****Flsahback sonu*****
İşte böyleeee lütfen fazla kızmayın
"Ben hala böyle birşeyi bize nasıl söylemediğini algılamaya çalışıyorum"
Neden acaba rabbitim?"Aynen hem neden konuşuyorsun ki ya manyaksa. Bana bana aslına söylememene de kırılmasın değil." Kız haklı mq ev arkadaşım sonuça
"Bence siktir et engel at belli ki manyak" kafamı umutsuzca salladım fatihten bahsediyoruz yani ne bekleyebiliriz ki?
"Seni aklı başında bilirdim nasıl böyle saçma birşey yapabilirsin yaa" Neden acaba buseciğim acaba böyle bi tepki vereceğinizi tahmin ettiğimden olabilir mi?
Ayrıca bütün bunları bende biliyordum herhalde ama şimdiye kadar bana bi zararı olmamıştı dimi? Bence fazla büyütüyorlardı.
"Bence fazla büyütüyorsunuz" dedim düşüncemi dile gitirircesine.Aslı: Fazla mı büyütüyoruz! Kızım farkında mısın bilmiyorum ama resmen bi sapığın var. Ama sen haklısın biz fazla abartıyoruz(!)
Ya tamam da öylesine konuşuyoruz ne var ki bunda?
Hatice: Aslıya katılıyorum çocuk bi tek TC kimliğini bilmiyor kızıım. Ki altını çizerek söylüyorım. Ben bile bu kadar iyi değilim stalk'ta. Sence normal bi insan böyle birşey yapar mı yaaa.
Hatice'nin söylediği şeyle resmen yüzümü burusturdum. Bu olasılıkları bne düşünmemişmiydim sanki? Hem belkide öyle değildir
"Bence fazla abartıyorsunuz" Baranın dediği şeyle ben dahil herkesin bakışları ona dönmüştü. Sanırım bunun en büyük nedeni bu konu hakkında ilk defa yorum yapıyor olmasıydı. Yada hiçbirimizin yorum yapmasını beklemediğiden di emin değildim. Sanki Açıklama yapması gerektiğini hissetmiş olmalı ki konuşmaya devam etti.
" Abartıyorsunuz çünkü. günümüzde her ne kadar aşk denilen şey basite indirgenmiş ve gereksiz insanların ağzında piç olmuş olsada. Yazdığı şeyler kalpten yazılabilecek şeyler. Zaten anladığım kadarıyla sizler birisi dalga geçiyor veya bi piskopat olabileceğini düşündüğünüzden karşısınız ama aşk, sevgi denilen şeyi basite almayın. Belkide karşısına çıkmamasının bi nedeni vardır? Önceden seni tanıdığını söylemiş, belkide seni önceden seviyordu ve hala daha seviyor ama karşına çıkacak cesareti yok? Bunu düşündünüz mü?" Dedikleri karşısında ağzım açık kaldı resmen. Ben hiç o açıdan bakmadım yaaa. Bizimkilerin de bu açıdan düşünmediği bakışlarından belli oluyordu.
" Diyelim ki öyle, bu lavuğun takıntılı bi sosyopat olmadığını nereden bileceğiz?" Bizimkilerden de onaylayan mırıltılar çıktığında aslının iyi bi noktaya değindiği anlaşılıyordu.
"Bilemezsin. Hiçbirimiz bilemez. Aslında bakarsan bir saat sonra ne olacağımızı da bilemiyoruz. O yüzden yaşayıp görmüyormuyuz zaten? Evet aranıza yeni katıldım ama eğer bana sorarsan yerdeki bir karıncadan gök yüzündeki bir yıldız tanesine kadar harkes, herşey bi şansı hak eder. O yüzden ona bi şans ver bence hem sana bi zararı dokunmamış şimdiye kadar. Belki daha sonra dokunmayacağını nerden bilebilirim diye bilirsin. Ama denemeye değer bence?" Anlaşılan o ki baranın açıklaması sadece benim değil bu odadaki herkesi şaşırtmıştı.
"Haklısın herkes bi şansı hak eder." Baranın dediğini onayladığım gibi telefonumu elime aldım. Ve mesajlarıma girdim
-PisikoSosyoManyak kişisinin engelini kaldırdınız-
Sudemm: Teşekkür ederim 😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romantik Odun //Yarı Texting//
Fiction généraleHani birini en zayıf olduğun anda seversin ama o gitmeyi seçer ya... Bizimkisi öyle bişeydi..... ******* Seven neden vazgeçer. Yada vazgeçilen neden sevmeye devam eder?. ******* S:Bana kim olduğunu söylemeyeceksin dimi? PisikoSosyoManyak: Sence? Sud...