1. Bölüm

387 4 0
                                    

Koca bir dönem bitmişti ve okular tatil olmuştu . Ve biz çok mutluyduk . Eve geldik zaman geçti ve akşam geldi hah hah ha . Akşam dışarı sitenin bahçesine çıktık . Sonra dostlarımızda biraz eğlendik ve siteden şikayet yedik hemde haksız yere. Neden şikayet yediğimizi anlatayım . Son seste şarkı çalıp bağırarak söylemişiz sonra Alperenle ablam futbol oynamaya kalkışmış . Siz şimdi demişinizdir futbol oynayınaca ne oluyor . Şöyle sitedeki evin duvarının kale yapıp top oynadığımız içinmiş ( çok saçma) sonra haliyle annemizden bin ton azar yiyip 1 hafta dışarı çıkmama cezası yedik . Bizi sadece savunan kişiler şunlar biz ve babam . Tabi babamızda haklı olduğumuz için bizi savunuyor ama nerde annem anlamıyor . Neyse devam ediyim o bir haftayı çok zor geçirdik ve suçsuz yere bende ceza yedim çünkü futbol oynayan bendeğildim ama nerde beni haklı bulan yoki . Sonra biraz zaman geçti ve sitede bizi şikayet edenlere şikayet dilekçesi yazdık ama güvenlikçi abi kabul etmedi ne ayıp . Sonuçta burası ortak bir alan herkes istediğini yapar yoksa ortak bir alan değilmi ? Yaz tatili olduğu için geç uyanıp istediğimizi yapıyorduk . Ve sitenin korkunç rüyası geldi çünkü biz havuza girmeye karar verdik başlasın gürültü . Tabi sonra bir adam balkona çıkıp bize bağırdı bizde susmak zorunda kaldık . Adamı hiç sevmedim üstelik onların altında sarışın bir kadın oturuyordu ve çok gıcık birisiydi . İyki onla komşu değiliz . Aslında bizi ne yapsak suçluyorlar . Mesela havuza giriyoruz suçluyorlar , gece oynuyoruz suçlu biziz , sabah oynuyoruz yine suçlu biz oluyoruz yani çok haklı olduğumuz halde hemde ( haksızlık)

DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin