♣️Part[1]♣️

16.4K 588 11
                                    

Zawgyi Ver...

😁ပထမတစ္ပုဒ္ကိုၿပီးေအာင္မေရးရေသးဘဲေနာက္တစ္ပုဒ္ကိုအေၾကာရွည္ၿပီးေရးလိုက္ျခင္းပါခ😁
ေျပာရရင္ေတာ့ဖင္မႏိူင္ဘဲပဲႀကီးေလွာ္စားတာေပါ့ေနာ္...
ဒီFicကabuse and psycho အသားေပးေရးမွာျဖစ္လို႔မႀကိဳက္ရင္လံုးဝ(လံုးဝ)မဖတ္ပါနဲ႔...
ဒီFicကသာသာရဲ့စိတ္ကူးယဉ္Storyျဖစ္ၿပီး...
မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကိုထိခိုက္နစ္နာေစဖို႔မရည္ရႊယ္ပါ..
Warning ++မ်ားႏွင္းၾကမ္းတမ္းေသာစကားလံုးမ်ားပါႏိူင္သည္....

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Xiao Zhan Pov::

°°°သူကငါ့အတြက္ေတာ့အေကာင္းဆံုးနဲ႔အေခ်ာဆံုးလူတစ္ေယာက္..
သူကလူတိုင္းကိုအေကာင္းျမင္တတ္တဲ့စိတ္ရိွၿပီးေတာ့လူတကာနဲ႔လည္းဆက္ဆံေရးေကာင္းမြန္တယ္..
သူကငါ့အတြက္ေတာ့အရမ္းPerfectျဖစ္လြန္းလို႔ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲေတာင္မသိေတာ့ဘူး..
ငါသူ႔ကိုအရမ္းခ်စ္တယ္..
ဒါမဲ့..ငါမေျပာျပရဲဘူး..
ငါသူ႔အခ်စ္ကိုခံယူဖို႔ကိုမေမ်ွာ္လင့္ရဲဘူး..°°°

ဒါေတြအားလံုးကသူေရွာင္က်န႔္ကိုျပန္ေပးမဆြဲေသးခင္အခ်ိန္တုန္းကေရွာင္က်န႔္ထင္ျမင္ခဲ့တာေတြ..

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️
ဒီညကေရွာင္က်န႔္အခ်ိန္အပိုအဆိုင္းအလုပ္ဆင္းေနက်သာမန္ညေလးတစ္ညပါဘဲ...
အားလံုးအိမ္ျပန္ကုန္ၾကၿပီ..ေရွာင္က်န႔္ကေတာ့သူလုပ္ဖို႔က်န္ေနေသးတဲ့စာရႊက္စာတန္းေတြနဲ႔အလုပ္စားပြဲေပၚမွာအလုပ္ရႈပ္ေနတယ္..

မီးအလင္းေရာင္ကသူရိွေနသၫ့္စားပြဲတစ္ေနရာမွလြဲ၍က်န္ေနရာမ်ားတြင္မီးမ်ားပိတ္ထားသည္..
ဒီေနရာကတိတ္ဆိတ္ေနလြန္းတဲ့အျပင္ေၾကာက္စိတ္လည္းဝင္ေစတယ္..
တစ္စံုတစ္ေယာက္သာသူ႔ကိုအလစ္တိုက္ဖမ္းဆီးခဲ့လ်ွင္သူဘာမ်ွတတ္ႏိူင္လိုက္မယ္မဟုတ္...
ဘာလို႔ဆိုအခုသူဟာတစ္ေယာက္ထဲျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ပင္.

ေရွာင္က်န႔္Managerေပးထားခဲ့တဲ့စာရႊက္စာတန္းမ်ားျမန႔္မန္လက္စသတ္ေစရန္ႀကိဳးစားခဲ့သည္...
အိပ္ခ်င္ေနတဲ့စိတ္ကိုတြန္းလွန္ဖို႔ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ေသာက္လိုက္ၿပီးလက္ေတာ့ပ္ေပၚကကီးဘုတ္ကိုဆက္ႏိွပ္ေနသည္..
မ်က္လံုးေတြကိုလက္နဲ႔ပြတ္လိုက္ၿပီးလက္ကနာရီကိုၾကၫ့္မိေတာ့12:45...

Save Me (OR)"'Him"'(Z+U)✔️Completed✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