky. Na situácie od kolegov tu máš pevnú linku. A na rodinné a kamarátske máš svoj. Ak budeš niečo potrebovať tak tam vo vedľajšej miestnosti som ja. Stačí zakričať” predstavila sa mi. A poukazovala a vysvetlila mi všetko.
„A ešte krížovky si môžeš črtať na papiere ktoré nájdeš v 1.šuflíku. A potom ich treba spravť do počítača. Potom ich musíš vytlačiť. Šéf si po ne pride keď bude chcieť” dodala Bet.
„Ja som Ashley a kľudne si tykajme.Ďakujem” predstavila som sa jej a navrhla jej aby sme si tykali. Priveľa rozpráva. To sa mi na nej zapáčilo.Usmiala som sa a sadla si za stôl.
„Mám niečo robiť?” zvedavo som na ňu zakričala.
„Šéf ešte dávnejšie zanechal pár príkazov. Tak tu ich máš. Skús ich spraviť čo najrýchlejšie. Bola som prekvapená. Krížovky som už niekedy robila ale vôbec nemám potuchy na akú tému ich mám robiť. Keby som si lepšie všimla na pravom rohu bola téma.Témou boli zvieratá.Mala som tu aj počítač na ktorom som si vyhľadala pár zvierat a vymyslela hlavný výsledok krížovky.
Až som s mojou neschopnosťou krížovku načrtla na papier čakalo ma to robiť do počítača.
„Bet poď sem” rozkázala som jej a ona prišla.
„Prosím?”
„Neviem ako spraviť tabulku na krížovky” priznala som si to. Rýchlosťou blesku mi tam niče naťukala a objavila sa v nejakom programe tabuľka do ktorej som mala písať otázky.Mala som to hotové a zaniesla ich šéfovi.
„Doniesla som Vám krížovky” zaklopala som a nečakala som na jeho odpoveď. Povedala som čo som chcela a všimla som si tam pravdepodobne nejakého zaujímavého klienta.
„Prepáčte” zahanbene som povedala a zatvorila dvere. Dlho nikto nevychádzal tak som sa vrátila do mojej kancelárie.„Ashley. Musíš ísť do hlavnej sály. Majú ti tam niečo predviesť. Počúvla som ju a odišla.
Elizabeth P.O.V
Ashley vošla do kancelárie celá zahanbená a ja som jej povedala aby išla do hlavnej sály. Čakala som kým odíde a ja som jej rýchlo pozrela mobil. Mala tam pár poznámok a ja som ich čítala.
„Heslo na fb: 45832614. Email na fb: ash.ley@gmail.com.“ čítala som v prvej poznámke.
„Kód na notebook: 45832614.“ znelo v 2.poznámke.
A v poslednej bolo napísané „Milujem ho“ zaujímali ma len prvé 2 poznámky ktoré som si odpísala.Ashley P.O.V
Vošla som do hlavnej sály a nikto tam nebol. Teda bol tiež tam mali nejakú poradu.Išla som ku nim a povedala.
„Mala som sem tiež prísť“
„Nie tu sú len hlavný vedúci“ zasmiali sa všetci a môj trapas bol tu.Bežala som do kancelárie a nakričala na Elizabeth. Bola som nahnevaná a zašla znova ku šéfovi. Práve od neho odišiel ten pán.
„Ashley Itson“ prečítal odznak na mojich šatoch a usmial sa. Zaklopala som a tentokrát si počkala na znamenie že môžem ísť ďalej.
Šéf zakričal a ja som s krížovkou v ruke vošla. Ktorú som mala na papieri.
„Ďakujem. Dúfam že s Elizabeth nemáš žiadne problémy“ prehovoril a ja som povedala že zatiaľ s ňou žiadne problémy nemám.
Elizabeth P.O.V
Čakala som kým Ashley odíde z kancelárie môjho otca. Zatiaľ som ju sledovala spoza kvetináča.Odišla a ja som vošla dnu.
„Ahoj tati“ pozdravila som sa a na stôl som mu hodila informácie o Ashley.
„Ďakujem zlatko“ poďakoval a ja som sa zasmiala.Ashley P.O.V
Zasadla som si za stôl a trošku išla na facebook. Heslo som si nikdy nevedela zapamätať tak som ho mala v mobile.Našla som ho a odpísala som ho. Prihlásilo ma to rýchlo. Nič nové som tam nemala. Nepíšu mi tak často.
Položila som mobil na stôl a po chvíli sa odhlásila z facebooku.
Do kancelárie vošla Elizabeth a v ruke mala nejaký papierik.
„Čo to máš?“ vyzvedala som.
„Nič“ nahnevane povedala. Možno mala zlú náladu. Radšej som ju nechala.Klopanie na dvere ma vyrušilo.
„Ďalej“ zakričala som.
„Ahoj. Chcem krížovku. To je jedno akú ale chcem ju mať hotovú do 21.7“ Vo dveriach som ho uvidela dnes už druhýkrát. Bola som prekvapená. Teraz som ho videla z blížšieho pohľadu. A strašne sa mi páčil.
ĎALŠIA ČASŤ JE NA SVETE! DÚFAM ŽE SA VÁM PÁČI :) ZA KAŽDÝ VOTE&COMMENT ĎAKUJEM ♥ AJ KU PREDOŠLEJ ČASTI ♥ DÁM VÁM OTÁZKU:
Čo myslíte zistí Ashley že aká je Elizabeth naozaj ? ♥ĎAKUJEM AJ ZA RADY/NÁZORY :) ♥