Asel - uuf çalar saat bi susmadın be iki dakika geç kalkmama neden izin vermiyosun ki zaten iki dakikacık geç kalksam ders notlarım sıfır olucak değil mi hatta dur ya ben iki dakika geç gidersem okul müdürü filan ayağa kalkar nerde bu kız yoksa kaçırıldı mı diye değil mi ? Offf yine ne saçmalıyorum yaa yemin ederim ben sabah kalkınca hiç iyi olmuyorum gerçekten bak, napsam ben hiç uyumasam mı acaba..
Asel in iç sesi - biraz daha saçmalarsan sana şizofren ünvanını takıcam tamam mı, git ve kahvaltımı yap aaa bu ne yaa dır dır.
Asel - oof sen de her şeye neden burnunu sokuyosun ki ?
Asel in iç sesi - acaba iç sesin olduğum için olabilir mi ?
Asel - mantıklı tamam şimdi lavaboya gidiyorum. Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim evimiz iki katlı ama normal bi ev öyle çok lüks değil durumumuz orta derece öyle çok zengin değiliz ama fakir de değiliz yani anladınız siz.
..
Asel - günaydın Yasemin sultan, deyip yanağına bi öpücük kondurdum. O da bana bakıp gülümsedi, evet Yasemin benim annemin adı ve ona Yasemin sultan demek hoşuma gittiği için ona genelde böyle sesleniyorum bla bla.Annesi - Asel kızım günaydın hadi şu tabakları sofraya taşı azcık bana yardım etmiş ol !
Asel - ahh anne duyanda hiç yardım etmiyorum sanıcak haa.
Annesi - tamam tamam ediyorsun da seninle uğraşmak hoşuma gidiyo, deyip kıkırdadı ve; hadi hadi ağzın çalışacağına elin çalışsın biraz. Tabakları aldım ve hemen yemek masasına koydum.
Asel - anne abim daha uyanmadı mı ? dedim ve abim kapıdan girdi,
Emir (Asel in abisi) - günaydın yoksa benim balım beni mi özlemiş ? ya ya ne özlemek ne özlemek kesinlikle yatarken filan görmüyorum onu hatta aynı evde filan da yaşamıyoruz ya çok özledim.
Asel - evet abicim dün kopardığın kulaklığımı çok özledim ne oldu o iş biliyorsun ki kulaklıksız yaşayamam.!
Emir - hııı bilmez miyim valla büyüyünce kulaklıkla evleniceksin filan diye şüphelenmiyo da değilim ama hadi yine çaktırmıyorum bak, anne ben bunu geçen kulaklığı öperken gördüm valla hangi kafada yaşıyosa artık, deyip elini alnına vurdu ve kafasını sağa sola salladı. Göz devirip kahvaltı masasına oturdum hayır yanii sana ne abi benim kulaklığım benim dudağım ister öperim ister döverim. Tamam kabul biraz saçmalamış olabilirim ama her neyse. Kahvaltı masasına oturdum ve babam kapıdan girdi.
Babası - günaydın güzel ailem mis gibi kokuyo buralar ama ben pek bir şey yiyemeden gidicem yetişmem gereken bi toplantım var, dedi ve ağzına bir şeyler tıkıştırıp bize şefkatlı bakışlar gönderdi ve gitti. Kahvaltı bittikten sonra annemi öpüp bizde abimle evden çıktık ve okulun yoluna koyulduk. Tam okula giricekken abim bir şey gördü ve sen git ben gelicem dedi...
🌼🌼🌼
~Evet papatyalarım ilk bölümümü de atmış bulunuyorum, nasılsınız ? Beğendiniz inşallah..~Evet sizce Emir ne gördü nereye gidiyor ??
~İlk bölüm bu kadardı papatyalarım yazım veya noktalama yanlışlarım varsa lütfen kusura bakmayın.
~İstekleriniz varsa yorumlarda belirtebilirsiniz ama boş boş da yorum atabilirsiniz muhabbet edebiliriz.😁
~Ve oylarsanız çok mutlu olurum.
Yine çok konuştum kusura bakmayın please.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatyalı
ChickLitPapatyaları sevmeyi herkes beceremez sevgili, Papatyalar güzeldir ama bir o kadar da kırılgan Ve sende bir papatyaya benziyorsun sevgili Güzel ama bir o kadar da kırılgan, Papatyaları sevmen burdan geliyor olsa gerek...