Víte většina lidí si myslí že jsme krvelačné bestie které vysávají z lidí život avšak není to vždy pravdou....
Pocházím z jedné malé vesnice, na zemi zvané Lorinel, kde kdy si dávno byl mír a klid. Jednou však přišel někdo kdo to celé změnil.... Byl to on kdo rozeštval celé rodiny proti sobě, který je donutil pozabíjet se navzájem a zničit tak celou vesnici za noc.... Jmenoval se Morderkajzer já vím možná vám to nepříjde nějak extrémně strašidelné ale pod tím jménem se toho schovává mnoho. Já v té době byla ještě malá holčička která ani nevěděla co je to zlo...Té noci co přišel do naší vesnice i se svými vojáky mě máma zavřela do sklepa a řekla ať nevilezu za žádnou cenu a ať zavřu oči a zacpu si uši ale ať sem potichu... V té době sem nechápala že se mě snažila jenom bránit a tak sem to brala jako hru. Hru kterou sem měla šanci vyhrát jen v případě že poslechnu matku. A ano udělala sem přesně to co řekla schovala sem se tam do stínu a čekala až pro mě máma přijde. Když sem si po delší době vyndala z uší prsty a otevřela oči venku bylo ticho... Tak strašidelné ticho až sem se bála že mě tady nechali. Bohužel tomu tak nebylo. Když sem vylezla ven ze schovky tak sem se šla podívat po rodičích. Prošla sem skoro celý dům a když sem šla do poslední místnosti což byla kuchyně tak sem viděla něco na co dosmrti nezapomenu. Leželi tam bez pohnutí a bez dechu. Já sem to v té době moc nechápala ale všdšla sem že je něco špatně. A to co bylo špatně bylo to že se neprobrali. Tak sem tam stála a brečela nad mrtvolami svých rodičů a stále se je snažila probrat. Takhle sem tam byla asi půl hodiny bez jakékoliv známky po tom že by se chtěli probrat. A tak sem si k nim lehla a tiše brečela a po pár chvílích sem usla... Pak si jen pamatuju jak mě neznámá osoba bere do teplé náruče a říká mi že vše bude dobré....
whoohooooo tak tohle byl úvod neúvod do mého nového příběhu sice netuším jestli vás to bude zajímat ale bude to dost napínavý příběh plný zla ale i dobra.