Tři 🌈

967 44 8
                                    

Cemal

Ne yapıcam şimdi evrim direkt nisaya söyler bittim ben.

C=ne alakası var nisa benim arkadaşım

Bunu söylemekten nefret ediyorum.

E=yav he cemo. Bana bak ben salak değilim beni kandıramazsın nisaya benzemem ben.

C=nisa salak mı yani?

E=hayır tabii ki. O benim saf masum tatlı kelebeğim o anlamaz böyle şeylerden ama ben anlarım bak anladım (jfjfjdn)

Of napıcam ben ya

E=bana güvenebilirsin nisaya söylemiycem hatta belki sana yardım bile ederim.

Yardım mı evrimle nisa çok yakınlar gerçekten yardım edebilir galiba söylicem.

C=evet aşığım nisaya, çok aşığım.

E=oley be, merak etme nisa da sana aşık

C=NE! cidden mi? Sana öyle mi söyledi?

E=tam olarak öyle değil ama seni kıskanmış.

C=nasıl yani kimden?

E=aycan oyuna çıkarken buna cemalin sevgilisi var mı, demiş daha tam detayları öğrenemedim ama neden bilmiyorum ama çok sinirlendim dedi bide var demiş.

C=nasıl yani şimdi nisa da beni mi seviyor?

Mutluluktan ağlıycaktım.

E=evet ama daha bunun farkında değil ben onunla konuşucam ve farkına varıcak.

C=cidden yapar mısın?

E=evet ama nisayı üzmeyeceğine söz verirsen.

C=asla! asla üzmem ben onu çok seviyorum.

E=tamam sakın beni pişman etme!

Deyip gitti. İnanamıyorum şuan o kadar mutluyum ki dans edesim var yerimde duramıyorum ne yani nisa yakında benim sevgilim mi olacak nasıl uyuycam şimdi ben neyse bir şekilde uyumaya çalışıyım.

Nisa

Uyandığımda barakadaydım ve sabah olmuştu ne ara uyudum ve uyandım hatırlamıyorum en son dokunulmazlığı kazanmıştık sonra bota binmiştik gerisini hatırlamıyorum. Kalktığımda herkes uyuyordu evrim hariç.

N=ben ne zaman yattım ya hatırlamıyorum.

Evrim sırıtarak bana bakıyordu

E=botta uyumuşsun cemal seni buraya bıraktı.

N=ne! Botta mı uyumuşum, botta uyuyan ilk insanımdır herhalde.

E=neyse şimdi boşver de konuşacağımız konular var gel.

Aycan olayından mi bahsediyordu bilmiyorum neyse takip ettim onu ormana doğru bir yere oturduk.

E=ee aycanla ilgili olanları anlat.

N=işte bana dedi ki cemal çok tatlı değil mi ben de evet dedim sonra dedi ki cemalin sevgilisi var mı sanane be diyesim geldi ama demedim yok da diyemedim ama sanki yok desem de dibinden ayrılmıyacakmış gibi geldi ben de var dedim neden bilmiyorum.

E=ben söyliyim nedenini cemalden hoşlanıyorsun ve onu kıskandın

N=NE! hayır cemal benim arkadaşım.

Nasıl ya doğru olabilir miydi Cemalden hoşlanıyor olabilir miydim?

E=hiiç kıvırma nisa ben anlarım sen cemalden hoşlanıyorsun.

bff? CEMNİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin