1

55 4 0
                                    

Sama wymyślam te uwagi.

- Ameryka wylał na schody płyn do zmywania naczyń, przez co 10 uczniów musiało iść do pielęgniarki.

- Włochy Południowe na kartkówce z religii, postawił na ławce ołtarz Jezusa, na którym ukrył ściągi.

- Prusy mówi że święty Mikołaj nie istnieje, przez co doprowadził Finlandię do płaczu.

- Japonia naśmiewa się ze sposobu parkowania samochodu pani od techniki.

- Kanada pije na lekcji syrop klonowy.

- Kiedy nauczyciel poprosił Łotwę do odpowiedzi, odpowiedział że nie uczył się bo Estonia miał się zgłosić.

- Niemcy prosi mnie żeby przestać uczyć w naszej szkole niemieckiego, bo jak się tłumaczył, nauczycielka tak kaleczy język, że aż zastanawia się jak zdała egzamin.

- Belgia wykupiła wszystkie wafle ze sklepiku szkolnego przez co skazała resztę uczniów na głód.

- Grecja przyniósł do szkoły stado kotów.

- Anglia zaczął śmiać się  kiedy dowiedział się, że Francja dostał 2 ze sprawdzianu.

- Holandia wykupił długopisy ze sklepiku i sprzedaje je o 50 groszy tanej.

- Polska spojleruje całej klasie zakończenie ,,Pana Tadeusza".

- Francja bije Anglię bagietką.

- Ukraina popłakała się na apelu, mówiąc że wzruszyła się przemówieniem dyrektora.

- Kiedy Hiszpania spadł ze stołu, na moje pytanie czy żyje, nie wstał z podłogi, dopiero po godzinie powiedział, że musiał się zdrzemnąć.

-  Kiedy zaczął padać deszcz, Indie stanął na ławce i zaczął śpiewać.

Uwagi szkolne z hetalii bo nie mam co robićOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz