!Важно!

367 22 2
                                    

Здравейте...
Мина една година, откакто не съм влизала в това приложение, нито известия съм гледала- нищо.

Преди 10 мин влязох в имейла си и прочетох един от вашите коментари.

Разбира се той беше, кога ще има нова част...

Както виждате вече не се занимавам с тези неща, напълно различен ми е погледа в сравнение с този преди 1 година...
Много неща се промениха
За съжаление вече не следя и любимите си групи, комикси, анимета...

НО това не означава, че не искам отново да пускам комикси тук...

Стана малко дълго, затова ще го кажа ясно- ЩЕ ЗАПОЧНА ОТНОВО ДА КАЧВАМ ГЛАВИ НА ТОЗИ КОМИКС.

Много се надявам да продължавате по същия начин да ме подкрепяте и ПО ВАЖНОТО да ви е толкова интересно както преди, нали

Тъй като сега целия свят минава през труден период, защо докато си стоим в къщи да не се и позабавляваме.

Да превеждам комикси ми беше много интересно, но дойде време, когато трябваше да наблегна над ученето. Е УСПЯХ!
Постигнах това, което исках!

Така че сега може да продължа с работата тук... наистина знам, че измина много време, но се надявам нещата да не са се променили.
Не знам какво се случва в приложението, старите приятели, които бях намерила тук сигурно и те са се отказали вече - НОРМАЛНО Е!

ТОВА Е ПРОСТО ЕДИН ПЕРИОД, ПРЕЗ КОЙТО ВСЕКИ МИНАВА И СИ МИСЛИ, ЧЕ НЯМА ДА СВЪРШИ, НО НЕ Е ТАКА...

ах, чувствам се толкова добре след като излях това от сърцето си

много се извинявам, ако някъде има грешки, пиша бързо тъй като искам да стигне възможно най-бързо до вас!

ОБИЧАМ ВИ!

ОБИЧАЙТЕ СЕ И ВИЕ!

ПАЗЕТЕ СЕ!

И СЕ НАСЛАЖДАВАЙТЕ НА ~НОВИТЕ ЧАСТИ НА КОМИКСА~
които идват много скоро!!!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤






















From friendship comes loveOnde histórias criam vida. Descubra agora