-N'olur git, kalırsan kırılırsın...
...
Aras feci bi baş ağrısıyla uyanmıştı komodinin üzerinde duran saate bakınca bir küfür savurup kalktı, geç kalmıştı. "Arveles atmalıyım." diye düşündü.Ayağa kalkacak gücü kendinde bulabilmesi için bir kaç dakika gerinme hareketleri yapması gerekmişti bok mu vardı bu kadar içmişti?Aklına gelen o güzel sesle irkildi "hasiktir" dedi kendini tutamayarak seslice, gelmişti Nokta,Mina sesini duymuştu her ne kadar hatırlayamasada şarkı söylerkenki o hissi hatırlıyordu onun sesi..çok güzeldi ve hatta...O dokunuşu hatırlıyordu.Elini tutmuştu ve hatta...Eve nasıl gelmişti? tabi ya
evini nereden biliyordu?Bu kız gerçekten FBI da olmalıydı.Üstüne düz siyah bi tişört geçirdi ve altına da siyah pantolon.Leş gibi kokuyor olmalıydı neredeyse parfüm kutusunu dökmüştü üstüne.Uyuyan annesinin odasına uğrayıp okula gittiğine dair bir not bıraktı umrunda olmadığını bilmesine rağmen...Okula varması 1 saati bulmuştu iğrenç İstanbul trafiği.
içeri girerken arabasını parkeden Sedef'i görmek biraz şaşırtmıştı kendisini açıkçası.Saatten haberi var mıydı? Aras arkası dönük Sedef'e yaklaştı ve omzuna dokundu irkilerek döndü Sedef gözlerinin altındaki torbaları makyajla kapattığı çok belirgindi. "Zor bir gece belliki" dedi Aras sırıtarak. Karşılığında dümdüz bir ifade bahşetti Sedef kendisine "Sana da merhaba hem bana diyene bak parfümü üzerine boşalttığın o kadar belli ki ne o biz gittikten sonra sabaha kadar içtin mi?" dedi. Neden bu kadar atarlıydı ki? "Bir nevi." dedi Aras ve sonra boşver dercesine elini salladı "Okula teşrif etmeye ne dersiniz Sedef Hanım." dedi oldukları yerde durduklarını ima etmeye çalışarak " Mantıklı derim." dedi Sedef ve yürümeye başladılar ta ki Sedef'in uykusuzluktan gelen dalgınlıkla yalpalamasıyla Aras'ın onu belinden tutması bir olana kadar Sedef hızlanan kalbini susturmaya çalışarak doğrulmaya kalktı ama vücudu kendisini dinlemedi tabiki neden yüzü bu kadar yakınındaydı ve neden Allah'ın belası vücudu kendisini doğrultmuyordu? Aras'ın kendini çekmesiyle toparlandı Sedef. "Düz yolda yürüyememek mi söylesene bu zamana kadar nasıl hayatta kaldın?" dedi Aras piç smile sırıtışıyla Sedef ağzını onunki gibi büktü ve taklidini yaptı "Söylesene bu ukalalıkla nasıl biri ağzını yüzünü dağıtmadı?" dedi gülerek eliyle yaptığı yumruğu göstererek.Gülüştüler arkalarından onları şokla izleyen Begüm'den habersiz bir şekilde...Binaları farklı olduğu için biraz yürüdükten sonra ayrılmışlardı.Sedef'in günü kesinlikle sıkıcı diyebileceği bir şekilde geçiyordu ingiliz dili ve edebiyatı okuduğu için ve her zaman iyi bir öğrenci olduğu için tüm konulara vakıftı bu da dersleri sıkılarak dinlemesine yol açıyordu.Sonunda dersleri bittiğinde derin bir nefes alarak çıktı okuldan şuan tek derdi eve gidip Işık'a yemek yapmaktı ta ki biri kolundan tutup çekene kadar kaşlarını çatarak döndü Sedef kimdi bu yürek yiyen?Begüm'ün alaycı yüzüyle karşılaşınca sırıttı bu kız gerçekten aptaldı. "Kolumu bırak ve derdini söyle tekrarlamayacağım." dedi duygudan yoksun bir sesle Begüm 1 saniye durup kolunu bıraktı ve uzun kahve saçlarını arkaya savurdu "Sevgilimle olan samimiyetin hoşuma gitmiyor." dedi Sedef kahkahalarla gülme isteğini bastırmak için baya bi efor harcadı "Kuzeniyle aldattığın sevgilin mi?" dedi kartlarını açık göstererek Begüm'ün ağzının O şeklini almasını keyifle izledi "Sen,Aras'tan uzak duracaksın." dedi" sen" kelimesini vurgulayarak Sedef elini bay bay anlamında salladı ve "sürtüklerden emir almam." dedi Begüm'ün elinin tokat atmak için kalkmasıyla o eli yukarda tutması bir oldu Sedef'in "Bence buna cüret etme, zararlı çıkarsın." dedi kelimeleri tek tek vurgulayarak Begüm durdu ve derin nefes aldı "seninle yeniden görüşeceğiz Mina Sedef Erdem." dedi cevap beklemeden arkasını döndü ve ters yöne ilerlemeye başladı.Seslice ofladı Sedef.Bela mı onu çekiyordu yoksa o mu belayı? Arabayı park ettiği yere doğru ilerledi bir yandan bunları düşünürken derken arkadan biri kendisine yaklaşınca refleks olarak arkasını döndü Aras ellerini kaldırdı sırıtarak "hey bu ani tepkini neye borçluyuz?" dedi Sedef elini kalbine koydu ve durdu "bir dahakine sinsice yaklaşmamayı dene." dedi gözlerini kısarak Aras arabaya göz attı "Nereye gidiyorsan,beni de götürsene bugün bir şeyleri düşünmemeye ihtiyacım var."dedi bir yandan da 'nolur hayır deme' yüz ifadesine bürünmüştü "Mert ve Su ile takılsana,eve gidiyorum ben ilgini çekmez." dedi Aras elini başına koydu " İlk olarak onlar biraz tuhaflar bu aralar nedenini bende anlayamadım,ikinci olarak da buzlar kraliçesinin yaşam alanı elbette ilgimi çeker bir kerelik lütfen Sedef." dedi yine o yüz ifadesiyle Sedef bir an düşündü evde sadece Işık'ın olmasından ötürü sorun olmazdı aslında "Ne ara bu kadar samimi olduk ki ama neyse iyi günümdeyim baştan söyleyeyim sana yemek yapmam." dedi Aras kahkaha attı "Pek yemek yapacak birine benzemiyosun zaten ha?" Sedef kaşlarını çattı ve "bin hadi." dedi ilk 10 dakika hiç konuşmadılar Aras'ın gözleri pür dikkat yola bakan Sedef'deydi "Söylesene neden bu kadar fazla kendini koruma eğilimindesin? dedi Aras, yola bakmaya devam ederek cevap verdi Sedef "bunu da nereden çıkardın?" gözlerini ayırmadı Aras ondan "Öylesin her şeyin üzerinde kontrolün olmasını istiyorsun bu senin korunma mekanizman." dedi Sedef direksiyonu daha da sıktı "insanlardan kendimizi korumamız gerek,hepimizin." dedi neden hala gözlerini üzerinden çekmiyordu? "Arada kontrolü kaybetmek gerekir." dedi Aras , Sedef arabayı durdurdu "geldik." dedi Aras inip arabanın kapısını kapattıktan sonra yeniden Sedef'e döndü " evde kim var ona göre beyefendiliğimi ortaya çıkarayım." dedi sırıtarak Sedef yere baktı "sorun değil sadece kardeşim var." dedi Aras'ın sırıtışı yüzünde dondu "annen baban?" dedi yavaşça Sedef yüzünü kaldırdı "öldüler." dedi Aras durdu "Çok özür dilerim Sedef." dedi içten gelen bir sesle "Önemli değil yürümeyi düşünmüyor musun?" Aras çevresine baktı küçük mütevazi bir apartmana girmişlerdi asansöre bindiler ve Sedef 5'e bastı Aras asansör kapısını açtı ve ilk Sedef'in çıkması için bekledi "teşekkürler." dedi Sedef ve kapıyı çaldı.Kapıyı açan Helin'i ardından Eda'yı Burak'ı Esin'i en arkadada Işık'ı görmesiyle gözlerini şaşkınlıkla açtı."Sürpriiiiiz kuzeen." diyen Helin'e sus der gibi baktı Sedef ama çok geçti Aras şaşkınlıkla yerine sabitlendi bu o ses kaydındaki sesti,dün onun yanında olan,onu eve taşıyan,bu Nokta'nın sesiydi.
.
.
.
hellooo!Bu bölüm en sevdiğim bölüm olabilir.Lütfen desteğinizi esirgemeyin.çokça öpücükler... <3
-Ey