NCT 127 Tepki #3#

1.9K 50 17
                                    

Medya***

Aşk-ı NCT jsjsjsjjsjsj

Çok kişi olduğu için zorlanıyorum arkadaşlar . Artık dream, 127 ve u diye ayırıcam.

sinemdural Geç kaldığım için bağışla ama telefonumda bir arıza vardı o yüzden atamadım.  Bu arada isteğin için çok teşekkürler❤

Biz biasımızdan hoşlanıyoruz o da bizden hoşlanıyor ama bir türlü söyleyemiyor. Bir anda dudaklarından öpüp "senin çok seviyorum çocuk" diyoruz tepkileri

Mark**

üyelerle sohbet ederken Mark bir anda ayağa kalkıp odasına yöneldi. Morali yok gibiydi. Ondan hoşlanıyordun ve seni sevmesi için her şeyi yapmaya hazırdın. Artık açılma vaktin gelmişti. Mark'ın odasına gittin. Seni görmeyi beklemediği için şaşkınlıkla ayağa kalktı. Sen de boşluğundan faydalanıp duvarla arana aldın. Dudaklarını dudaklarına bastırdın ancak o şokta olduğu için karşılık vermiyordu. Dudaklarını ayırıp   "seni çok seviyorum çocuk!" Dedin. Gülümsedi ve yerlerinizi değiştirip dudağına yapıştı.



Winwin**

Pencereden dışarıyı izliyordun. Aslında sicheng'un gelmesini bekliyordun. Artık açılmak istemiştin ona . Senin farkına varsındı artık. Gelen kişiyle kalp atışın hızlandı otuz iki diş sırıttın ve koşarak kapıyı açmaya gittin. Karşında sırıtarak bakan bir sen beklemediği çok açıktı. Bir anda onu içeri çekip dudaklarına yapışmanla şoka girdi. Sen dudaklarını ayırıp  "seni çok seviyorum çocuk." Dedin. O da  "ben de seni çok seviyorum " dedi ve kucağına alıp döndürmeye başladı.

Johnny**

O kanepede oturmuş televizyon seyrediyordu. Sen de onu gizli gizli izliyordun. Sonra artık gizlenmen gerekmediğini düşündün. Onun da seni sevdiğini düşünüyordun. Arkasından yaklaşıp boynuna sarıldın. Sana şaşkınlıkla baktığında ise dudaklarını dudaklarına bastırdın. Bu hareketlerinle şaşırsa da kendini toparladı. Seni kendine çekip kucağına oturttu ve karşılık vermeyi bırakmadı. Ayrılıp  "seni çok seviyorum çocuk. " dediğinde güldü ve tekrar dudaklarınızı birleştirdi.



Yuta**.

Üyelerle alışverişe çıkmıştın ve onlar  size çaktırmasa da birbirinizden hoşlandığınızı biliyordu bu yüzdende seni Yuta'ya emanet etmişlerdi. Sen bir kaç ley aldıktan sonra lavaboya gitmiştin ve işini halledip elini yüzünü yıkadın. Sonra düşünmeye başladın ;açılmalı mıydın? yoksa beklemeli mi?. Sen bunları düşünürken bir anda kapı açıldı. Yuta' yı görmeyi beklemiyordun. İçeriye geldi ve uzun süre çıkmadığından dolayı emdişelendiğini belirtti. Sen yüzüne anlamsızca baktın ve duvarla arana alıp onu öpmeye başladın. Dudaklarını hissettiği an sana karşılık vermiş ve elleri belini okşamaya başlamıştı. Ayrılıp  "seni çok seviyorum çocuk." Dedin . O da sana gülerek sarıldı ve "ben de" dedi.

Taeyong**

Mutfakta yemek yapıyordun. Taeyomg'um Kapıda belirdiğini görünce soran gözlerle baktın. O da su almaya geldiğini söyledi. sen
ulaşamadığın baharatları alması için Taeyong'da rica ettin. Geldiği zaman onu tezgâhla arana aldın. Ne yaptığını anlamamıştı ve çaresiz bakıyordu. Seni çok seviyordu.  yakasından tutarak kendine çekip onu öptün. Sana tutkuyla karşılık verirken yerlerinizi değiştirdi. Yanaklarında ki elleri bile kalbini hızlandırıyordu. Nefes almak için ayrıldığında yüzünü boyun girintine sokup ufak öpücükler bıraktı. "Seni çok seviyorum çocuk" diye kulağına fısıldadın. O da dudağına minik bir öpücük bırakıp seni göğsüne hapsetti.


