Wyjaśnienia/Analiza

458 28 41
                                    

Więc będę może pisać bez sensu i bez jakiejkolwiek składni, ale trudno.

Zacznijmy od miejsca i czasu.
Czas jest mimo wszystko nieokreślony. Styczeń jest tylko w głowie Harrego, tak naprawdę niewiadomo kiedy to się dzieje. Każdy z bohaterów ma jakieś zaburzenia psychiczne, dlatego wszystko dzieje się w szpitalu psychiatrycznym i przez to, że Harry jest tam bardzo długo przestraszył się dworu.

Co do znikającego Louisa, wychodził on po prostu na przepustki. Taylor rano chodziła na terapię, a w nocy wymykała się coś wypić. W ucieczkach pomaga jej Liam i dlatego Harry go nie lubi. Niall był jednym przyjacielem loczka, zanim w szpitalu pojawił się Zayn- chłopak Irlandczyka. Kim w tym wszystkim była Taylor? Taylor na początku była jego przyjaciółką, ale zaczęła się do niego przystawiać, czego Harry nie rozumiał, a ona znienawidziła go.

Dlaczego Louis się na początku nie pokazał? Harry wiele rzeczy po prostu sobie dopowiadał. Podsłuchiwał jego rozmowy, ale go nie widział i myślał, że szatyn mówi do niego.

Louis i Harry poznają się aż w końcu zostają współlokatorami. Ich znajomość nie trwa jednak tyle ile w pamiętniku, a znacznie dłużej. Ich romans dzieje się tylko w umyśle Harrego i w jego snach, bo chłopak nigdy nie zaznał miłości, ale tak czasem zasypiali ze sobą.

Na końcu Louis umiera potrącony przez samochód na przepustce o czym informuje Harrego pracownik szpitala. Harry ma złamane serce przez co myśli, że go boli. Połyka więcej "cukierków" niż powinien i umiera przez przedawkowanie. Ostatni wpis w pamiętniku jest więc jedynie iluzją tego co Harry mógł napisać.

Jakie zaburzenia ma H? Wymyśliłam je na potrzeby tego fanficton, nie chciałam wybierać konkretnego zaburzenia z realnego świata, bo mogłabym popełnić głupie błędy.

W tym akapicie możecie zadawać pytania.

***
To koniec tego fanficton. Było chujowe.

Więc ostatni raz tutaj
Baiii!

My New Friend | Larry ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz