Andy pov....
De o saptamana ma tot gandesc la voacea aia...
Azi nu am mai rezistat si am mers sa o caut prin parc... Sperand sa cante drq sa o gasesc odata in pnm!!!!!!!
Sabina pov......
Sti momentul ala in care simti o gradina zoologica in stomac???? Cand inima iti bate peste limita legala????
Mai simplu.... Sti momentul in care te-ai indragostit?De cine sunt indragostita si cum sa intamplat?
Ia sa va explic.....
Fleasbeak
Ascultam 5 Gang si alte piese de la Exploit pana cand ma striga taica-miu am pus pauza la partea lui Andy din Singuri acasa, fix cand i se vedeau ochii aceia ca smaraldul....
Cand sa dau play ma blochez in ochii lui de un verde intens parca dat cu luciu si sclipici..... (DMN. Ce DRQ scriu sa aduca cineva niste clatite sau inghetata ca e prea multe sirop)😂😂😂
The end Fleasbeak
Prezent
Ma pregateam sa ies afara ca aci in casa eram deja plictisita.....
Si mda o sa merg in park in locul meu preferat in care cred ca o sa cant ceva de la viataaaaaaa aaaaa adk Andy😜.......
@@@@ In Park @@@@@
Am ajuns acum nici 5 minute si cred ca o sa cant 5Gang-Story-Exploit... Doar ca in loc de
"Fata ta ma suna in continu cred ca e indragostita HUUH "
Voi canta "Fata ta ma suna in continu cred ca e indragostita SHUNT "
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
👆👆☝☝☝☝☝☝☝👆👆Ehhh ce pot sa zic imi place Andy si asta e greu de ignorat....
Peste ceva timp de cantat...
Cant in continuare pana il vad pe Andy..... Si atunci raman stana de piatra.....
Andy pov..........
Ma plimbam prin zona in care am auzit-o ultima oara.... Dupa ceva timp o aud... Chiar e ea....
Ma duc spre sursa vocii si o vad.... E chiar fffff draguta....
Are parul negru cu rosu si parca are ochii negrii plini de parca mila si o urma de iubire ... Stai iubire???
Daca ii place de un baiat eu ce facc????
Vorbesti oricum cu ea dăăăăăăăăăă.....
Tu cine plm esti?
Constiinta ta idiotule!!!!
N-am nevoie de tine...
Ba daaa!!!!!
Bine poate putin acum taci!!!
Bine bine da vezi ca se uita la tine cu o sclipire.... Cred ca pentru tine e licarirea de iubire....
N-are cum!!!! Sau are???...Sunt scos din gandurile mele cand alunec pe trunchiul copacului de care eram sprijinit.... Cand imi ridic privirea o vad razand..... Ce ras dragut aree!!!!!😍😍😍 (Bagami-as unde-s niste clatite cand ai nevoie de ele??)
Sabina pov...
Il vad e chiar el... Se uita la mine dar parca umbla prin proprile ganduri.....
Dupa un timp in care ma uitam la el, il vad ca aluneca de pe copacul de care era sprijinit..... Nu m-am putut abtine si am inceput sa rad.... Era haios....
Cand se ridica se uita la mine si cand observa ca rad, imi zambeste oarecum jenant....
OHH NOOWWW.... VINE SPRE MINE.... MOOOORRR..... E ASA DE CUTEEE!!!!! SA MOARA JIXI SE ASAZA LANGA MINE.....
A:Buna....
S:Salut.....
A:Sii... Ce faci....
S:Mmmbinee.... Tu?...
A:Bine, si.... Cum te cheama?
S:Simoneti Sabina Emmanuela..... Dar mi se spune Sabb ,Sabi ,Emm sau Emma..... Dar pe tine???
Nu ca nu ai sti doar esti indragostita de el.....
Taci proast-o
A:Andrei lupu, dar mi se spune Andy Exploit sau Exploa...
S:Suuper... Suuppeeerrr....
A:Aha.... Siii.... Ai vrea sa fim prieteni???? Doar prieteni?
As vrea mai mult da nu stiu daca vrea si ea.....
Da, da da vezi ca vrea sa spuna ceva....
AmuuuS:Mi-ar placea...... Poate mai mult ca prieteni.... Poate....
A:Siii..... Imi dai numarul tau de telefon????
S:Sigur... Ia- 077***4**1
A:Mersii iar asta e al meu- 077***8**1.... Sti poate ne vedem maine, aici in parc sau la un Pub..... Cum vrei tu..
S:Ar fi dragut.....
DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DAAAAAAAA!!!!! AM INTALNIRE CU BAIATUL DE CARE IMI PLACEEEA:Oke....... DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DAAAAA AM INTALNIRE CU FATA DE CARE M-AM INDRAGOSTIIIITTTT!!!!!
To be continued.......
701 CUVINE..... PE DATA VIITOARE... HAI VA ȚUC....
CITEȘTI
Tu esti visul meu secret (f.f. Exploit😍😘😘💪👌💖)
Fiksi PenggemarScuzati eventualele greseli gramaticale!!!!! Sper sa va placa aceasta poveste.... Am sa fac mai multe cu Andy😍(Exploit😘) da ca vreti..... Hai va țuc dulcic.....