YENİ HAYAT - 2. BÖLÜM

53 12 1
                                    

"Jungkook bak dediğim gibi sarhoştun." Son kelimeyi heceledi.

"Hyung sana yemin ederim gördüm." Ağlıyordum. Onu görmüştüm. Bana neden inanmıyorlardı?

-

"Tzuyu, sen... Sen burdasın." Başım dönüyordu.

"Jungkook sen misin? Ama bana neden... neden öldü dediler?" Ağlamaya başladı. Ne diyordu? Ölmedim ben. Asıl o ölmüştü. Yani bana öyle demişlerdi.

"Tzuyu ben yaşıyorum. Bana da senin öldüğü söylediler." Gözlerim doldu. Burda ağlayamazdım, hayır. "Hayır Jungkook karşında Tzuyu yok. Karşında Tzuyu yok. Çünkü o öldü." Dedim kendi kendime. Bu bi hayaldi değil mi? Ya da beynimin bana oynadığı bir oyun.

"Jungkook ben. Ben gerçeğim ve ben ölmedim. Bak yaşıyorum."

Sonrasını hayırlamıyordum. Sanırım bayılmıştım.

-

"Jungkook, o öldü. Bana bak! O öldü. Anladın mı?" Yoongi hyung demişti bunu. Sinirlenmişti.

"Ya tamam belki beynimin bana oynadığı bir oyundur ama... ama o bana 'ölmedim' dedi." Nefes aldım. Üzerime çok geliyorlardı. Devam ettim, "evrenin bir mesajı olmalı bu. Onu araştıracağım. Tzuyu'mi bulacağım." Diyip odama gittim.

En ufak bi güvenleri yoktu bana karşı. İnanmıyorlardı bana! Neden böyle davranıyorlardı? Kardeşleri değil miyim?
Tüm gün ağladım. Güneşin doğduğunu gördüm. Yatakta dağruldum. Derin bi nefes aldım. Tamamdı artık. Bu kadar sessizlik yeter. Artık onu arayacaktım. Bilgisayarın karşısına geçtim. Tüm internet sitelerine girip, "Chou Tzuyu" yazdım. Chou... hayalimiz onun Jeon olmasıydı. Biraz aradıktan sonra tam ümidimi kesecekken buldum. Buldum!

@Tzyu99cho. 99 yazdığına göre 1999'luydu. Profil fotografı yoktu. Aklımdan 'acaba fake bir hesap mı?' Diye geçmedi değil. Bende bi fake hesabımla ona yazdım.

@golden__ : Merhaba Tzuyu. 'Kore'nin en güzel kızları' adlı düzenlediğimiz toplantıya gelir misiniz? Gelmek isterseniz en geç 02.06.2020'ye kadar bana "gelmek istiyorum" yazabilirsiniz. İyi günler.

Gönderdim. Şuan güldüğünüzü biliyorum. Ama ona da gidip, "Merhaba Tzuyu. Ben senin yıllar önce sevgilindim. Sen ölmüştün. Ama geçen gün seni barın orda ki kavga anımızı yaşadığımız yerde gördüm seni. Lütfen *** kafeye gel." Diyemezdim ya.

Ama ya o Tzuyu değilse?

YENİ HAYAT •TzuKook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin