Medya: Sude &Baran
****Sude'nin ağzından****
GÜNAYDIIIIIN UYKUCUUUUUUBu hayatta en son istediğim şey aslının bağrırarak _pardon bağırarak mı dedim anırarark diyecektim._ beni uyandırmaya çalışmasıydı yüzüm hala yastığa gömük halde olduğu için boğuk çıkan sesimle
Benim güzellik uykumu bölebilmen için çok önemli birşey olmuş olmalı(!). Dimi?
Hayır saat 10 ve kalkman gerekiyor.
Ne saat 10 mu ben bu kızı öldürürüm
Kızım sen manyakmısın bu gün cuma ve okulun açılmasına 3 gün kaldı biliyorsun dimi
Eveet çok iyi değilmi
Aslı ve okul aşkı. Yoksa cengiz e olan aşkı mı demeliydim¿
O ZAMAN BIRAKTA BU 3 GÜNÜMÜ UYUYARAK GEÇİREYİM.
evet bağırmıştım ama napayım zaten okul açılınca uykuya hasret kalacaktım... Aslıdan ayak sesleri gelince tam vazgeçtiğini düşünüp yastığıma daha çok sarılmıştım ki vücudumu saran ıslaklık dalgasıyla yerimden sıçradım.
İşte. Şimdi. Öldün. Aslı
SENİ ÖLDÜRÜCEEEEM SARI YELLOZ
ayağa kalktığım gibi onu kovalamaya başladım resmen evin içinde tur atıyorduk...
****Baran'ın ağzından****
İstanbul'daki evime gelmiş eşyaları yerleştiriyorduk ben adamların bırakıp kaçtığı eşyaları yerine taşıyıp monte ederken babamda benim özellikle istediğim lamba düğmelerini güncelliyordu.
O sırada üst katta bi kaç çığlık sesi ve patırtılar kopmaya başlamıştı. Noluyordu orda acaba savaş fln mı çıkmıştı?....
.... Daha fazla üst kattakilerin bağırışlarına dayanamayıp üst kata çıkıp uyarmaya karar verdim.
****Sude'nin ağzından*****
Yaklaşık yarım saattir aslıyı kovalamıştım ve şu an elimde kovayla onu koşturuyordum. Aslı kaçamayacağını anladığında çıplak ayak olmasını umursamayarak dış kapıya yöneldi tam kapıyı açtığında ben suyu attığım için kenara çekildi ve buuuum!!
Karşımda tahminen 1.75 boylarında geniş omuzlu yakışıklı hafif kirli sakallı tahminen bizden 2-3 yaş büyük birisi vardı ve ben onun üstüne bir kova suyu boca etmiş bulunmaktaydım.
Yakışıklı çocuğu ıslattığıma mı yanayım yoksa çocuğun karşısında hello kiti li pijamalarım ve dağınık saçımla durduğuma mı? Utancımdan kesin yine patlıcan döndüm....
****Baran'ın ağzından****
"Yeni ve güzel hayat ha daha çok ıslak demeliydin?" Bunu diyen bora idi. tanıştırayım kendisi benim iç sesim olur. Ve hayatımda ilk defa doğru bişey söyledi.
Zili duymazlar diye çalmamıştım. Kapıyı tıklatmam ile kapının hayvan gibi açılıp üzerime bi kova su boşaltılması bir olmuştu. Bende şu an olayı idrak etmeye çalışıyordum bir yandan da karşımdaki hello kiti li kıza yani sudeye bakıyordum. Aslında ona kızgın olmak istesemde kızamıyordum ki. Zaten itiraf etmek gerekirse hello kiti ona çok yakışıyor... Derin bir nefes alıp bana meraklı meraklı bakan gözlerden dolayı konuşma ihtiyacı hissettim
Aslında sesinizden dolayı rahatsız olduğumu belirtmek ve yeni taşındığımdan dolayı tanışmak için gelmiştim ama siz küçük hanımların böyle _bunu derken uzun kollu hırkamdan damlayan suları gösteriyordum_ misafir perver(!) olduğunu bilseydim hiç gelmezdim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Odun //Yarı Texting//
General FictionHani birini en zayıf olduğun anda seversin ama o gitmeyi seçer ya... Bizimkisi öyle bişeydi..... ******* Seven neden vazgeçer. Yada vazgeçilen neden sevmeye devam eder?. ******* S:Bana kim olduğunu söylemeyeceksin dimi? PisikoSosyoManyak: Sence? Sud...