┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ˚✩ ⋆。˚ ✩ ┊ ┊ ┊ ✫ ┊ ┊ ︎✧ ┊ ┊ ✯ ┊ . ˚ ˚✩
┏━━━━━━━━━━━━━┓
┗━━━━━━━━━━━━━┛
⚠️ : ɪʟ ғᴀᴜᴛ ᴄᴏɴɴᴀɪ̂ᴛʀᴇ ᴜɴ ᴍɪɴɪᴍᴜᴍ ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ʜᴇᴀʀᴛs 1 ᴄᴀʀ ᴄᴇ ᴄᴏɴᴛᴇxᴛᴇ sᴇ ᴘᴀssᴇʀᴀ ᴅᴀɴs ᴄᴇᴛᴛᴇ ᴛɪᴍᴇʟɪɴᴇ ᴅᴇ ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ʜᴇᴀʀᴛs ᴇᴛ ʟᴇ ʀᴇsᴛᴇ ᴅᴜ ʀᴘ sᴇ sᴜɪᴠʀᴀ ᴅᴀɴs ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ᴄʜᴀɪɴ ᴏғ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs, ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ʜᴇᴀʀᴛs 2 ᴇᴄᴛ......
♡⋆* ﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀
。↷ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴜɴᴇ ᴊᴇᴜɴᴇ ғɪʟʟᴇ ᴀ̂ɢᴇ́ᴇ ᴅᴇ 14 ᴏᴜ 15 ᴀɴs ϙᴜɪ ᴠɪᴠᴇᴢ ᴘᴀɪsɪʙʟᴇᴍᴇɴᴛ ᴜɴᴇ ᴠɪᴇ ᴛʀᴀɴϙᴜɪʟʟᴇ sᴜʀ ʟᴇs ɪ̂ʟᴇs ᴅᴜ ᴅᴇsᴛɪɴ ᴇɴ ᴄᴏᴍᴘᴀɢɴɪᴇ ᴅᴇ ᴠᴏs ᴍᴇɪʟʟᴇᴜʀs ᴀᴍɪs ᴅ'ᴇɴғᴀɴᴄᴇ sᴏʀᴀ, ʀɪᴋᴜ, ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴇᴛ ᴋᴀɪʀɪ ᴅᴏɴᴄ ɴᴏᴛʀᴇ ʀᴇ̂ᴠᴇ ᴀ ɴᴏᴜs ᴄɪɴϙ ᴇsᴛ ᴅ'ᴇxᴘʟᴏʀᴇʀ ʟᴇs ᴀᴜᴛʀᴇs ᴍᴏɴᴅᴇs.
ᴍᴀɪs ᴍᴀʟʜᴇᴜʀᴇᴜsᴇᴍᴇɴᴛ ᴜɴ ᴊᴏᴜʀ ʟ'ɪ̂ʟᴇ ᴇsᴛ ɪɴғᴇsᴛᴇ́ᴇ ᴅᴇ ᴅʀᴏ̂ʟᴇs ᴅᴇ ᴄʀᴇ́ᴀᴛᴜʀᴇs ɴᴏɪʀs ᴀᴜx ʏᴇᴜx ᴊᴀᴜɴᴇs ᴅᴇs ᴛᴇ́ɴᴇ̀ʙʀᴇs ᴅᴜ ɴᴏᴍ ᴅᴇs sᴀɴs ᴄᴏᴇᴜʀs ᴏᴜ ʜᴇᴀʀᴛʟᴇss (ᴇɴ ᴀɴɢʟᴀɪs) ᴏᴜ̀ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs sᴇ́ᴘᴀʀᴇ́ᴇs ᴅᴇ ᴠᴏs ᴀᴍɪs.
ϙᴜᴇʟϙᴜᴇs ᴛᴇᴍᴘs ᴘʟᴜs ᴛᴀʀᴅ, ᴠᴏᴜs ᴠᴏᴜs ʀᴇ́ᴠᴇɪʟʟᴇᴢ ᴅᴀɴs ᴜɴ ᴍᴏɴᴅᴇ ᴇ́ᴛʀᴀɴɢᴇ ᴅᴜ ɴᴏᴍ ᴅᴇ ᴛʀᴀᴠᴇʀsᴇ ᴛᴏᴡɴ ᴀᴜx ᴄᴏ̂ᴛᴇ́s ᴅᴇ ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴇᴛ sᴏʀᴀ ᴏᴜ̀ ᴛᴏᴜs ʟᴇs ᴛʀᴏɪs sᴏᴍᴍᴇs ᴅᴇs ᴇ́ʟᴜs ᴅ'ᴜɴᴇ ᴀʀᴍᴇ ᴘᴜɪssᴀɴᴛᴇ ϙᴜɪ ᴘᴇᴜᴛ ᴅᴇ́ᴛʀᴜɪʀᴇ ʟᴇs sᴀɴs-ᴄᴏᴇᴜʀs.
