Krempark macerası

101 1 0
                                    

Sabah kalktım yorgunluğumu üzerimden atmıştım. Giyindim yüzümü yıkadım sonra ablam bana kremparka perinazla gidiyormuşuz. Haberim yoktu ama kremparkta sinemaya gidicekmişiz. Hemen çantamı hazırladım. Telefonumu koydum. Sinemaya gittik gideceğimiz film percy jakson canavarlar deniziydi.
..................
Filmden çıktık film çok güzeldi. Ondan sonra 9D'ye gittik. Baya gerçekçiydi olmadık yere çığlık atmak daha da eğlence katıyordu. Gezdik dolaştık derken jeliboncunu önünden geçmezmiyiz tabi ablam hepsine saldırdı. Ama işin iyi yanı bende onla beraber yedim armızda kalsın annem bilmiyor. Eve gittmeden sonra Burger King'e gittik yemek yedik eve vardık gerçektende çok güzel bir gün olmuştu. Am şu ki herşeyin bir sonu var bu yüzden bu günkü maceramız sona ermişti. Iyi geceler
..............
Ablam (Ayşe) : Zehra uyan !!!!!!

Zehra: Tamam uyandım

Ablam (Ayşe): Bak kalkıp yatağını toplamasan sana yumurta yapmıycam

Zehra :İyi ya tamam ( kendim yapabilseydim daha çok uyurdum tamam mı )

Neyse güzel bir kahvaltıdan sonra ablam perinaz'ı aradı havuza girdik bu sefer hedef su voleyboluuuuuuuu!!!!!!!!! Baya oynadık. Hata ablamla Perinaz kendi rekorlarını kırdılar bir saat falan oynadılar rekorları üç binlerdeydi. Sonra pınar ve Serdar geldi pınar yüzmeyi yeni öğrenmişti o yüzden bende ona atlama sitileri gösterdim. Öyle oyalandık. Akşam oldu dizimiz vardı sana bir sır vereceğim!!!!!! Çok seviyordum o diziyi. Çok güzeldi ayrıca Demet özdemir'le ekin koç çok yakışıyorlardı. Dizi bittince bende yattım. Sabah ise erken kalkacaktım çünkü babaannemler geliyor babaannem çok iyi bir insan onu çok seviyorum. Bu yıl yine ailecek oruç tutacaktık. Tabi bende geçen seneki gibi bir ay oruç tutucam. Nedense oruç tutmayı çok seviyorum.
.............
Babaannemler geldi yaşasın. Çok mutluyum. Onlar geldiğinde yanaklarını öptüm ve akşama kadar konuştuk. Akşam dışarı çıktığımızda ağladık ama gözlerimiz sulandı. Neden mi Perinaz 8. Sınıfa gittiği için seneye liseye gidecekti. Yani Düzce'den ayrılmak zorunda kalabilirdi. Onu çok özlerdik. Ama iyi bir lisede okumasını isterdim.

..............bir kaç hafta sonra.............

Perinaz sınava girmişti liseye gidip gitmeyeceğini bilmiyordu. Acaba gidicekmiydi???????!

Meraba inşallah beğenmişsinizdir bu son iki hafta çok sınavım olduğu için çok yavaş yazıyorum ama 15 günlük tatilde sizlere söz veriyorum daha çok hikaye ve hızlı yazıcam

DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin