Kar topu zamanı

66 1 0
                                    

Sabah olmuştu kalktım hayret mesaj gelmemişti bu sefer. Mutfağa gitim birde ne göreyim. Dışarda kar yağmıştı. yaşaaaasııınn. Kar dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Kar yağınca çok eğleniriz. Yine dışarı çıktık. Başlasın eğlenceee. Kar topu savaşı. Tabi ablam yine bombalı tüfek gibi atmaya başladı. Işe Fİruz Amca'da ( Perinazın babası ) girince savaş baya çekişmeli oldu. Ondan sonra kardan adam yaptık çok eğlenceliydi. Bir arada ben yoken kardan koltuk yapmışlar. Baya kulanışlıymış. Fotoğraflarda gördüm. Neyse eve gittiğimde yanaklarım baya baya kızarmıştı ama çok eğlenmiştik. Önemli olan buydu zaten. Akşam olana kadar evde oturduk. Sonra akşam babamla dışarı çıktık bu sefer daha büyük bir kardan adam yaptık. Ama bu sefer yanaklarım kızarmamıştı.
.....Yarın sabah......
Babaannemler geldi yaşasın onlarlada kartopu oynadık çok eğlenceliydi. Babaanneme çok kartopu attık. Yani yine çok eğlendik. İyki babaannemiz var me mutlu bize derken birden dedemde geldi. Onada çok kartopu attık. Eve gittiğimizde çok mutluyduk ablamla ben yorulmuştuk o yüzden oturduk. Acaba daha ne maceralar yaşıycaltık. Kim bilebilirki. İnşallah bu siteden hiç ayrılmayız. Çünkü bu siteyi çok seviyorum. Bu akşam babam bizi pastacıya götürdü. Ben ve ablam sıcak çikolata. Babam ve annemde salep içti. O gün o kadar eğlenmiştim ki o günü hiç bir zaman unutmayacaktım. 😃😃😃
Sabah olduğundaysa dün akşam hep aklımda oldu. Hiç unutmadı o eğlenceyi o mutluluğu. Şimdi sabah kahvaltısı yapıyorum yapıyorum ve bittirdim. Ablam Perinazı çağırdı beraber film izledik adı Göçebeydi çok güzeldi. Baya eğlendik yani. Biraz zaman geçtikten sonra bir kedi kapıya dayandı kapıyı açsak içeri giricek. Benim akılı ablamda ışık tutalım ışığa gider dedi. Dediğini yapınca hayvan birden içeriye girdi. Neyse babannem hemen yakaladı hayvanı dışarıya koydu. Biz çok güldük bu olaya komikti. Ama hayvan çok tatlıydı 🐱. Bende evcil hayvan istiyorum. Ama annem izin vermiyor. Neymiş efendim o küçüken kedi almış. Kedi anneannemin koltuklarını yırtmış o yüzden anneannem kediyi birisine vermiş. Babamınsa beşten fazla hayvanı olmuş amcam alıyormuş habersiz. Sonra hayvanlarla babaannem ve babam ilgileniyormuş amcam ilgilenmiyormuş. Hayvanlarından bir tanesi tabşanmış onu çok severmiş 🐰. Bir gün kaybolmuş patates çuvalında bulmuşlar onu. Çok tatlıymış. Ben baya yorulduğum için biraz uzanıcam gmrüşürz.

Merhaba inşallah beğenmişsinizdir. Görüşürüz bu arada on beş gün tatil geldiğinde daha çok yazıcam iyi akşamlar ve günler

DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin