YENİ HAYAT - 3. BÖLÜM

40 7 1
                                    

Tam 1 hafta bekledim. Bi mesaj yazmak bu kadar mı zordu? Cevap gelmişti sonunda.

@Tzuyu99cho : Selam. Tabii ki gelmek isterim. Adresi atman yeterli♡

nE? İyi de 'selam' yazmadım, 'merhaba' yazdım. O kalp ne? Tzuyu bu kadar mı değişti?

@golden__ : Çok mutlu oldum. Adres, *** kafe.

Onunla görüşme isteğim gitti. Bu benim Tzuyu'm olamaz. Kalp falan.

@Tzuyu99cho : Şey... biz seninle biraz erken buluşabilir miyiz?

Kız çıksam acaba ne yapacaktı? Belki de lezbiyendir?

@golden__ : Tabii. Aynı adreste buluşalım isterseniz ve günü size uygun olur mu bilmiyorum ama yarın olabilir.

Mutlu muydum? Hayır. Tırsmışıydım? Gibi gibi. En önemlisi, korkuyor muydum? Sanırım... Ya o çıkmazsa?

-

Arabamdan indim. Bir yanım üzgün  bir yanım mutluydu. Bunca zamana kadar beni neden bulmaya çalışmadı? Ah, ahmak! Sanki sen çok bulmaya çalıştın ya.

Kafeye girdim.

@golden__ : Geldim. Nerdesiniz?

Birkaç kişi vardı. Tek olan bir kişi vardı. Oda... biraz tombikti.

@Tzuyu99cho : Kapıdaki yakışıklı sizseniz size el sallıyorum.

Oydu. Tombik kızdı. Benim Tzuyu'm çok zayıftı. Yemesine içmesine dikkat ederdi. Bende onun bu haline çok kızardım.

Tanrı'm umarım eşcinseldir. Yoksa sanırım beni yiyecek.

Yavaşça ona doğru yaklaştım. Ayağa kalktı.

"Merhaba yakışıklı." Ağzı açık kaldı. Umarım beni yemez. Tanrım sen beni koru.

"Merhaba Tzuyu." Tüylerim ürperdi. Tzuyu... birine Tzuyu demeyeli çok oldu.

"Ah," gülmeye başladı. Tanrım! "adım Tzuyu değil. Adım Cho." nE!

"Ama.... Tzuyu'ydi adınız."

"Değildi şaşkın." Güldü. Gülme, lütfen gülme. "E sence gerçekten de Kore'nin en güzel kızlarından mıyım?"

Ne diyecektim?

"Iıı şey..." kolumdaki saate baktım. "Aa çok geç kaldım. Daha sonra tekrar bi görüşme yapalım. Kusura bakmayın." Cevap vermesini beklemeden kafeden çıktım. O neydi ya? Ucuz atlattım.

Selam! Biliyorum şuan pek kişi okumuyor. Umarım yakın zamanda büyürüz. 200 kişi olsakta yeter.
Yeni bölüm yarın geliir.
Öpüldünüz😘

YENİ HAYAT •TzuKook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin