........

141 21 2
                                    


gözümü kapattım ve korkma söyle sevgilim ben neye bulaştım?
3 HAFTA SONRA
...
nokta: yarım saat içinde Ataşehir/ David People'da ol. Soru sorma lütfen

Aras: ne neden

Aras: yazmayacağını düşünüyordum oysaki

Aras: hanımefendi ne yapacağız orada aloo

lgörüldül

bu kızın derdi neydi böyle? Gerçekten şimdi mi görecektim onu? Bu şekilde? Kafamda bu sorularla dediği yere doğru ilerliyordum. Aklımda ona bir biçim yaratmaya çalıştım.Saçları gözleri...Kafenin içine girerken aklımda sadece bunlar vardı oysa içeride gördüğüm manzara kafamdakinden o kadar farklıydı ki oradaydılar işte kafamı nereye çevireceğimi şaşırmış bir durumdayken gözlerim kafenin en arka tarafına kaydı kahkaha atan bir Begüm ona bakarak gülümseyen bir Melih ve ikisinin kenetlenmiş elleri...

Begüm'ün beni görmesiyle ellerini Melih'in ellerinden çekip kaş gözle beni göstermesi bir oldu. Onlara doğru İlerledim ve ellerimi masanın üstünde kavuşturdum gözlerimi doğrudan Melih'e kenetledim ve yüzüme alaycı bir sırıtış yerleştirdim. "Ne zamandan beridir esk çamaşırlarıma ilgi duyuyorsun kuzen?"

ikiside donmuşlardı. Melih yavaşça ayağa kalktı ve "aramızdaki bağ ne zaman güçlüydü ki kuzen?" dışarıdan kendimi göremesem de ne kadar psikopatça baktığımı tahmin edebiliyordum "Doğru, sen pezevenk olduğun içindir o sadece şuan kanıtlamış oldun." dedim sakince Melih "Ne diyorsun lan sen ?" dedi bağırarak onu sinirlendirmiş olmaktan sadistçe zevk aldım o an kafedeki herkes bize dönmüştü 2 garson yanımıza yaklaştı "Sizi dışarı alalım beyler lütfen." elimi bir dakika anlamında salladım ve Begüm'e döndüm üzerindeki şaşkınlığı hala atamamıştı konuşmak için ağzını açtı ama izin vermedim"2 metre yakınıma dahi yaklaşırsan bu kadar sakin olmam siz iki embesile mutluluklar" dedim ve hızlı hızlı çıktım kafeden.

SU'DAN

Gerizekalı aptal herif bu Mert'e ayar oluyordum ya az önce beni aramıştı özür dileyeceğini düşünmüştüm -yapması gerektiği gibi - o beyin yoksunu ise benimle dalga geçmişti yahu

saçlarımı boyamayı düşünüp düşünmediğimi sormuştu ve bir iki iltifat Mert'çe özür dileme şekliydi bu -heralde-. Kendi kendime gülümsedim "aptal" dedim içimden.

ve onunla buluşacağımız yere doğru yürümeye devam ettim.Arkasını dönmüştü saçları bağlıydı hafifçe bağırdım beni duysun diye;

"Mina Sedef"
-
açıklama: merhabalar yine ben kitap için harika bir kurgu var aklımda anlayacağınız daha çok üstüne düşmeye karar verdim bunun içinde desteğiniz çok önemli hepinize kucak dolusu öpücükler ❤️
~Ey

NOKTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin