2. Bölüm

189 2 0
                                    

Yeni bir sabah yeni bir gün . Dışarı çıkıp gündüz bahçede oynayalım dedik ve bahçeye çıktık. Hava çok güzeldi ılık ve rüzgar esiyordu. Dışardaki arkadaşlarımı çağırmaya gitim. İlk kardeş olan Pınar ve Serdar'ı çağırdım. Ikisi çok küçük ve çok tatlılar. Ikisi bizimle oynamayı çok seviyorlardı. Çok uslu oldukları için sözümüzü dinliyorlardı. Ve başladık oyuna . Hedef ortada vurrrrmaaaçç başladık bağıra bağıra oynamaya . Ee haliyle yine şikayet yedik ( ama bu sefer daha az bağırdık) . Haksızlık . Sonra havuza girmeye karar verdik . Ama havuz ilaçlanmış bi insan bu kadar şansız olabilirmi. Eh olabiliyormuş demek . Neyse bizde en yakın arkadaşımız Perinaz ' la buluştuk. En azında evde ne istersek yapabiliyorduk . Baya eylendikten sonra Perinazı annesi aradı be eve gitti. Akşam oldu ve bizde ilk defa gece havuza girmeye kalktık gayete eğlenceli oldu. Sonra yine sarışın kadın bize kızdı bizde en doğrusunu yaptık aldırmadık ve eğlenmeye devam ettik. Sonraki gece sitenin bahçesine gittik . Ne oldu dersiniz o gece ? Şu oldu gayete güzel eğlenirken. Güvenlik abi geldi ışıkları kapatı . Bizde noluyo ya dedik .

Güvenlik Abi: Üzgünüm çocuklar artık saat on boçukta ışıkları kapatıyoruzzz dedi

Böyle birşey olurmu sizcede ayıp değilmi napmışız siteden "şikayet yemişizzz" Hakksızlııık !!!!!!!!!!!!!!!

DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin