Medya; jung jaehyun~ ı like me better
Yazım yanlışları için üzgünüm düzeltsemde tekrar oluyor :'(
"Bir de çok gerekliymiş gibi bu kamp şeysi çıktı başımıza"
Hana'nın söylenmesini umursamadan dolabımın kağağını kapattım.Koridır fazla kalabalıktı.
Kamp yapmayı seviyordum. Ancak fazla yapmadığım ve sadece ailemle gittiğim için, kalabalık bir ortamla gideceğimizi düşünmek her seferinde heyecanlanmamı sağlıyordu.
"Neyseki rakip okul da geliyor. Tavşancık da gelecektir. Beni farketmesini umuyorum."
Dudaklarını bğzerek söylediği şeye kıkırdadım. "Tavşancığın" gelme olasılığına karşın kabul etmişti. Eğer gelmezse orada cesedimi bulmakla uğraşırlar.Kesinlikle Hana'nın elinden kurtulamam.
Zaten kurada isminin çıkmasını hiç beklemiyordu. O kadar itiraz etti ki nüdür yardımcısı beni devreye sokmuştu.
"Şu tavşancık niye bu kadar ilgini çekti anlayamıyorum."
"Çok tatlı"
Söylerken sevimli hareketler yapmıştı. Çok tatlı göründüğü için bir an onu ısırmak istedim.
Tam burnunu sıkacakken çalan zille yerimden sıçradım. Tanrım korkmuştum!
"Neyse gidelim."
Başımı salladığım zaman çoktan sınıfa doğru yürümeye başlamıştık.
_______ERTESİ GÜN_______
Otobüse bindiğimizde kulaklıklarımı taktım. Hana da anırma seslerinden rahatsız olmuş olacak ki kulaklığımın tekini çıkarıp kendi kulağına takmıştı.
Biz en arkada olduğumuz için bizi takip eden rap okulun otobüsünü görebiliyorduk. Hana, 'tavşancığını' göremediği için dudaklarını büzmüş üzgün üzgün önüne dönmüştü.
Otobüsten anırma sesleri yükselip dinlediğim şarkıyı yarıp geçmişti. Sinirle Hana'nın kulağındaki ni çekip kendi kulağıma taktım ve sesini sona verdim. Sağır olsam bile bu aptalların böğürüşlerini duymaktan iyidir.
Otobüsün ortasında bizim olduğumuz tarafa yürürken dengede kalmaya çalışan bir kız gördüm. Dur bir dakika. Sun hee? Zor yürüyordu ve bu aptal yerin yolları bozuk olduğu için otobüs daha fazla sarsılmaya başladı. Ben kafamı cama vurup acıyla inlerken Sun hee de Yukhei'nin kucağını düşmüştü! Şu anda Yukhei'nin kucağında ona şok olmuş bir şekilde bakıyordu. Yukhei ise düşmemesi için ani refleksle elleri kızın belini bulmuştu.
Herkes onlaea gülerken bazıları kıskanç bakışlar atıyordu. Bir kızın "Sürtük işte" dediğini duyduğum an hızla yerimden kalktım. Artık ıtıvüs o kadar da sarsılmıyordu. Kızı Yukhei'nin kucağından çekip aldığımda hiç bir şey yapmamıştı.
İnsanlara sertçe baktığımda şaşırmışlardı.
"Sürtük diyen kişi ayağa kalksın"
Düz bir ifadeyle, ses tonumun sakin çıkmasına dikkat ederek söylediklerimle bir hayret nidası koptu.
"E hadi?"
Sabırsızdım ve öğretmenler uyanmadan işimi bitirmem gerek.
Ayağa Yukhei'nin platoniği olan kız çıktı. Herkes öğrendiği için gururu incinmişti ve bu sebeple okula bir hafta boyunca gelememişti utançtan.
Hızla gidip yakasına yapıştım. Otobüsün sarsılmaması şansın benden yana olduğunu gösteriyordu.
"Bir daha bu kıza karşı ağzından böyle bir laf çıkarsa..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NCT İle Hayal Et & Tepkiler
FanfictionNCT Tepkileri komik ama bazen de havalı! NCT ile hayal edelim istediğimiz gibi. Hayal gücümüzün sınırlarını zorlayalım. Çok eğlenceli olacak!