YENİ HAYAT - 4. BÖLÜM

52 10 10
                                    

"Kime diyorum? Taehyung, Jungkook, Jimin, Yoongi! Kalkın çocuklar."

Mutfaktan mis gibi kokular geliyordu. Taehyung hyung'un annesi gelmişse yaşadık. Sabah, öğle, akşam ramen yiyoruz. Bu ne ya?!

Odadan çıktım. Tuvaletin kapısında bekleyen Jimin ve Hoseok hyung vardı.

"Günaydın." Dedim. Uykulu gözlerle.

"Gün daha aymadı bile. Sabahın saat 8'i. Yoongi hyung çık artık!" Dedi Hoseok hyung. Sahi saat 8 miydi?

"Hyung klozete mi düştün? Çok çişim var! Kapıya yapacağım bak." Gülümdedim. Yapardı. Jimin hyung bu, ondan herşey beklenir.

"Aman be! Çıktık." Sonunda çıktın hyung.

"Hoseok hyung... sen bi kapıdan gir bak. Ölümcül bi koku var mı diye." Dedi en önde olan Jimin hyung.

"Ben gireyim. İşim zaten kısa." Dedim. Yoongi hyung öyle pis biri olduğunu sanmıyorum. Sanmıyorum çünkü, Yoongi hyung benden sonra kalktığı için hiç ondan sonra tuvalete girmedim.

"Olur olur. Gir." dedi Jimin hyung.

İçeri girdim. Kapıyı kapattım. Havayı kokladım. Kokmuyordu. Bir dakika, ben az önce bi köpek gibi havayı mı kokladım? Jungkook değişiyorsun. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra havluyla sildim. Tuvaletten çıkıp mutfağa girdim. Tahmin ettiğim gibi Tae hyung'un annesi gelmişti.

***

Annemlere gidiyordum. Çağırdıkları yok bari ben gideyim. Biraz yürüdükten sonra eve vardım. Sürpriz olsun diye kendi anahtarımla girmek istedim. İçerden sesler geliyordu. Dinlemek yerine onların yanına gidecekken konunun ben olduğunu anladım.

"Jungkook meraklanmış." Abimdi bu. "Namjoon söyledi. Tzuyu'yi görmüş."

Annem ve babamın azından şaşkınlıkla, "ne?" Dediğini duydum.

"Namjoon'da bana gelip sordu. 'Tzuyu yaşıyor mu?' Diye."  Titriyordum.

"S-sen ne dedin?" Anne neden kekeledin?

"Hayır dedim. Gerçeği öğrenmemeliler. Daha dikkatli olalım. Baba, Tzuyu'nin babasıyla konuş daha dikkatli olsunlar." Elimdeki anahtar yere düştü. Yavaşça yere oturdum.

"Gerçeği öğrenmemeliler."

"Tzuyu'nin babasıyla konuş daha dikkatli olsunlar."

Yanaklarım ıslandı. Abim anahtarın yaptığı sese doğru geldi. "Jungkook?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ HAYAT •TzuKook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin