6. part 2.

243 10 13
                                    

Ááá civennnyáá.......(fasz se tudja tovább, el lehet nézni, hogy ilyen fogyatékos vagyok)

Egyszerűen ez a könyv annyira fantasztikus és annyira vonz, hogy muszáj volt megírnom a part 2-t!

Igen, ez egy normális akármi akar lenni, a helyesírástól eltekintve (vicceltem, továbbra is a borzalmas szónál maradok)Mindenki ezt csinálja, amikor beül a padba, könyörgöm(Illetve vannak azok a

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Igen, ez egy normális akármi akar lenni, a helyesírástól eltekintve (vicceltem, továbbra is a borzalmas szónál maradok)
Mindenki ezt csinálja, amikor beül a padba, könyörgöm(Illetve vannak azok a...khm...picsák, akik úgy érzik szüleikkel együtt, hogy biza nekik nincs szükségük tanulásra, majd Tik Tokkal szereznek egy kis pénzt).

15 perc telt el, és ő elunta az életét😂
És ez még az első óra, Vargané, húzza meg jól jelesről karóra😁
Tudjátok, Vargané az a tipikus biosztanár, akivel heti egy órád van, mégis annyit baszogat a leckékkel, hogy néha tényleg elunod az életed (vagyis nekem ilyen a biosztanárom like tf)
Mondtam én, nincs az érdeklődési körében a biosz. Hát, akkor mi a TE érdeklődési köröd, kiscsillag?

Király Melani? Oh, a francba, tudtam jól, hogy mégis az online tanítást kellett volna választanom ennek a könyvnek a kritikájának a megírása helyett..... Oszt 165? Én megértem, mert én is csak 160 vagyok...viszont az én osztályomban min.175 centis lányok is vannak...nem fárasztom többet magam.

Barna haj, az alja szürke? ÉDES KISCSILLAG, NEKED HOL A FRANCBAN VANNAK A SZÜLEID? Vagy egyetlen 5-el vagy 10-el már anyuci meg is engedte, hogy befesd a hajad? Ezek a mai fiatalok(basszátok meg, én még csak alkoholmentes sört ittam, semmi cigi, semmi hajfestés, piercing, még azt se engedik, hogy olyan guminyakláncot hordjak...tudod, az ami olyan nagy trend volt)

"Ma nélküle úgy éreztem magam mint egy magányos farkas forever alone így hívtam magam"
Jól van, nem fogom elérni, hogy megint fájjanak az ujjbegyeim a sok írástól, helyette ajánlanám kezedbe a lófa...HELYESÍRÁSI SZÓTÁRAT!
Na meg mi az, hogy forever alone meg magányos farkas? Inkább figyelj az órán, mert senki sem kíváncsi arra, hogy te milyen lény vagy, de hogy nem farkas, az is biztos. Esetleg ürge, vagy....csak egy ízléstelen orángután🤗

"Csengettek ami zene füleimnek". Kitalálom, Justintól a Heartbrekor, ugye?ಥ‿ಥ

"Szia eletem"-ilyenkor bevág a tangád? Hogy lehet ilyent mondani? Én nem vagyok az a romantikus, nyálas, kedves típus, de azért csak tudom, hogy ilyent azok a tipic kurvák mondanak, akiknek hét méteres körmük van, olyan nadrágjuk, mely már alig tartja össze testüket és természetesen, az old but gecironda, az, hogy kilátszik a válluk. Nem fárasztom magam, szólítsd úgy, ahogy akarod...🤦

"Nem hideg van" Csak nem? Fel kellett volna öltöznöd, ahelyett, az Astorián mutatod magad🤗
Most a gyújtóját gyújtotta meg, vagy a szál cigit, amit nem is kellene szívjon? Áh, a szemem..

Úristen megérkezett a leghangolt Ödönke is🥰
Kitalálom, mondtam én, hogy megcsalt Icával, ugye?

Úristen megérkezett a leghangolt Ödönke is🥰Kitalálom, mondtam én, hogy megcsalt Icával, ugye?

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
"Tökéletes" könyvekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang