* e-lekcje*
- Włochy Północne na e-lekcji powiedział, że ma zepsuty mikrofon.
- Zamiast słuchać na lekcji, Prusy pisze z Hiszpanią przez messengera.
- Na pytanie starszego nauczyciela jak podgłosić komputer Francja poprosił, żeby nauczyciel wcisnął Escape.
- Kiedy nauczycielka musiała na chwilę wyjść z wideo chatu Litwa krzyknął ,,Niech żyje wolna e-lekcja", przy czym reszta klasy zaczęła bić brawo.
- Ameryka zamiast ćwiczyć na wf gra w Just Dance.
- Kanada ciągle pisze swoje imię na chacie.
- Japonia leży pod kocem i gra w Animal Crossing New Horisons, podczas lekcji plastyki.
- Czechy ogląda filmy na Netflixie i płacze.
- Słowacja robi zdjęcia nauczycielowi, robi z nich memy i wstawia je na instagrama.
- Rosja nadal nie wziął książek i zeszytów ze szkoły, przez co pisze na papierze toaletowym.
- Niemcy zpóźnił się na lekcję biologi, mówiąc że musiał dłużej pochodzić z psem. /// Taką uwagę dostał tydzień temu mój kolega.
- Białoruś zamiast pisać kartkówkę, je śniadanie.
- Belgia nie mogła wejść na lekcję, ponieważ, jak tłumaczyła, cały dzień miała awarię internetu. Nie przeszkodziło jej to jednak w oglądaniu na instagramie memów z nauczycielami które zrobił Słowacja.
- Węgry poproszona na lekcji muzyki o zagranie na dowolnych instrumentach piosenki, zaczęła udeżać patelniami.
- Wszyscy mówią że Korea Północna oszukuje. Wszystko dla tego że ten/ta uczeń/ uczennica ( są dwie wersje) nie ma internetu.
CZYTASZ
Uwagi szkolne z hetalii bo nie mam co robić
FanfictionNudzi mi się, ciekawe czy ktokolwiek da tu gwiazdkę.