Umarım Hayaldir

30 7 15
                                    

Asel - günaydııın.
İç sesi - sana daa.
Asel - mal sana demedim ki burda kulaklığım dururken sana neden günaydın diyeyim. (sinsi gülüş)
İç sesi - ...
Asel - (kahkaha atar) tamam tamam sana da günaydın.
İç sesi - hayırdır enerjiksin bugün ?
Asel - bilmem sanki bugün güzel şeyler olucak gibi bi mutluyum sanırım bugün güzel geçicek. Her neyse lavaboya gitmem gerek.. Elimi yüzümü yıkayıp işlerimi hallettim, hafif bi makyaj yaptım. Acaba bugün ne giysem evet ne giysem dedim çünkü ben koleje gidiyorum %70 bursum var ama Emir salağının %100 bursu var abim diye demiyorum çok zekidir kendisi. Ve koleje gittiğimiz içinde kimse serbest gelmemize bir şey demiyo zaten herkeste serbest geliyo. Hmmm sanırım bunları giyicem, neden olmasın. Evet en sonunda aşağıya indim annem kahvaltıyı hazırlamış. Masada abim ve annem vardı "babam nerde" diye sordum, annemde "işi varmış çıkması gerekti, bu aralar çok çalışıyo çok" dedi ve iç çekti. Kahvaltıyı bitirdik ve Emir le çıktık. Emir lise son ben ise lise 3 e gidiyorum.
Asel - Emiiir
Emir - hı
Asel - bir şey sorucam
Emir - sor
Asel - dün nereye gittin?. Emir iç çekti ve
Emir - bir tane köpek vardı ayağı burkulmuştu ama bu kendi yapıcağı bir şey değildi sanırım birileri yapmış daha fazla zarar vericekken bir şey olmuş ve işleri yarım kalmış. Allah tan sadece burkulmuş. İnsanları anlamıyorum sana ne zararı var o köpeğin de sen ona zarar veriyosun ya bu nası bi caniliktir anlamıyorum ki aklım almıyo yani. Her neyse işte köpek karşıdan karşıya geçmek istiyordu geçmeye çalışınca bi araba geliyor o da koşamadığı için geri çekiliyordu. Bende gidip ona yardım ettim karşıya geçirdim sonra onu kucağıma aldım veterinere götürmek için ama o hep bi tarafa bakıp havladı sonra yönümü değiştirip o tarafa gittim meğer o kenardaki arazide yavruları varmış biliyo musun yavrularının yanında bi tane daha yavru vardı ama ölüydü, sanırım o kişiler yavrusunu öldürdü bu köpek de yavrusunu kurtarmak için gittiğinde ona da zarar verdiler. O an ne yapıcağımı bilemedim. İki yavru, bi ölü yavru ve bi ayağı burkulmuş köpek ne yapabilirdim ki ? İlk olarak ölü köpekten başladım zaten kıyıdaki bi boş arazideydiler ya oraya küçük bi çukur kazdım ve yavru köpeği oraya gömdüm tabi bu sırada annesi çok havladı ama elimden gelen bir şey yoktu o köpeği gömmek zorundaydım. Sonra hepsini nası taşıyacağımı düşünürken aklıma ne geldi biliyor musun ? -Merakla Emir e baktım o da güldü ve devam etti.- Sırtımda ki çantanın biliyorsun ki 3 gözü var, içi en geniş olan gözün içindekileri diğer gözlere doldurdum yavruları oraya koyucaktım, çok aşağıda kalmasınlar diye alt tarafına ceketimi koydum üstüne de yavruları sonra çantayı önüme doğru taktım ve yavruların olduğu gözü hava alsınlar diye açık bıraktım anneyi de kucağıma aldım. -Emir in gerçekten hayvanlara karşı bi zaafı olduğunu daha iyi anladım yani tabi ki biliyordum ama şimdi daha daha iyi anladım.- Sonra veterinere gittim doktor ayağına baktı işte bi kaç tane ilaç verdi e napayım aldım bende. Sonra ordan çıktık napsam napsam, dedim ki bizim kızın bahçesine koyayım bari, gittim bi köpek kulübesi aldım işte sonra bi kaç köpek maması filan işte sonra oraya götürdüm onları, böyle işte balım unutma her gün oraya gidip köpeklere bakıcaz tamam mı ?
Asel - yaaa Emir sen nası bi insansın ? deyip yanağından öptüm ve sarıldım. Bu arada bana balım demesinin sebebi adımın anlamı bal ırmağı ama o bana balım diyo öyle. Bunları anlatırken çoktan okula gelmiştik bile. Emir e görüşürüz deyip sınıfa girdim. Yade çoktan gelmiş, "günaydın" deyip yerime oturdum o da bana "günaydın çiçeğm" dedi ama bildiğiniz çiçeğim filan değil hayvan gibi çiçeğm dedi "yuh ruh hastası bu nası bi giriş, mutlusun bugün" dedim o da ;
Yade - bilmem bugün sanki güzel olucak gibi geliyo, dedi.
Asel - sanırım aynı şeyleri düşünüyoruz sabah bende aynı şeyi söyledim.
Yade - kime ?
Asel - e iç sesimee.
Yade - sen az önce bana mı ruh hastası demiştin ?
Asel - yoouu öyle bişi mi olmuş ? deyip güldük.
Yağız - kızlar bakıyorum neşelisiniz bugün. Ay o bizi mi dinledi inşAllah dinlememiştir, inşAllah dinl..
Yağız - hem sen iç sesinle mi konuşuyorsun ? Allah ım duymuuuşş. Annnneeeee rezil oldum sabah sabah.
Asel - yok öyle değil dalga geçiyoruz da sen yanlış şey etmişsin. Yade kahkahalara boğulmuş ben ise utancımdan yerin dibine girmiştim.
Yade - (kahkahalarının arasından) ney etmiş, dedi. Bu sefer Yağız da gülmeye başladı. Off Allah ım bu nası bi gün ben güzel mi geçicek demiştim demez olaymışım heh hoca girdi Allah a çok şükür. Hepimiz ayağa kalktık
Hoca - evet günaydın oturabilirsiniz çocuklar. Yade, Oğuz neşeli gördüm sizi hayırdır ?
Yade - evet hocam Ase.. derken ağzını kapattım sanırım biraz sert kapattım ki birazcık anırdı.
Asel - şey hocam ben az önce Yade yi gıdıkladım da o da değişik bi şekilde gülünce Yağız da ona gülmeye başladı.
Hoca - hmm dedi ve dudağının kenarından güldü. Tamam derse geçelim.
Derste ne mi yaptık Yade ve Yağız a kötü kötü bakışlar attım sonra bir daha kötü kötü bakış attım filan. Aslında genelde bakışlarıma Yağız garibim maruz kaldı çünkü Yade bir kez bakışımı görünce bir daha arkasına dönmedi.
-Tenefüste-
Yade ile aşağı iniyoru
Asel - du dur bi dakika
Yade - ne oldu, dedi ve benim baktığım yere baktı.
Yade - ooo-ha ne olmuş lan burda.
Asel - benim gördüklerimi sende görüyor musun ? lütfen hayır de.
Yade - malesef evet.. İkimizde gözlerimizi kırpmadan şok içinde aynı yere bakıyoruz bu nası olur noldu kii !?!?
🌼🌼
~Evet papatyalarım nasılsınız gün geçtikçe ailemiz büyüyor ve ben çooook mutlu oluyorum.
~Arkadaşlar sizce ne gördüler ?
~Ay ben bile heyecanlandım şu an yeni bölüm ne zaman atıcam acabaaa xmsmsma.
~Boş yapma yazaarrr.
~Her neyse oy verip yorum yaparsanız çoooookkk mutlu olurum.
~Okuduğunuz için teşekkür ederim papatyalarım..
~İyi geceleeeer.
~Aa evet hadi yoruma bunu cevaplayın sizce gerçekten iyi mi geceler.
~Neyse çok boş yaptım görüşürüüüüzzzz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PapatyalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin