▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ˚✩ ⋆。˚ ✩ ┊ ┊ ┊ ✫ ┊ ┊ ︎✧ ┊ ┊ ✯ ┊ . ˚ ˚✩
┏━━━━━━━━━━━━━┓
┗━━━━━━━━━━━━━┛
♡⋆*
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀
。↷ ᴠᴏᴜs ᴇ̂ᴛᴇs ᴜɴ ᴇ́ʟᴜ ᴅᴇ ʟᴀ ᴋᴇʏʙʟᴀᴅᴇ ᴄʜᴏɪsɪ ᴘᴀʀ ʟᴇ ᴅᴇsᴛɪɴ ᴀʏᴀɴᴛ ʙᴜᴛ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘʀᴏᴛᴇᴄᴛɪᴏɴ ᴅᴜ ᴍᴏɴᴅᴇ ᴅᴇs sᴀɴs-ᴄᴏᴇᴜʀs.
ᴍᴀɪs ᴀᴘʀᴇ̀s ᴛᴏᴜs ʟᴇs ᴇ́ᴠᴇ́ɴᴇᴍᴇɴᴛs ᴍᴀᴊᴇᴜʀs ᴘᴀssᴇ́s ᴅ'ᴀᴠᴏɪʀ ʙᴀᴛᴛᴜ ʙᴇᴀᴜᴄᴏᴜᴘ ᴅ'ᴇɴɴᴇᴍɪs.
ᴠᴏᴜs ʀᴇᴛᴏᴜʀɴᴇᴢ ᴅᴀɴs ᴠᴏᴛʀᴇ ᴍᴏɴᴅᴇ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ʟ'ɪ̂ʟᴇ ᴅᴜ ᴅᴇsᴛɪɴ ᴏᴜ̀ ᴠᴏᴜs ᴠɪᴠᴇᴢ ᴀᴠᴇᴄ ᴠᴏs ᴀᴍɪs ᴅ'ᴇɴғᴀɴᴄᴇ sᴏʀᴀ, ʀɪᴋᴜ ᴇᴛ ᴋᴀɪʀɪ ᴏᴜ̀ ᴠᴏᴜs ʀᴇᴘʀᴇɴᴇᴢ ᴠᴏs ᴠɪᴇs ɴᴏʀᴍᴀʟᴇs ᴍᴀʟɢʀᴇ́ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴜs ᴀᴠᴇᴢ ᴘᴀʀғᴏɪs ᴅᴇs ᴍɪssɪᴏɴs ᴇᴛ ᴇ́ᴠɪᴅᴇᴍᴇɴᴛ ʀᴇᴛᴏᴜʀɴᴇʀ ᴇɴ ᴄᴏᴜʀ ᴀᴠᴇᴄ ᴇᴜx.
ᴍᴀɪs ᴜɴ ᴊᴏᴜʀ , ʟᴇ sᴏɪʀ ᴍᴏɴ ᴏᴄ sᴇ ᴘʀᴏᴍᴇɴᴀɪᴛ ᴛʀᴀɴϙᴜɪʟʟᴇᴍᴇɴᴛ ᴇɴ ᴀʟʟᴀɴᴛ ᴅᴀɴs ʟᴀ ɢʀᴀɴᴅᴇ ғᴏʀᴇ̂ᴛ ᴅᴇ ʟ'ɪ̂ʟᴇ ᴊᴜsϙᴜ'ᴀ̀ ᴀᴘᴇʀᴄᴇᴠᴏɪʀ ᴜɴᴇ ʙᴏᴜᴄʜᴇ ᴅ'ᴇ́ɢᴏᴜ̂ᴛ ϙᴜɪ ᴠᴀ ᴇɴ ᴅɪʀᴇᴄᴛɪᴏɴ ᴅ'ᴜɴᴇ ᴘᴇᴛɪᴛᴇ ɪ̂ʟᴇ ᴘᴀs ʟᴏɪɴ ᴏᴜ̀ ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴠᴀ ᴀᴘᴇʀᴄᴇᴠᴏɪʀ ᴜɴᴇ ᴜsɪɴᴇ ᴅᴇ́sᴀғғᴇᴄᴛᴇ́ᴇ.
ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴠᴀ ғɪɴɪʀ ᴘᴀʀ ᴀᴘᴇʀᴄᴇᴠᴏɪʀ ϙᴜᴇʟϙᴜᴇ ᴄʜᴏsᴇ ᴅ'ɪɴᴄʀᴏʏᴀʙʟᴇ ϙᴜɪ ᴇsᴛ ʟᴇ sᴜᴘᴇʀᴄᴀʟᴄᴜʟᴀᴛᴇᴜʀ , ʟᴇ ᴍᴏɴᴅᴇ ᴠɪʀᴛᴜᴇʟ ʟʏᴏᴋᴏ, ᴇᴛ ᴅᴇ́ᴄɪᴅᴇ ᴅᴇ ʟ'ᴀʟʟᴜᴍᴇʀ ᴇᴛ ᴠᴀ ғᴀɪʀᴇ ʟᴀ ʀᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴅ'ᴜɴᴇ ᴊᴇᴜɴᴇ ғɪʟʟᴇ ᴄᴏɪɴᴄᴇ́ᴇ sᴜʀ ʟʏᴏᴋᴏ ᴅᴜ ɴᴏᴍ ᴅᴇ ᴀᴇʟɪᴛᴀ.
ᴘʟᴜs ᴛᴀʀᴅ , ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴠᴀ ᴇ̂ᴛʀᴇ ᴠɪᴄᴛɪᴍᴇs ᴅ'ᴀᴛᴛᴀϙᴜᴇs ᴇ́ʟᴇᴄᴛʀɪϙᴜᴇs ᴏᴜ̀ ɪʟ ᴠᴀ sᴀᴠᴏɪʀ ϙᴜᴇ ʟ'ᴀᴜᴛᴇᴜʀ ɴ'ᴇsᴛ ʀɪᴇɴ ᴅ'ᴀᴜᴛʀᴇ ϙᴜ'ᴜɴ ᴠɪʀᴜs ɪɴғᴏʀᴍᴀᴛɪϙᴜᴇ ᴅᴜ ɴᴏᴍ ᴅᴇ x.ᴀ.ɴ.ᴀ.
ᴠᴏᴛʀᴇ ᴏᴄ ᴠᴀ ᴅᴇ́ᴄɪᴅᴇʀ ᴅ'ᴀɪᴅᴇʀ ᴍᴏɴ ᴏᴄ ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴄᴏɴϙᴜᴇ̂ᴛᴇ ᴅᴇ ᴠᴀɪɴᴄʀᴇ x.ᴀ.ɴ.ᴀ ᴇᴛ ᴍᴀᴛᴇ́ʀɪᴀʟɪsᴇʀ ᴀᴇʟɪᴛᴀ sᴜʀ ᴛᴇʀʀᴇ.
ᴠᴏs ᴀᴍɪs ᴠᴏɴᴛ ғɪɴɪʀ ᴘᴀʀ sᴀᴠᴏɪʀ ᴘʟᴜs ᴛᴀʀᴅ ᴏᴜ̀ ᴜɴ ᴊᴏᴜʀ ʟᴇ ʀᴇᴛᴏᴜʀ ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴘᴀssᴇ́ ɴ'ᴀ ᴀᴜᴄᴜɴ ᴇғғᴇᴛ sᴜʀ ᴇᴜx.
•ଓ.°˗ˋ .*ೃ✧₊˚.❁ ↷✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
⚠️ : ᴘʀᴇᴍɪᴇ̀ʀᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴇ ɪɴsᴘɪʀᴇ́ᴇ ᴅᴇ ʟ'ʜᴏʀs-sᴇ́ʀɪᴇ "ʟᴇ ʀᴇ́ᴠᴇɪʟ ᴅᴇ x.ᴀ.ɴ.ᴀ.
ʟᴇ ᴄᴏɴᴛᴇxᴛᴇ ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴄʜʀᴏɴᴏʟᴏɢɪᴇ ᴅᴇ ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ʜᴇᴀʀᴛs ᴄ̧ᴀ sᴇ ᴘᴀssᴇʀᴀ sᴏɪᴛ ᴀ ʟᴀ ғɪɴ ᴅᴇ ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ʜᴇᴀʀᴛs 2 ᴏᴜ 3 ᴘᴇɴᴅᴀɴᴛ ʟᴀ ᴘᴇ́ʀɪᴏᴅᴇ ᴅᴇ ᴘᴀɪx ᴍᴀɪs ᴠᴏᴜs ᴀᴜʀᴇᴢ ᴅᴇs ᴍɪssɪᴏɴs ᴇɴ ᴛᴀɴᴛ ϙᴜᴇ ᴇ́ʟᴜ ᴅᴇ ʟᴀ ᴋᴇʏʙʟᴀᴅᴇ. ᴄᴇʟᴀ ᴅᴇ́ᴘᴇɴᴅʀᴀ ᴅᴜ ᴄʜᴏɪx ᴅ'ᴜɴ ᴅᴇs ᴅᴇᴜx.
VOUS LISEZ
ʀᴏ̂ʟᴇ ᴘʟᴀʏ ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ʜᴇᴀʀᴛs × ᴄʀᴏssᴏᴠᴇʀ (FERMÉ TEMPORAIREMENT)
Losoweᴛᴏᴜs ʟᴇs ʀᴘ ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ʜᴇᴀʀᴛs ᴀᴠᴇᴄ ᴜɴ ᴍᴇ́ʟᴀɴɢᴇ ᴅᴇ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴs ᴅ'ᴀᴜᴛʀᴇs ᴜɴɪᴠᴇʀs sᴇ ᴛʀᴏᴜᴠᴇɴᴛ ʟᴀ̀-ᴅᴇᴅᴀɴs ! ᴄᴇ ɢᴇɴʀᴇ ᴅᴇ ᴄʜᴏsᴇ sᴇ ɴᴏᴍᴍᴇ ᴄʀᴏssᴏᴠᴇʀ ᴅᴏɴᴛ ᴊᴇ sᴜɪs ᴜɴᴇ ɢʀᴀɴᴅᴇ ғᴀɴ ᴅᴇᴘᴜɪs ᴍᴏɴ ᴇɴғᴀɴᴄᴇ ♡