ᴅᴇ ᴅʀᴏ̂ʟᴇs ᴅᴇ ᴄʀᴇ́ᴀᴛᴜʀᴇs ᴅᴜ ɴᴏᴍ ᴅᴇ ʏᴏᴜᴍᴀ ᴀᴘᴘᴀʀᴀɪssᴇɴᴛ ᴀ̀ ᴛʀᴀᴠᴇʀsᴇ ᴛᴏᴡɴ ᴘᴏᴜʀ ᴘʀᴇɴᴅʀᴇ ᴅᴇ ʟ'ᴇ́ɴᴇʀɢɪᴇ ᴀᴜx ʜᴀʙɪᴛᴀɴᴛs, ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴇ́ᴛᴀɴᴛ sᴇ́ᴘᴀʀᴇ́ᴇ ᴅᴇ ᴠᴏᴜs ᴄᴀʀ ᴇʟʟᴇ ᴀᴠᴀɪᴛ ᴘᴇᴜʀ ᴍᴀɪs sᴀ ᴠɪᴇ ᴠᴀ ᴄʜᴀɴɢᴇʀ ϙᴜᴀɴᴅ ᴇʟʟᴇ ᴠᴀ ғᴀɪʀᴇ ʟᴀ ʀᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴅ'ᴜɴ ᴄʜᴀᴛ ɴᴏɪʀ-ʙʟᴇᴜ ᴀᴠᴇᴄ ᴜɴᴇ ᴅʀᴏ̂ʟᴇ ᴅᴇ ᴄᴀʟᴠɪᴛɪᴇ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴇ ʟᴜɴᴇ sᴜʀ sᴏɴ ғʀᴏɴᴛ . (ᴄ'ᴇsᴛ ʟᴀ sᴏᴇᴜʀ ᴅᴇ ʟᴜɴᴀ ᴇᴛ ᴛᴜᴛʀɪᴄᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ʀᴇɪɴᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘʟᴀɴᴇ̀ᴛᴇ ᴅᴜ sᴏʟᴇɪʟ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ᴍᴏɴ ᴏᴄ ɴ'ᴀʏᴀɴᴛ ᴛᴏᴜᴊᴏᴜʀs ᴘᴀs ʀᴇᴛʀᴏᴜᴠᴇ́ ʟᴀ ᴍᴇ́ᴍᴏɪʀᴇ ᴅᴇ sᴀ ᴠɪᴇ ᴀɴᴛᴇ́ʀɪᴇᴜʀᴇ. )
ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴠᴀ ᴅᴇᴠᴇɴɪʀ ᴜɴᴇ ɢᴜᴇʀʀɪᴇ̀ʀᴇ sᴀɪʟᴏʀ ᴅᴜ ɴᴏᴍ ᴅᴇ sᴀɪʟᴏʀ sᴜɴ ᴏᴜ̀ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴏᴄ ᴠᴀ ʟᴀ ᴠᴏɪʀ ᴘᴏᴜʀ ʟᴀ ᴘʀᴇᴍɪᴇ̀ʀᴇ ғᴏɪs ᴏᴜ̀ ᴇʟʟᴇ ᴅᴇ́ғᴀɪʀᴇ ᴛᴏᴜs ʟᴇs ʏᴏᴜᴍᴀs ᴅᴇ ᴛʀᴀᴠᴇʀsᴇ ᴛᴏᴡɴ.
