Issız bir adada nedenini anlamadığım bir şekilde mahsur kaldım.Etrafımda masmavi bir deniz vardı,hemen girip yüzmeye başladım.Derken arkamda değişik sesler geldi,bir baktım 8 tane köpek balığı!!!Hemen yüzmeye başladım,ama çok hızlı yüzemiyorum...O anda bir ses duydum
-Bennu kalk!
Bu da neyin nesi
Kalk sana Bennu..
Bir anda dibe battım yüzemiyordum bilincimi kaybettim.
Bennu saat 7
Bu ses nerden geliyor¿
Kafamdan su boşalmış gibi hissettim ve dibe battım kumu hissediyordum.Derken köpek balıkları saldırıya geçti artık sadece seyrediyorum.
HAYIR! !diye bi çığlık attım.Ve boşluk....Gözlerimi açtım hepsi rüyaymışta...Ben ıslak mıyım?
-Anne sen ne yaptın!
-Uyanmıyorsun ne yapayım?-Kafamdan su boşaltmış-Kalk hazırlan hadi,dedi ve gitti.Halıyı seyretmeye koyuldum,bahsettigim gibi sabah uykusu denen şeye çok düşkünüm.Dünden hatırladığım tek şey
HİÇ ÇALIŞMADIĞIM MATEMATİK SINAVI! !
Aman Tanrım Didim!Ne yapacağım?Hemen uçtum elimi yüzümü yıkadım.Dıkındım.Ve giyindim.Saçlarımı açtım Of nasıl dağılmış hemen ıslattım ve taradım.Güzel bir at kuyruğu yaptım.Okul tişörtümün üstüne koyu kırmızı bir polar giydim.Küpelerimi taktım,çantamı kaptım ve okula fırladım.Neyse ki öğretmen gelmedi.Sınavda 2.ders.Vay ben nerelere Gidem. ..Nur ile çalışmaya başladık.Herkes dün gece benim gibi Twitter,Facebook yapacağına çalışmış.Ögretmen girdi yerime geçtim.Yanıma test kitabı getirdim.20 soruda 2 yanlış güzel...En azından kafam basıyor!Eyvah zil çaldı.10 dakikalık teneffüs acele acele anlamadığım konuları okudum.Zaten arkadaşlarım alışkın bu "asosyalliğime".Bazen bana böyle davranmaları beni üzüyor.Ne benimde duygularım.Ya Bennu kafanı meşgul etme zaten çalışmadın bir de..Okudum,okudum. ...Ve zil çaldı.
Öğretmen girdi kağıtları verdi beni en arka köşeye aldı bana uyar ve sınavı yapmaya başladım..Off inşallah basittir....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asosyal
Teen Fiction-Bennu kapat o bilgisayarı!Arkadaşın arıyor. -Banyoda de Oflayarak telefona gitti annem,ne yapayım kalkası gelmiyor insanın.İnsanlar çok sinir bozucu ama bilgisayardayken ve uyurken hep mutluyum...