Konser!

84 4 0
                                    

Multimedyada Bennu ve Duman-Herşeyi Yak var!!

  Sınavım iyi geçmişti.Bunu anneme söylemek için sabırsızlanıyorum.Üstelik Watsons'ta çok beğendiğim bir eyeliner,Nike'tada kazak vardı,ha bereyide unutmayalım...

   Bennucuğum sırf sınavın iyi geçti diye bütün bunları alacak mısın?Bugün sanada bir havalar...Üstelik kendi kendine konuşana deli derler.

Böylece sevgili iç sesimi susturdum.

  Youtube'a girip Duman-Herşeyi Yak dinlemeye başladım.Bizim sınıfta Duman dinleyen varmıdır?Gerçekten hala Gangnam Style dinleyen var.Vay ben nerelere Gidem?

Sonra aklıma yeniden "asosyalliğim" geldi.Diğer insanlar gibi değildim.Daha soğuktum,bilgisayar bağımlısı biriydim.Sanki diğerlerinin hiç Facebook'u,Twitterı,Instagram'ı yok.Evet iç sesim yine teşrif etti.Şarkı bitmiş ya.Nasıl dalmışsın Bennu?Of yok mu bu iç ses.Kapa çeneni!

  Başım ağrıdı.Biraz uyudum....

Of nasıl uyumuşum,heryerim ağrıyor.Kollarım,ayaklarım.Eyvah bilgisayar açık 3 saattir uyumuşum saat 17:02.Neyseki kimse odaya girmemiş.Çok sevindim.Banyoya koştum elimi yüzümü yıkadım.Aynada kendime baktım.Standard kahverengi saç,ela göz,esmer ten.Saçlarımın uçları doğuştan sarıydı.Güzel bir yüzüm vardı.Gerçi kimse güzel olduğumu söylemedi.

Öyle sarı saç mavi gözüm olsun da istemem yani.Çok yapmacık duruyor.Banyoda bir sessizlik oldu ve karnım guruldadı.Hemen gidip bir bisküviyi tabağa boşaltıp odama gittim.Annem içerde TV bakıyordu.Seslendi:

-Bennu!

-Efendim!

-Şimdi yemek yiyeceğiz.

-Anne çok açım yemeği de yerim.

-Tamam.

Biraz Facebook'a girelim...Anasayfaya girdim.

Emel profil resmini değiştirmiş  BEĞEN

Ezgi durum yazmış BEĞEN

Ay bu resim çok güzel PAYLAŞ

Gülçin durum yazmış ne bu be!

"Phen svenlrimle mtlym qi sna gerk yok..Onlar qardeshtende öte..Melis Özgün ve 10 diğer kişiyle birlikte."

Allah sevenlerine sabır versin yani ne diyeyim.Bir de 300 kişi beğenmiş.Sosyallik dedikleri buysa ben mutluyum "svenlrimle".Neyse geç.

Çıkış yap.Google.Duman.Evet.Aman Tanrım!!! 3.sitede burda Duman konserimi o la?Valla o!Ay biletlerde tükenmemiş.

-Anne!

-Efendim!

-Koş.

Geldi anneme konsere gidebilir miyim dedim.Düşündü.Eğer matematik sınavından iyi alırsan...Gerisini dinlemedim bile o kadar sevindim ki!Annem çıkınca konser dansı yaptım.O kadar sevindim ki.Annem her an vazgeçebilir diye bilgisayarı kapatıp Sosyal çalıştım.Tabikide çok değil.20 soru.☺☺☺☺☺

Hazır oturmuşken Türkçe ödevi yaptım.Sonra yemek yedik.Ama dayanamadım yine bilgisayar açtım.

Emel mesaj attı
Slm

Slm Nbr

Iyi sen

Bende iyi

Tmm

    Tmm nedir ya bu muydu derdin senin?O yazmıyor ben yazayım.
Ee napiorsun

Hiç işte Gülçin'in fotolarini beeeniom asddf sen

Bende vine bakiom

Hmmm

Hmmm☺☺

Türkçe ödevi ni yaprinmi

Evt

5.etkin nolacak

A-gelmeli
B - olacak
Ç mutluluk

Saol kalanlarini solemene gerk yok byy

Byy

Ve kapatti bugün cuma olduğundan 12 ye kadar bilgisayara girebilirim.Aha Gülçin yazdı bu sefer
Profil Resmimi beğenirmisin

  İyi bende sen nasılsın töbest ya!Zaten 2 gündür gıcık ediyor beni.
Ok ama sende benimkini begen

Benmi dedim bunu?Ne yapayım özendim 300 begenim olsun.İnsanlık hali.
Ok beğeni rim

Saol

Sende saol

Gülçin de gitti...

Bilgisayarı kapattım ve biraz çikolata aldım mutfaktan.Ve konseri düşünmeye başladım.Off ne güzel olacak..Derken iç sesim devreye girdi.

-Yanlız mı gideceksin?Oradaki tipler senin gibi olmayacak biliyorsun.

-Ailenle gitsen sen bunlara mı hayransın diye başımın etini yiyecekler.

Bir arkadaşa ihtiyacım var kesinlikle!! Ama o arkadaşı nereden bulacağım? O konsere gideceğim ne olursa olsun ama nasıl...Facede gezinmeye devam ettim birde ne göreyim!! Ecenaz

Duman konserine gidiyorum yazmış!Benle gelir mi?Tabiki gelir ya o kadarda değil zaten biz iyi anlaşıyoruz.Yoruma tam"Bende☺☺"yazacaktım.Aklıma daha matematiğin açıklanmadığı geldi.İyi alacağım ya garanti.Olsun yinede yazmayacağım.Ay iyi en azından yanlız olmayacağım...

Umarım beğenirsiniz...☺☺
 

AsosyalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin