2.BÖLÜM

19 3 0
                                    

MEDYA:RÜZGAR SÖNMEZ

RÜZGAR'DAN DEVAM
Şok olmuş bi şekilde kaldım valla.Arkasından bakarken içimden nedenini bilmiyom ama takip etmek geldi.Ettimde.Görmemesine rağmen çok iyiydi.Ayrıca güzeldide.İçimde oluşan tuhaf duyguyu anlayamıyordum.Yoksa...yoksa ondan hoşlanıyor muydum?Yok canım koskaca Rüzgar Sönmez aşık olamaz!Eve girdiğini gördükten sonra kendi evime doğru yol aldım...

Saat gecenin 3'üydü ve gözüme doğru dürüst uyku girmiyodu.Aklım sürekli o kızdaydı.Kahve gözleri ve masum yüzü.Masum?Bana zıt olan aynı zamanda yasaklardandı.Sinirle gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım...

GECE'DEN DEVAM
Eve geldiğimde annemi aldırış etmeden hızlı ama dikkatli adımlarla yukarı çıktım.Ağlayarak gözlerimi uykuya bıraktım.Sabah kalktığımda rutin işlerimi halledip aşağıya indim.Haftasonu olduğu için herkez evdeydi.Kahvaltı yapıldıktan sonra anneme,
-Anne ben dışarı çıkıyorum.
-Bitanem bekle şu işim bitince birlikte çıkarız.
-Anne yanlız kalmak istiyorum.
-Dikkatli ol kuzum.
-Tamam.
Diyip dışarı çıktım.Parkın yerini ezberlediğim için oraya gidip bi ağacın dibine oturdum.Yarım saat sürecince öylece sesleri dinledim.Görmemek cidden zor bişi.Hele sizi küçümsüyorlarsa dahada kötü.Yanımda hareketlilik hissedince içimi korku sardı.Burnuma çok hoş bi erkek parfümü kokusu gelince hiçte yabancı olmadığını anladım.Bu dün ki çarptığım kişinin kokusuyla aynıydı.Tamam görmüyo olabilirim ama kokuları ayırt edebiliyorum.
-Meraba.
Ayrıcalıkla sesleride.Ve bu ses ona aitti.
-Meraba.
-Ben Rüzgar.Rüzgar Sönmez.Hani dün çarpışmıştık.
-Memnun oldum.Bende Gece Aydın.Dün için cidden özür dilerim.
-Mühim değil.Seni görünce tanışmak istedim.
-Anladım.
Çalan telefon sesiyle,
-Kusura bakma.Gitmem gerek görüşürüz.
-Görüşmek üzere.
Diyip ayrıldık.Yavaşça eve doğru yol aldım her zaman ki gibi...

RÜZGAR'DAN DEVAM
-Koçum GECE AYDIN.Hakkındaki herşeyi araştırın.En ufak detayı bile.Eksik olursa bitersiniz!
-Tamam abi.
GECE AYDIN.Artık benimsin güzelim...

Nasıl bi hikaye?

YORUM+BEĞENİ=SÜPRİZ♥

Siyah'ın İçindeki Beyaz IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin