Nisa
Dudaklarımı ayırdığımda utançtan ölüyordum, ne yapmıştım ben? Nasıl bakcaktım bir daha cemalin yüzüne?
N=şey ben ben şey şeye...
Allahım cümle kuramıyorum rezilliğe bak ne diyorum ben ya?
C=nisa utanıyor olamazsın değil mi?
Utanıyorum tabi ki.
N=şey biz-
C=biz sevgiliyiz.
N=NE?
C=demin öpüştük nisa?
Şuan kendimden utanıyorum değişik tepkiler veriyorum!
N=ben konsey... Konsey var gitmemiz lazım!
Şuan kaçmak en iyisiydi ben de koşarak uzaklaştım.
Cemal
Nisa koşarak uzaklaştı ben de arkasından kahkaha atmaya başladım ama çok tatlıydı ve ben şuan çok mutluydum neyse konseye gidiyorduk ve bota bindik nisanın yanına oturdum o ise yüzüme bakamıyordu ama yiycem seni çok tatlı. Konseye geldik ve aşkım aday çıktı zaten tahmin ediyorduk sonra bota geri bindik ve yine nisanın yanına oturdum bilerek sürekli ona bakıyordum o da yere bakıyordu neyse geldik ve yattık. Yarın birleşme vardı ama ben mutlu değildim çünkü nisa çok güzel olacaktı ve Sercanla barış da orada olacaktı of neyse yarın sabah nisayla konuşucaktık ve sevgili olacaktık bu yüzden çok mutluydum ve gözlerim kapandı.
Sabah uyandığımda yasin gizem evrim nisa Berkan uyanmış sohbet ediyorlardı yanlarına gittim nisa beni görünce yine utandı.C=nisa gelsene ormana doğru gidelim.
N=neden ki ya
C=hadi hadi
Oflayarak kalktı ve peşimden geldi bir süre sonra durduk ve direkt ona döndüm.
C=nisa ben seni çok seviyorum sevgilim olur musun?
N=olurum.
Ona kocaman sarıldım sonra kulağına fısıldadım
C=zaten dün öpüşmüştük.
N=of cemo ya sussana utanıyorum işte!
C=utanma çünkü daha çok olucak.
Gözlerini kocaman açıp bana baktı.
N=peki bizimkilere söylicek miyiz sevgili olduğumuzu?
C=sen istiyor musun?
N=zaten evrim bana rahat vermez ona söylemek zorundayım yasin gizem Berkan Ardahan'a da söyleyelim.
C=Barış'a niye söylemiyoruz?
N=çünkü acun beye söyleyebilir.
C=doğru ama onun gözüne sokmak istiyorum sevgili olduğumuzu.
N=neyse gel gidelim birazdan hazırlanmaya gideceğiz zaten.
C=tamam sevgilim.
Gülerek bana baktı çok güzel gülüyor, yasinlerin yanına gittiğimizde zaten Ardahan da gelmişti.
C=bizim size söylememiz gereken bişey var.
A=ne babuş söyleyin?
N=biz sevgiliyiz.
G=nee oha cidden mi çok iyiymiş!
E=nisom benimm.
Y=o vallaha bumluk haber.