💋Jak wyglądają wasze kłótnie?💋

728 31 16
                                    

🍰Bill🍰 - Bardzo rzadko się kłócicie, ale jak już to ty jesteś osobą dominującą, a Bill tak cię kocha, że nawet nie chce na ciebie krzyknąć ALE jak już krzyknie, to potem od razu cię przeprasza.

Stanley⛪ - Ty na niego krzyczysz, a on siedzi i czeka aż wreszcie się uspokoisz przy tym cię delikatnie olewając.

🍾Richie🍾 - Zwykle wygląda to tak, że kiedy ty krzyczysz na niego, olewa cię i na odwrót, ale kiedy macie ostrzejszą kłótnie, trwa ostra wymiana zdań, przez co Richie musi się kontrolować.

💊Eddie💊 - Preferujecie przemoc słowną podczas kłótni, więc cały czas krzyczycie na siebie, aż wreszcie zaczynacie się wyzywać.

🔪Henry🔪 - Tak się drzecie na siebie, że aż u sąsiadów was słychać i najczęściej kończy się tym, że Henryczek wyłazi z domu i wraca po minimum paru dniach, przez co „umierasz" z tęsknoty i zmartwienia.

🔫Victor🔫 - Bardzo malutko się kłócicie prawie wogóle, ale jak już coś się zadzieje, to tylko po to żeby nie było NUDNO w waszym związku.

🔥Patrick🔥 - Zaczynacie od darcia się na siebie, kończycie na szarpaniu. Potem nie odzywacie się do siebie do następnego dnia.

🤡Pennywise🤡 - Jak macie ostrzejszą kłótnie, Penek szybko traci cierpliwość i się na ciebie rzuca w negatywnym znaczeniu.

IT /Preferencje/ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz