Co se to stalo???

28 4 0
                                    

Když sem se probudila byla sem celá rozlámaná a vše mě bolelo. Když sem se podívala okolo sebe nebyla sem doma a ani ve vesnici ani jejím blízkém okolí. Byla sem někde kde sem nikdy nebyla. Všimla sem si že někdo tady založil táborák a dal mi deku. Kdo to asi mohl být?? Sem dosti zvědavá. Když slyším kroky tak dělám jakože spím. A když ta dotyčná osoba přišla tak sem se po něm po očku koukla. Nato že je mi 10 let se m docela chytrá. Když to ale udělám on se na mě podívá a usměje se a řekne Ahoj maličká jak se jmenuješ?. Jmenuju se Addi. řeknu a zvednu se z mé deky a jdu k němu. Těší mě Addi já sem Wokung. řekl a přátelsky se na mě usmál. Měl dlouhé vousy až ke kolenům a hábit jako mají čarodějové. A okolo pasu bylo něco co mělo sloužit asi jako pásek a na tom měl měšec a pár lahviček, které byly plné bůhví čím. Když zahlédl můj pohled tak se zasmál tak, až mi z toho naskočila husí kůže. Copak nemáš hlad? Ano mám. A nechceš jablko?? Ano dám si ráda děkuju. Nemáš zač Addi. řekl a usmál se na mě. 

 Když sem dojedla tak sem čekala než dojí on a pak sem se zhluboka nadechla. Wukongu? Co se vlastně stalo a proč si mě tam nenechal?? No.. Do vaší vesnice přišel zlý vládce Krutozemě aby vás vyzabíjel a tak získal další území. A pokud jde o tebe ty si výjmečná holčička si Ahri... Kdo je to Ahri?? Je to devíti ocasá liška.. Neboli čarodějka nejvyššího řádu, která se zrodí jednou za 100 let aby nám pomohla se zničením zla.. To ty si ta vyvolená.. To ty zničíš to čisté zlo co koluje po této zemi. A jestli se bojíš tak se neboj pomůžu ti aby si uměla vše co budeš k boji s vládcem Krutozemě potřebovat. Ale já nechci být Ahri.! řekla sem a šla si sednout na pařez u našeho táboráku...  Proč ne? Sem přece jenom obyčejná holka ktará ještě včera žila v klidu a míru.. Ano já vím ale neboj se vezmu tě k nám do chrámu a tam se seznámíš tobě podobným stvořením nebo lidmi říkej jim jak chceš ale teď je pozdě půjdem dneska už spát a zítra za úsvitu vyjdem.. když to dořekl tak sem se podívala na slunce který teď bylo již na západě. Takže za dnešek sem se toho dozvěděla hodně. Léhám do deky zachumlaná blízko k ohništi a usínám přemýšlející nad dneškem...

Wow tak to je krutý :DD doufám že se vám to líbilo :)) dalo mi to celkem hodně práce. Těš te se na další díl bude tam více jmen a taky postav :33 a bude to už jenom víc a víc napínavý. ;) 

WariesKde žijí příběhy. Začni objevovat