Jaehyun**

Jaehyun sana bazı kareografileri öğretirken canı çıkmıştı. Hiç bir gelişme yoktu. Bilmiyordu bu kareografileri bildiğini, sırf onunla vakit geçirebilmek için numara yaptığını.O yere çöktüğü zaman yanına gittin ve onu öpmeye başladın. Bunu yaptığın an karşılığını aldın. Ayrılıp  "seni çok seviyorum çocuk." Dedin. Heyecandan kalbin göğsünden çıkacaktı. Aynı durum onun içinde geçerliydi. Üzerine doğru gelip senin yere uzanmanı sağladığında irkilmiştin. Nefesini dudaklarına vererek  " neden bu kadar geç kaldın?" Diye sordu ancak cevap vermene izin vermeden dudaklarınızı buluşturdu.


Haechan **

Bir anda çığlık atıp yerinde sıçradın. Odana birisi daldı ve ışığı es geçerek yanına koştu.  "Y/N iyi misin ? Ne oldu?" Sesinden anlamıştın Haechan olduğunu. Onu çok seviyordun.  Bir şey olmadığını sadece bir kâbus olduğunu anlattın. Yanında ki bedenin rahatladığını drein bir nefes vermesinden anlamıştın. Yatağını üzerine oturdu. Sen de doğruldun onun yakasından tuttun ve dudaklarınızı buluşturdun. Anında karşılığını almıştın. Ayrılıp "seni çok seviyorum çocuk." Dedin yumuşak sesinle. O da söylediğin şeye karşılık olarak tekrar dudaklarınızı birleştirdi ve sırtının yatakla buluşmasını sağladı.




Doyoung**

Ondan şarkı söylemesini rica etmiştin ve o da seni kırmamıştı. Sözler onun dudaklarından çıkarken rotaları kalbinmiş gibi hissettin kendini tutamadın ve dudaklarına öpücük bıraktın. Şaşırmıştı sen de utanmıştın. Toparlamak adına  "seni çok seviyorum çocuk." Dedin. Artık ne olacaksa olsundu. Bir anda seni öpmeye başlayınca kaskatı kesilmiştin . Ama karşılık vermeyi de ihmal etmemiştin. O da seni seviyordu!



Jungwoo**

Birlikte dışarı çıkmıştınız. Daha doğrusu sen onunla birlikten bir şey konuşacağını söylemiştin. Bu yollarda da kimse yok diye düşündün. Ama aslında işine gelmişti. Sana ne kpnuşacağını sorduğunda ise onu öperek cevap vermiştin. Sana karşılık vermemişti beklediğin gibi. Ama umursamadın reddetse de bir şey olmazdı.   "Seni çok seviyorum çocuk" dedin. O da beline sarılıp dudaklarınızı birleştirerek cevabını verdi.




Taeil**

Lavaboya girmiştin. İçini halledip elini yüzğnü yıkadıktan sonra tam kapıyı uzanacakken senin açmana gerek kalmadı. Taeil karşındaydı. Şaşkınlıkla arkasını döndü. Gitmeye yeltendi fakat sen onu durdurdun ve yakasından tutup içeriye çektin.yaptığın şeye anlam vermeye çalışıyordu. Sen dudaklarınızı birleştiğinde kenne engel olamadı ve sana karşılık verirken sırtının sert duvarla buluşmasını sağladı. Elleri tişörtünün içine kaydlığında kulağına şunlatı fısıldadın  "seni çok seviyorum çocuk"  dudaklarınızı tekrar birleştirdiğinde anında karşılık vermeye başladın.






Geç kaldığım için tekrar özür diliyorum. :(

Oylarınız , yorumlarınız ve istekleriniz benim için sizin kadar olmasa da önemli canlarım.❤

NCT İle Hayal Et & TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin