And I never meant to cause you trouble
( ve hiç bir zaman senin üzülmene neden olmak istemedim)
And I never meant to do you wrong.
(ve hiç bir zaman sana yanlış yapmak istemedim)
........................................................................
Aras: 1-senden zerre kadar hoşlanmıyorum üzgünüm.. 2-karşıma çıkmaya korkan sensin ben buradayım bak kaçmıyorum keşke sende yapabilsen :D (19.37)
görüldü
nokta yazıyor...
Nokta: sana aptalsın diye boşuna demiyorum yazık,neden korkayım karşına çıkmaktan Aras?Şuan kapında olmamamın tek sebebi bu mu sence? (19.39)
Aras: reddedilmekten korkuyorsun,seni beğenmememden,sevmememden başka ne olabilir? (19.40)
Nokta: öncelikle beni beğenmeyeceğine dair zerre bir korkum yok,ressamların gördüğünde portremi çizmeyi isteyecek kadar güzel bi yüzüm var,ama senin düşünme yetin bu kadar işte kafanda sadece bu kadarını kurabiliyorsun anlıyorum... (19.42)
Aras: fazla özgüvenliyiz :D,çık o zaman karşıma çık da inanayım sana (19.44)
Nokta: fazla vakti kalmadı zaten (19.46)
(Nokta çevrimdışı)
Oflayarak fırlattım telefonu ve üzerime rastgele bi tişört geçirdim Draft'a doğru yürümeye başladım.Kafamda milyon tane soru vardı ama düşünmemeye çalıştım düşünceler insanı çıkmaza doğru sürüklerdi çünkü...Draft'a vardığımda biraz geç kalmış sayılırdım.Mert içeri girer girmez üstüme atlarcasına koştu
"olum neredesin,ağaç olduk be." deyip omzuma vurdu.kaşlarımı çatıp elimi enseme attım
"olduk derken?"
"Su'yu da çağırdım huysuz ihtiyar." deyip beni çekiştirmeye başladı.Su ve yanında bir kız bize doğru yaklaştı.
"Aras neden telefonumu açmıyorsun ya?Endişelendim."
"kafam dağınıktı görmemişim cimcime.." deyip saçlarını karıştırdım Su gülümsedi ve saçlarını elimden kurtardı.
"Aras,Mert bu arkadaşım..."
"Sedef" dedi kız özgüvenli bir gülümsemeyle
"Seni neden daha önce hiç görmedik Sedef?" dedi Mert -ben çok çekiciyim- gülümsemesiyle Sedef "denk gelmememiz çok üzücü gerçekten." dedi bir dakika bunlar flörtleşiyorlar mı? bense kıza çok dikkatli bir ifadeyle bakıyordum,bu kız bi yerden tanıdıktı ama hafızamı yokladığım şu süre içinde hiçbir ipucu bulamamıştım kız da fark etmiş olmalı ki çözemediğim bir yüz ifadesiyle bakışlarını bana çevirdi boğazımı temizledim ve;
"Daha önce karşılaşmış olabilir miyiz?" dedim
"sanmıyorum hiç tanıdık gelmedin." dedi Sedef hiç kelimesini vurgulayarak.Saçma vurgusuna omuz silktim ve "bira isteyen,benden?" dedim Sedef haricinde herkes el kaldırdı. "İçmiyorum,dokunuyor." dedi.Nedense bu kızın bana karşı tavrı fazla soğuktu yada benim kafamda oluşan yargı öyleydi her neyse kendi bilirdi ama..bunu da atlayamam çok güzeldi gece siyahı saçlar esmer bir ten ve kalemle çizilmiş gibi gözler maalesef ki uyuzdu ve Sıfırlandık!