04

494 43 10
                                    

Sabaha kadar gözümü bir dakika olsun çizim tabletimden ayırmamıştım. Kafayı sıyırmak, tertemiz delirmeğin ne demek olduğunu daha iyi anlıyordum.

Yani bu saçmalığın daniskasının da daniskasıydı. Benim karakterim nasıl buraya gelip bana racon kesip, fantezilerini benim üstümde uygulama deyip kaybolabilirdi.

Böyle bir şey olamazdı, bu yüzden delirmiştim.

Webtoon kariyerim buraya kadarmış. Girl's Love; İdol Eunwoo'yu yayımdan kaldırıp , silecektim. Ve normal bir işle uğraşacaktım. Kafamı toplayabileceğim bir işe.

Fareyi sil kısmına getirmiştim. Bunca zamanlık emeklerimi bir anda silmek acı vericiydi ama akıl sağlığımdan da önemli değildi.

"Dur! Yazar Song, ne yapıyorsun?"

Arkamdan gelen ses ile irkildim ve korkuyla bedenimi çevirdim. Bana sırıtarak bakan çocuğu görmemle gözlerimi sıkıca yumdum ve tekrar açtım.

Fakat o kaybolmamış hala orada duruyordu.

"Akli dengem, neredesin?" dedim çaresizce.

"Akli dengeni kaybedecek ne yaşadın Yazar Song?" dedi gülümsemeye devam ederken.

"Benim bir adım var, Heeri..." dedim sinirle , ardından sabır dilercesine başımı geriye yasladım.

Akıl sağlığımı yitirmekle kalmamış, bir de onunla konuşuyordum.

"Benim yüzümden mi Heeri-ah..." diyen sese döndüğümde duraksamıştım. Daha önce kimse bana böyle seslenmemişti.

"Sen gerçekten benim Webtoon karakterim olan Cha Eunwoo musun? Böyle bir şey mümkün mü?" dedim çaresizce.

Başıyla beni onayladı, "Cha Eunwoo'yum. Sen de benim yaratıcım, Song Heeri'sin..."



my character ⇝ cha eunwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin