%%%%%% NOT: hikaye sude'nin ağızından o yüzden eğik yazılar onun düşüncesi
Devamını anlarsınız zaten ya ajfjsjınlvmslk %%%%%%
*****Flasback*****
Aslı ile salonda oturmuştuk o bir yandan film izlerken bi yandan da makyaj yapıyordu. Bende bilgisayar ile uğraşıyordum. O sırada da üst kattan sesler geliyordu bizim Ahmet abi yeni kiracı getirmişti daire göstermek için galiba.
Aslı: sudeciğiim aşkım beniiiim.....
Ne isteyeceksin yine
Aslı: Hiç bir şey yaaa. Sadece çöplerin atılması gerekiyor bende gördüğün üzere çok meşgulüm.
Meşgul müü! Alt üstü can sıkıntısından oje yapıyordu. Bu kızı anlamıyorum. İnsan can sıkınıtısın dan makyaj yapar mı yaaa.
Kuzum benim fark ettiysen burada bitirme projemi yapmaya çalışıyorum. (!)
Aslı: sende fark ettiysen daha 3. Sınıfa yeni geçtin(!)
Naparsın işte mühendislik okumanın zorlukları(!)
Aslı: Hadi be suyum. Bir haftadır bırak evden dışarı çıkmayı bilgisayar başından kalkmıyorsun. Hava değişikliği olur.
Çöp atmak mı hava değişikliği?
Şu an resmen bakışma yarışmasına girmiştik. Veee kazanan o oldu
Off peki.
Çöpü alıp dışarı çıktım.
Çöpü atıp merdivenden inen kişileri son anda kenara çekilmiştim bi genç (yakışıklı ama haa jsfhs) yanında babası olduğunu düşündüğüm adam ve Ahmet amcayı gördüm. Ahmet amca bizim apartmanın sahibiydi ve dairelere emlakçılık yapan oydu..
Eve girip anahtarımı _aslıya olan öfkemi belli etmek istercesine_ kapının yanındaki fiskosun üstündeki demir kaba attım.
Aslı: gırdın gırdın!!
Aslı benim sinirlerimle oynama istesen -_-
Ona öldürücü bakışlarımdan birini atıp koltuğa çöküp bilgisayarıma oturdum. İşime tam devam edecektim ki bilgisayara _telefona bakmaya üşenirim diye kurmuştum_ whatsapp tan bildirim geldi. Numaranın kayıtlı olmadığını çıkan bildirimden anlamıştım ama mesajı okuyamadan bildirim kapandı hemen whatsapp e girip mesaja girdim
0506-***-**-**: Ben İnsanlara olan güvenimi kaybettim...
0506-***-**-**: Ben hep geçmişten kaçtım...
0506-***-**-**: Hayatım boyunca gerçek aşkı aradım
0506-***-**-**: Aslında ne kadar aptalmışım...
0506-***-**-**: Hepsinin ortak noktası senmişsin aslında...
0506-***-**-**: Ve şimdi hayat onca yıl sonra seni karşıma çıkardı sudem..
"Sudemm..." kişisi yazıyor....
Sudemm... : Adımı nerden biliyorsun?
Sudemm... : VE SEN KİMSİN MK BENİ NERDEN TANIYORSUN...
0506-***-**-**: İlk aşkımın adını unutacak değilim.... Ayırca gelecekti kocan üzülüyor onu hatırlamamana :(
Sudem... : JFDKVJDKDKLVJNSİKTİRDELİVFJSDKVMÖ GELECEKTEKİ KOCAMMIŞ NAH SENDEN GELECEKTEKİ KOCA....
Sapık mı ne yaa engeli haketmişti. Hemen whatsapp ta üç noktaya tıkladım...
0506-***-**-**: Hemen o öpülesi parmağını engel yazısından çek küçük hanım
Sudem... :
0506-***-**-**: Gerçekten yapmış olamazsın dimi? (mesajınız iletilemedi)
0506-***-**-**: CİDDİMİSİN MK YAAAA!! ULAN!!!!. Hiç değişmemişsin küçük hanım :) .... (mesajınız iletilemedi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Odun //Yarı Texting//
Ficción GeneralHani birini en zayıf olduğun anda seversin ama o gitmeyi seçer ya... Bizimkisi öyle bişeydi..... ******* Seven neden vazgeçer. Yada vazgeçilen neden sevmeye devam eder?. ******* S:Bana kim olduğunu söylemeyeceksin dimi? PisikoSosyoManyak: Sence? Sud...