És persze, hogy nem alszok, ha ilyeneket olvasok este😃
Na meg az a fél bögre kávé is xD, na nem baj, legalább hamarabb befejezem.(vagyis remélem..és a kötél is)Hol is kezdjem...aki éjjel olvassa, annak szép éjjelt, aki pedig nappal, annak szép napot😃✋Addig volt szép, ameddig bele nem kezdtem ebbe a könyvbe xd
Na jó, viccet félretéve nekikezdek, mert félek, hogy szétfolysz itt nekem az unalomtólMit vétettem én, egyszerű lány(ezen még tudnánk vitatkozni, de nem ez a lényeg xd), hogy ILYENSMIT KELL VÉGIGOLVASNOM?
A "rosszhír" azt külön kell írni, mivel a rossz az minőség jelző.(SZILÁGYINÉ ÓRÁI, TURN IT UP!)
Kiscsillag, te mindent fordítva csinálsz😂
Amit egybe kell írni, azt különírod, és amit nem, azt egybeírod xddMinek kell gondolkozni annyit Ödönkén és Mirácskán? Te nem tudsz róluk semmit...
Az igen, hogy ti hárman mentek el bulizni xdd. Lófasz se tudja, hogy engednek el titeket 18 alatt, de nem is érdekel...bezzeg az én szüleim ki is tekernék a nyakam, ha egyáltalán ezt megemlíteném előttük.Mindhármatokban volt ital? Igen, cseszd meg, mert ez a normális egy buliban, csak mérsékelten....kellene.
Hogy a faszba mosódott el a sminked? Ödönke megnyalt, vagy felmosták veled a táncparkettet?(Feltételezem, hiszen ha lerészegedik, megcsúszik, ha megcsúszik, elesik, ha elesik azt hiszik rá, hogy egy koszos felmosórongy, amivel a kék melegítős, öreg bácsiknak kurvára megkönnyíted a dolgát😁)
Rúzs, púder, szempillaspirál? Okay, a rúzst azt megértem, de a többi, azokat hogy vitted el? Feltételezem, hogy egy kis RETIKÜLBEN, amit még egyszer anyád hozzád is baszott, mert nem szóltál neki, hogy elviszed. Vagy persze a cicinél is van hely(don't hate me), csak ott egy kicsit feltűnő, hogy az idomod helyett egy ovális alakú, de sima felületű doboz látszik onnan ki xd
Cseszd meg, hogy táncoljanak? Úgy, ahogy te fütyülsz? Hogy....á, mindegy, fogadjuk el, hogy ők nem barátokként táncoltak. Megcsókolja Ár...Ödönkét? Á, biztos hogy részegek voltak, ők csakis barátok bla bla bla
Várjunk csak! Ez azt jelenti, hogy -amikor én alsós voltam, és egyik osztálytársammal háttal álltunk egymásnak, és egyszerre fordultunk meg, aminek az lett az eredménye, hogy összeért a szánk-akkor mi már többet vagyunk, mint "barátok"?! KILL ME."Nyugtattom" mindjárt úgy megnyugtatlak téged KÉT T-vel bazdmeg...
"A nagy gondolkozás közepette elkapott az álom"
Mi a lófasz😂 Te ennI IQ-val tudsz gondolkozni? Neeem, nem sértésből....
Kapott volna el téged egy kaszás, vagy...a rákElkapta az álom, de ő fürödni indult....Talán nem az ifjú párr...akarom mondani Ödönkérők és Mirácskáról kellene gondolkozzál, helyette mondjuk csinálj is valami hasznosat.
Á bazdmeg, én már nem értem.(már 3:05 van, és én ezen gondolkozok. Na ki a hülye? xD)
Tehát. Ez a fasz két csicskáról gondolkozik, akik tulajdonképpen együtt vannak, de feltételezi, hogy nincsenek...(aztán ugye jön majd a vége, ahol átvált crybaby stílusra, mert megcsalták. Én azon csodálkozom btw, hogy Ödönke nem lett crybaby egy ilyen "nő" mellett)
Elkapja az álom, de helyette elmegy fürödni, ami annyiból áll, hogy kivesz egy farmert és egy bő pólót ..tudja a lófasz, biztos.
Azért remélem, hogy miután végzett a fürdéssel, nem a kádban aludt el😂
ESTÁS LEYENDO
"Tökéletes" könyvek
De TodoEzt a könyvet azért hoztam létre, hogy elérjem azt, hogy valaki átírja a könyveit jobbra a helyesírás, netán a fogalmazás miatt. Senkit nem szándékozok ezzel megbántani, de van egy csomó olyan könyv, amit tényleg ki kéne javítani. Ha ezt megérted, a...