⬜0.1⬜

100 13 64
                                    

Tutunacak bi dal. Tek istediğim bunun gibi bi şey...

Sevgi ve güven her engeli aşmaz mıydı? Peki o zaman neden benim karşıma çıkan bütün engellerin nedeni sevgi ve güven?

Neden... Böyle düşünmüştü çocuk Ne zaman ona karşı bir adım atıp kızı sevdiğini söylese kız onu arkadaş olarak gördüğünü söylemiş ama çocuktan ayrı kalmak istemeyip onunla arkadaş kalmayı teklif etmişti. Ama çocuk tam vazgeçip demek ki olmayacak artık derslerime bakmam gerek diyip sınavına _ki YKS ye 1 ay kalmıştı bunu yapmayı başarabildiğinde_ odaklandığında kız ona bi gece ansızın mesaj atmış ve konuşmaya başladıktan 3 gün sonra aslında duygularından emin olmadığı için kabul etmediğini onu sevdiğini çocuğa söylemişti.... O anı hatırladığın da yüzüne bi sırıtış yayıldı. O anı asla unutamazdı... 

Yes beeeee sonunda. Annem koşarak odaya girdiğinde mahçup bi bakışla oyunda bölüm geçtim de o yüzden... Demiştim Bunları söylerken suratımda aptal bi sırıtış olduğunu çok iyi biliyordum.

Aslında sevinmemesi gerekirdi. çünkü daha bir ay önce ortak arkadaşları Ozan _ elifle arasını yapmaya çalışan bi çöpçatan dı ve elif ona bişey anlatırsa hemen kendisine yetiştirirdi _ona bazı ss ler atmış ve bu ss lerde elif bi çocuktan hoşlandığını ama baran ile arkadaş olduğu ve baran'ın onu sevdiğini bildiğinden onla çıkarsa baranı üzüceği den korktuğu için kararsız kaldığını ozana anlatıyordu.

Salak gibi hemen bana seni seviyorum demesiyle SS leri neden unuttum ki!?

Aslında unutmamış sonradan ozana aracılığı ile dolaylı olarak sorduğunda o bahsettiği kişinin eski sevgilisi olduğunu ve onu terk ettiğini ama şimdi tekrar ona dönmek istediğini elifin'de ondan intikam için ona umut verip ayrılacağını ama bu durumdan baran'ın iç yüzünü bilmediği için üzülmesin den korktuğu için sorduğunu söylemişti.

Yalandı ve bunu çok sonra anladım. Aslında hâlâ emin değilim.

İlişkileri 2 ay sürdükten sonra ayrılmışlardı annesinin öğrendiğini ve " Üniversite bitene kadar sevgili yok sonra ne bok yersen ye" demesini bahane ederek "biraz düşünmeye ihtiyacım var şu an sanada aileme de haksızlık ediyormuşum gibi hissediyorum"  demişti yüzüne bi gülümseme geldi. Kızın kafasını toplamak istediğini ve konuşmak istemediğini düşünüp 27 saat yazmamıştı _evet onun yokluğunda saatleri sayıyordu hatta saniyeleri_ kız geri yazdığında ise aldığı cevap aklına gelince yüzündeki aptal gülümseme biraz daha büyüdü 

"Ben senden ayrıldım ama sana söylemedim. Söyleyemedim seni kırmaktan korktum bi daha bana yazma"

Saçma mı EVET!
Yüzündeki gülümsemenin nedeni buydu. Bir daha yazmamıştı çocuk .

Aklından geçmişi atamıyordu Ailesi? Elif meselesi? İhanet? Güven?  İhaneti de tatmıştı kimseye güvenmemeyi de, ailesinden kopmayı da , terk edilmeyi de.Hepsinide 4 seneye sığıdırmıştı. Hâlâ yaz tatillerinde ailesi ile kalıyordu ama sanki ailesiyle  aradaki tek bağ kan bağıymış gibiydi. 4 sende yaşananlar ona ağır gelmiş yorulmuş olmalıydı. Ama herşeye rağmen 2 yıllık bi üniversiteyi kazanmış hatta 4 üzerinden 3.68 ortalama ile bitirmişti. Gülümsedi genç çocuk bu yere yattığında düşündüğü şey geldi aklına ne kadar yanlıştı bu yüzden o lafı değiştirmeye karar verdi; "Senin arkanda kimse yok bunu asla unutma. Çünkü seni güçlü kılan asıl şey bu"

Hadi oğlum araba seni bekliyoooor!

Seslenen babasıydı bu evdeyken yanında mutlu olduğu tek kişiydi. Üniversiteyi bitirince DGS ye girmiş ve Yıldız Teknik Üniversitesi Mekatronik Mühendisliği kazanmıştı ve şu an bomboş odasında yerde yatıyordu. Üniversitede iken hep ayrı ev istemiş ama babası yurda yerleştirmişti ama yeni üniversiteyi kazanınca babasını ikna etmiş ve ayrı eve çıkmıştı şu an evden babasından zar zor bi izinle kopardığı  eşyaları arabaya ve arkasındaki minik tırımsı şeye _galiba minibüs idi ama tam adını bilmediğinden öyle diyordu_ yüklemişler di ve yola çıkmak için onu bekliyorlardı. Hemen yerden kalktı ve kapının yanındaki valizini alıp odasına son kez baktı. Bu odadaki anılar hala akıldan çıkmıyordu.

"Görüşmek üzere eski dostum." Son kez yen yakın arkadaşına selam verdi ardından da kapıyı kapattıktan sonra valizi alıp aşağıya indi. arabaya binip kulaklıkların takıp Thousand Foot Krutch -Courtesy Call- şarkısını açıp yüzüne bi gülümseme yerleştirip kafasını koltuğun baş kısmına dayadı. 

Yeni ve daha güzel başlangıçlara.  Diye geçirdi...

********   ********   *******   *******   *******
Yazar notu 0 ;

eğik altı çizgili: karakterin kafasının içinden geçenler

Karşılıklı konuşmalarda bi kural var:  bi kişinin ki  eğikken değerinin ki koyu eğik olur veya sadece koyu olur gibi gibi işte ":" koyarak senaryo gibi yazmaktansa böyle bişey düşündüm buraya yorum yapmış hangi şekilde daha iyi olur sizce yazarsınız.

Yazar notu 1: İlk bi kaç bölüm karakterlerimizi ve huylarını öğrenmemiz için kısa geçicek

Baran Uslu: Asıl erkeğimiz

Sude  Çetin: asıl kızımız

Aslı Polat: asıl kızın en yakın arkadaşı(ev arkadaşı)

Ozan Erkan: asıl erkeğin en yakın arkadaşı

Elif Durmuş: asıl erkeğin ilk ve son aşkı

Yazar notu 2: İlk bölüm olduğundan yorumlarınız çok önemli 🙏


Yazar notu 3: kitap can sıkıntısından hayal kurarken aklıma gelenleri birleştirerek oluşturduğum bi kitaptır. Bu yüzden de başı var kafamda, sonu da var. Ama ortası var ama yok. Kesik kesik var yani. Şu an ilk 3 bölüm bitti yazmaya da devam edicem.

Yazar notu 4: Yeni bölümler her pazar akşamı gelecek

********   ********   *******   *******   *******

Romantik Odun //Yarı Texting//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin