4

3 0 0
                                    

Nadešel čas, čassázky. Abych byla upřímná vůbec se nesoustředím. Celí denmyslím na to co řekla. Jestli je skutečně pravda, to že jsem sezamilovala do někoho jiného. ne nebo jo. Já nevím! Nesnášímten pocit nevědomosti.

„Hej vnímej, za chvílimáš běžet!"

„Jo promiň" s tímjsem si stoupla na startovní čáru.

„Připravit........pozor.............teď!"

Toho blbce mám v kapse.celí závod jsem vedla, dokud mě nějaký idiot, co jel na skejtu,nesrazil. Stávala jsem s vražedným pohledem za doprovodu jásotuAlla. Otočila jsem se a podívala na toho kdo byl příčinou méprohry.

„Jméno a třída"vyštěknu na něj.

„ Jean Mizori 1D"řekne na povel.

„Výborně žádnéhosluhu mezi prváky zatím nemám." řeknu s ušklebkem.

„Hej zítra v bikinách"no to můj úškebek vystřídal zoufalí pohled. S hlubokým povzdechema posláním ho o patřičných mís jsem odešla.

Né jen že mě naštveten idiot a neustále přemýšlím nad tím koho vlastně miluji,ale jako by to životu nestačilo a další rána. Jaký si mám jakvzít!? Já toho Jeana zabiju! Proč musím mít tolik oblečení!Asi z osmi jsem z užila svůj výběr na tři. Buď modrý nebo růžový nebo klasika v podobě černých. Asi půjdu do tech černých, ikdyž uvidí mě v nich Adam. Chci říct Patrik. Co to se mnou dnesje!?

Nemůžu byt zamilovanádo svého učitele, nebo jo? I přes to že je, tak milej, hodnej asexy. Bože! Když nad tím tak přemýšlím. Kdybych se chovala podle sebe, byli bychom hezký pár. Nenenene. Proč jsem zneobětované lásky skočila k lásce nejen neobětované, ale imarné. Proč se nezamiluji do někoho dosažitelného!?

Z toho všech se ,izačíná motat hlava. Dnes toho už mám dost. Jdu do sprchy ta měvždy uklidní. Ještě napíšu holkám, že dnes toho mám na učenídost, takže do klubu nejdu.



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 11, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Milovat jen na oko, nebo doopravdyKde žijí příběhy. Začni objevovat