ᴘʟᴜs ᴛᴀʀᴅ ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴠᴏʏᴀɢᴇ ᴅᴇ ᴅ'ᴀᴜᴛʀᴇ ᴍᴏɴᴅᴇs, ᴠᴏᴜs ᴀʟʟᴇᴢ ᴠᴏᴜs ᴀᴜssɪ ᴅᴇᴠᴇɴɪʀ ᴜɴᴇ ɢᴜᴇʀʀɪᴇ̀ʀᴇ sᴀɪʟᴏʀ ᴀᴜx ᴄᴏ̂ᴛᴇ́s ᴅᴇ ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴇᴛ ᴅᴜ ᴄʜᴀᴛ ɴᴏɪʀ-ʙʟᴇᴜ ᴇɴ ᴠᴏʏᴀɢᴇᴀɴᴛ ᴀᴠᴇᴄ sᴏʀᴀ, ᴅᴏɴᴀʟᴅ ᴇᴛ ᴅɪɴɢᴏ ᴘᴏᴜʀ ʀᴇᴛʀᴏᴜᴠᴇʀ ᴠᴏs ᴀᴍɪs ᴘᴇʀᴅᴜs ʀɪᴋᴜ ᴇᴛ ᴋᴀɪʀɪ ᴍᴀɪs ᴀᴜssɪ ᴅᴇ ɴᴏᴜᴠᴇʟʟᴇs ᴀʟʟɪᴇ́ᴇs ɢᴜᴇʀʀɪᴇ̀ʀᴇs sᴀɪʟᴏʀ (ϙᴜɪ sᴏɴᴛ ʟᴇs ᴘᴇʀsᴏɴɴᴀɢᴇs ғᴇ́ᴍɪɴɪɴs ᴅᴇ ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ʜᴇᴀʀᴛs ᴏᴜ ᴏᴄ ϙᴜᴇ ᴊ'ɪɴᴠᴇɴᴛᴇʀᴀɪs) ᴛᴏᴜᴛ ᴇɴ ɢᴀʀᴅᴀɴᴛ sᴇᴄʀᴇᴛ ᴠᴏᴛʀᴇ ɪᴅᴇɴᴛɪᴛᴇ́ ᴅᴇ ɢᴜᴇʀʀɪᴇ̀ʀᴇ ᴀ̀ ᴠᴏs ᴀᴍɪs.
ᴘᴀʀ ʟᴀ sᴜɪᴛᴇ, ᴠᴏᴜs ᴀʟʟᴇᴢ ʀᴇᴛʀᴏᴜᴠᴇ́ ʟᴀ ᴍᴇ́ᴍᴏɪʀᴇ ᴅᴇ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴠɪᴇ ᴀɴᴛᴇ́ʀɪᴇᴜʀᴇ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴜs ᴇ́ᴛɪᴇᴢ ᴘʀɪɴᴄᴇssᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘʟᴀɴᴇ̀ᴛᴇ ᴀᴜϙᴜᴇʟʟᴇ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ʀᴀᴛᴛᴀᴄʜᴇ́ᴇ ᴇᴛ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴜs ᴇ́ᴛɪᴇᴢ ʟᴀ ɢᴀʀᴅɪᴇɴɴᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ʀᴇɪɴᴇ ᴅᴜ sᴏʟᴇɪʟ (ᴍᴏɴ ᴏᴄ) ᴀᴠᴇᴄ ᴠᴏs ᴀʟʟɪᴇ́ᴇs.
•ଓ.°˗ˋ .*ೃ✧₊˚.❁ ↷
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
VOUS LISEZ
ʀᴏ̂ʟᴇ ᴘʟᴀʏ ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ʜᴇᴀʀᴛs × ᴄʀᴏssᴏᴠᴇʀ (FERMÉ TEMPORAIREMENT)
Randomᴛᴏᴜs ʟᴇs ʀᴘ ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ʜᴇᴀʀᴛs ᴀᴠᴇᴄ ᴜɴ ᴍᴇ́ʟᴀɴɢᴇ ᴅᴇ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴs ᴅ'ᴀᴜᴛʀᴇs ᴜɴɪᴠᴇʀs sᴇ ᴛʀᴏᴜᴠᴇɴᴛ ʟᴀ̀-ᴅᴇᴅᴀɴs ! ᴄᴇ ɢᴇɴʀᴇ ᴅᴇ ᴄʜᴏsᴇ sᴇ ɴᴏᴍᴍᴇ ᴄʀᴏssᴏᴠᴇʀ ᴅᴏɴᴛ ᴊᴇ sᴜɪs ᴜɴᴇ ɢʀᴀɴᴅᴇ ғᴀɴ ᴅᴇᴘᴜɪs ᴍᴏɴ ᴇɴғᴀɴᴄᴇ ♡