Prvi DeOwO

130 5 32
                                    

*sportakus je uzeo AJin dnevnik i objavio na wattpad*

Zdravo! Ja sam AJ! Ja sam samo jos jedan (bott*m) koji ide u skolu "Bugarstica" gde ucim kako da budem vestica posle casova sa profesorom fizickog. Imam najbolju drugaricu kojoj niko ne zna ime jer je nebitan lik, ali neki mi kazu da ja to samo izmisljam posto vise nemam prijatelje od kad sam blokirala Ramosa i Kokosa :(.

Moja simpatija je Elasticni Dusan koji ide sa mnom u odeljenje, ali toliko je popularan zbog svojih elasticnih videa, kovera jale i bube i tutorijala kako da napravis slajm uz pesme bili ajlis u pozadini pa mislim da ne zna kako se zovem. Ofarbala sam kosu u crveno zato sto su mi ljudi rekli da razmisljam kao Cat iz viktorijusa, a ona je bas slatka pa sam htela da stvarno i izgledam tako (ali ja sam lepsa i originalnija naravno).

Ja takodje volim da pisem, da editujem i......
" All you ladies pop yo' pussy like this
Shake your body, don't stop, don't miss
All you ladies pop yo' pussy like this
Shake your body, don't stop, don't miss
Just do it, do it, do it, do it, do it now"

Oh ne, zvoni mi telefon! Pitam se ko me zove nadam se da je Duki! <3 Mogu samo da vidim njegovu bucmastu ruku punu skrancija kako drzi telefon sa helo kiti roze maskom uwu!

Pogledala sam u svoj telefon sa kawaii pozadinom levija iz aota kako ljubi kanekija (kyaaaa~😍) ali poziv je bio od moje babe princeze prasice koja je opsednuta lidlom iako je izasao iz mode.

"Sta je baba" rekla sam kao bad bitch
"Sidji dole da mi promenis pelene" odgovorila je svojim kung fu panda glasom
"Pokusavam da gledam baku praseta, smaras" rekla sam i prekinula.

Bila sam jako tuzna zbog ovoga sto sam uradila i pocela da placem. Kako sam mogla da budem tako bezobrazna prema babi! Otisla sam dole i izvinila joj se i promenila pelene usput i nastavila da citam baka prase lemone sa instagrama @bakina_seXXXy_unuka_69420_horny i poslala ih svojoj najboljoj drugarici uz poruku "ako ne procitas, silovacu te oklagijom xD"

Posle sam odlucila da odem da se setam po kisi i stalkujem Dusana. Medjutum, kako sam gazila po baricama u svojim roze gumenim cizmicama sa belim mlecnim tufnicama, videla sam neke gaserske esteticarske sektase.

Radili su neki cudan obred koji se zvao "isterivanje bottoma". Sta li je to bott*m? Isla sam do njih i htela da ih pitam ali neki lik je trcao i samo me je gurnuo tako da je moj princeze sirene kisobran pao i ostala sam na kisi. On i ja. Imao je svoje ruke preko mene tako da nisam mogla da ustanem i viknuo je "NE!"

"Ne idi tamo, opasno je..."
Gledala sam ga zbunjeno
"Ti si samo glupa devojcica BAKABAKABAKA"
"B-Baka.... Zar izgledam toliko staro? Pocela sam da placem ali onda sam se setila kawaii izraza baka sto znaci idiot"
"Ti si stvarno idio-..." - decak je poceo da prica ali se cula jako glasna muzika.

"Ide gas, u rizli samo gas
Ide gas, mala radi sve za nas
Ide gas, samo bije bas
Ide gas, ma ide gas
Ide gas, u rizli samo gas
Ide gas, mala radi sve za nas
Ide gas, samo lupa bas
Ide gas, ma ide gas"

Oni cudni esteticari su pustali tu muziku dok se njihov kultni lider penjao (a/n ovo je namerno ne ispravljajte me) na piramidu od dio x gilgames doujina (gilgames je bot jer je lepsi a ja drkam na bottome) koje su poredjane kao karte i poceo da priziva zmajeve a ovaj decak me je uhvatio za moju crveno ofarbanu kosu i odvukao.

Bila sam skroz mokra kao vlazne maramice ili ljudi tokom pisanja pisma rodi kad narucuju bebe i drhtala sam kao da strahujem crnackih huligana Milosa Crnjanskog i Desanka Maksimovic. Decak me je pogledao i dao mi svoj ogroman duks i gledao na stranu tako kul~.

"Ja sam Gregor..." - rekao je.
Gregor, kako kul ime... Mislila sam dok je  on tako zamisljeno gledao u kisni oblak u obliku kruske.
"Ja sam AJ" - rekla sam, i nasmejala se ... Iako je Gregor idiot.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 26, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

SHOUJO★ UwU [MLECNIH 5 minuta!!!ღ] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora